Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa tuo Koivujen tapaus

Vierailija
16.08.2023 |

Molemmat vanhemmat käyttäytyvät huonosti erossa. Minu inhottaa tuo Mikko, joka kolmen lapsen jälkeen heivasi niiden äidin mäkeen ja on varmaan oikein tyytyväinen, vaikka tämä joutuisi asumaan jonnekin sillan alle, kun hän on löytänyt lapsille uuden äidin. En ole mikään perhefanaatikko, mutta onhan tuo nyt ihan skitsoa muuttaa lasten kanssa toiseen maahan ulkomaalaisen uusvaimokkeen kanssa. Perheellä ei ole mitään arvoa, vain rahalla on ja hetken mieliteoilla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikollahan oli Cindy Sun, tämä nykyinen ja Helenan mukaan vielä muitakin. Valitsi siitä joukosta tämän Natalien. Itse en olisi Nataliena tuohon alkanut.

Vierailija
22/27 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Mikko on fiksu eikä vieraita lapsia äidistään. Niillä on kuitenkin hyvät välit mutta nopeasti nekin saa vieroitettua jos oikein haluaa ilkeillä. Missä tosta uudesta muikista on kuva?

Vaikuttaa äiti tekevän sen ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosi inhottava loppukesä ollut koivujen takia. Jokapaikassa koivun siemeniä.

😂😂🤣🤣🤣🤣

Vierailija
24/27 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikollahan oli Cindy Sun, tämä nykyinen ja Helenan mukaan vielä muitakin. Valitsi siitä joukosta tämän Natalien. Itse en olisi Nataliena tuohon alkanut.

No, se on ihan Natalien asia, keskity sinä vaikka hankkimaan oma elämä :)

Vierailija
25/27 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellullahan itsellä uusi mies joka leikki isäpuolta lapsille. Majaili Mikon talossa ja Hellu vaati että Mikko elättää heidät kaikki.

Vierailija
26/27 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kummallinen asenne musta monilla. Olen, Mikko ansaitsi rahat, mutta eikö kukaan lukenut sitä Hesarin juttua, jossa aviomies puhui yhteisestä rahasta ja siitä, miten ovat vaimon kanssa yhtä perhettä. Tuntuu todella vieraalta ajatus että perheessä olisi sun rahat ja mun rahat ja koko hoito. Itseäni ei raha kiinnosta vähän vertaa, kunhan sitä on sen verran, että tulee toimeen, mutta reiluus kiinnostaa ja varsinkin perheessä. Tuo Helena on käyttäytynyt omituisesti julkisuudessa, mutta mun mielestäni hän on kyllä altavastaajan asemassa ja ymmärrän häntä.

Vierailija
27/27 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kummallinen asenne musta monilla. Olen, Mikko ansaitsi rahat, mutta eikö kukaan lukenut sitä Hesarin juttua, jossa aviomies puhui yhteisestä rahasta ja siitä, miten ovat vaimon kanssa yhtä perhettä. Tuntuu todella vieraalta ajatus että perheessä olisi sun rahat ja mun rahat ja koko hoito. Itseäni ei raha kiinnosta vähän vertaa, kunhan sitä on sen verran, että tulee toimeen, mutta reiluus kiinnostaa ja varsinkin perheessä. Tuo Helena on käyttäytynyt omituisesti julkisuudessa, mutta mun mielestäni hän on kyllä altavastaajan asemassa ja ymmärrän häntä.

Mikä summa hänelle kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi