Wille Rydman rasismikohusta Ylellä: Alhaista häiritä ministeriä tällä tavalla"
Kommentit (81)
Olen Rydmanin puolella tässä asiassa, on ihan oikeassa. Toimittelijat luulevat voivansa tehdä mitä lystää ilman kritiikkiä.
Rasismi on vassarien savuverho oikeasti tärkeille asioille kuten Suomen surkea taloustilanne, josta kiitos kuuluu vassareille.
Yhtäkkiä rasismista tuli maan kamalin uhka.
Ministerit on meidän Suomen kansalaisten palveluksessa ja selitysvelvollisia meille. Rydman ei ole mikään perintöprinssi 1500-luvin Englannissa.
Mielipiteitä on monia mutta minä pidän Rydmanista ja kannatan edelleen persuja. Seuraavissa vaaleissa mitataan taas kannatus.
Vierailija kirjoitti:
Ministerit on meidän Suomen kansalaisten palveluksessa ja selitysvelvollisia meille. Rydman ei ole mikään perintöprinssi 1500-luvin Englannissa.
Rydman on selvityksensä tehnyt, nyt mennään eteenpäin. Haters gonna hate mutta ei vihalle ole tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministeriyskö pelastaa uutisoinnilta?
Poika parka väärässä hommassa.Rydman on täysin oikeissa hommissa, hyvä työssään. Toista oli sen kalisevan luuviulun aikana kun saatiin lähinnä seurata känniääliön toilailuja.
Oi niitä aikoja kun ministerien pahimmat virheet oli liika laihuus ja salaa juotu lonkero (tai pari). Oijoi!
Ja nyt on hirveetä kun virheet on tasoa "kutsuin seksuaalista ahdistelijaa apinaksi"? Ihan hirveet murheet :)
Oiskohan ne pahimmat ongekmat kuitenkin sun päässä?
Eikö tunnu turhalta tuhlata energiaa vihaan kun seuraaviin vaaleihin on vuosia? Tuntuu vähän typerältä.
Vierailija kirjoitti:
Alhaista häiritä nuoria tyttöjä, sanon minä.
Rydmanhan ei häirinnyt nuoria naisia kuten on todettu viranomaistenkin suusta.
Ministereitä ei todellakaan pitäisi häiritä puuttumalla heidän tekemisiinsä ja mielipiteisiinsä. Mikään media, etenkään Yle, ei saa tällaisista kysyä tai uutisoida.
Hullua puhetta. Rydman on juristi ja osaa hallituksessa asiansa.
Kuunnelkaa areenasta se politiikkaradio. Rydman on kyllä hyvä suustaan ja varsinainen sanaseppo. Ei takeltele ja argumentoi hyvin. Oikea valinta ministeriksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Rasismi on vassarien savuverho oikeasti tärkeille asioille kuten Suomen surkea taloustilanne, josta kiitos kuuluu vassareille.
Tämä
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään ei todettu, että Rydman ei häirinnyt nuoria. Persut taas valehtelee. Syytettä ei tullut, koska asia oli päässyt vanhenemaan.
Eikun ne nuoret olivat pääseet vanhenemaan liikaa...
Näen, että sinullakin on taipumuksia sekaantua lapsiin.
"Persuilla menee aina tunteisiin ja sitten ruvetaan solvaamaan henkilöä. Aina sama juttu."
No jaa, usein myös vasemmistolla on mennyt tunteisiin.
Kommentoija vois vilkaista pelkästään. vain Suomen lähihistoriaa.
Olkaat hyvät !
Vierailija kirjoitti:
Totta! Meillä oli vihervasemmistolaishallitus, joka käytti koronaa ja Ukrainan sotaa tekosyynä sille, että jätti monet ongelmat hoitamatta. Ja jos joku yritti puhua ongelmista ja uhkista, hänet leimattiin rasistiksi tai vaikka miksi.
"Junassa ammuskelu" 😂 On taas punaviherapinalla harhat päällä.
Mä äänestin RYdmania ja kappas vaan mieshän eteni ministeriksi asti. Hyvä Rydman!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Rydman oikein kuvittelee olevansa? Rooman keisariko? Ryvettynyt pikkutyttöjen lääppijä, läpsijä ja raiskauksesta epäilty nasse.
Epäilyt todettiin viranomaisten taholta aiheettomiksi. Sen sijaan perättömiä syytteitä esittäneet tahot ovat edelleenkin poliisitutkinnan alla, jossa sinunkin kuuluisi olla kunnianloukkauksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestin RYdmania ja kappas vaan mieshän eteni ministeriksi asti. Hyvä Rydman!
Itse aion äänestää seuraavan tilaisuuden tullen, kiitos punikkien ajojahdin.
Entäs nämä Harakka ja Kaikkonen? Miksei vaadittu eroa ja hallituksen hajottamista??? Tämä on silkkaa demarien masinoimaa ajojahtia. Sikäli tyhmää oli valita Rydman, helppo maalitaulu.
On tolla pokkaa. 😳