Suuri WC-KYSELY! Miten asioit jossain julkisen paikan wc:ssä?
Itse laitan pöntön reunoille paperia ennen istumista sekä usein pönttöönkin vähän. Huolehdin, etteivät lahkeet laahaa likaista lattiaa siinä pöntöllä istuessa. Koitan välttää koskemasta kahvoihin.
Kertokaas muutkin omat käytöstapanne!
Kommentit (18)
joskus pyyhin paperilla renkaan jos se näyttää epäilyttävältä, mutten jätä paperia siihen...
Asun Turussa, ja täällä ainakin saa olla onnellinen, jos pääsee julkiseen vessaan, jossa yleensäkin on paperia!!!
Eli ennen pytylle käyntiä tsekkaan, onko paperia! Jos on, lorottelen onnellisena!
Ja kyllä mulla on aina nenäliinoja siltä varalta, että julkisessa on päässy loppumaan!
Papa-kokeeni tulos on aina ollut puhtain mahdollinen. Ikää 39 v.
suhteeellisuudentajua, ihmiset!
todellakaan kiinnosta istua toisten sotkemille laidoille. Itse en wc:ssä sotke. -ap-
Katson onko pytyn rengas kuiva, jos ei ole, kuivaan sen paperilla. Teen asiani, poistun vessasta, pesen kädet, kuivaan kädet, poistun.
No ei ihme jos naisten vessoista on aina paperi loppu ja hirvee jono!!
Vältän myös koskemasta kahvoihin jos olen jos pessyt kädet. Saatan jopa avata kahvan paperinpalalla sillä on paljon naisiakin jotka eivät pese käsiään vaan availevat ovia kusisilla käsillään.
Itse suoriudun yleisövessasta yleensä minuutissa. En tee mitään erilailla kuin kotona, paitsi että laitan oven lukkoon.
Mua kanssa ärsyttää nää köpeksivät naiset vessassa. Mikä ihme siellä kestää? Hauskaa kun joskus jonottaa vessaan ja kaksi kolmesta vessasta on joidenkin leidien toimesta varattu sen ajan, kun siinä yhdessä käy 4-5 naista...
Joten ihmetelkää vain kuka siellä vessassa asustaa! Ehkä jollain kenties sonta-hätä eikä viiti rykästä kaikkia heti kerralla vaan pitää tiputella pikku hiljaa jottei niin lätsähdä kovalla äänellä pönttöön! Ja tästäkin syystä laitan paperia pöntön pohjalle, jottei kakatessa ' saastunutta' vettä loiskahda suoraan aukosta sisään... yöks...
Jatkakaa! Näitä on kiva lukea :)!
kusen aina seisaaltaan (nainen) yleisessä.
" Vältän myös koskemasta kahvoihin jos olen jos pessyt kädet. Saatan jopa avata kahvan paperinpalalla sillä on paljon naisiakin jotka eivät pese käsiään vaan availevat ovia kusisilla käsillään." Samoin minä, kuin jo aikaisemmin joku sanoi!
Ärsyttää myös ne vessassa tupeksijat. Naiset on yleisesti ihan älyttömän hitaita vessakävijöitä... Eikä ihme kun luki ap:n WC-tarinan ;)
Käteni pesen erityisen hyvin jokaisen WC-käynnin jälkeen ja kun on jotain käsidesiä tarjolla, niin käytän myös sitä.
jatkaa... Yleensä laidat ovat kyllä ihan kusessa, mutta pikkasen poyyhin enimpiä paprulla, että seuraavan tantan on kivempi istahtaa ilman mitään papruja...=)
' Itse laitan pöntön reunoille paperia ennen istumista sekä usein pönttöönkin vähän. Huolehdin, etteivät lahkeet laahaa likaista lattiaa siinä pöntöllä istuessa. Koitan välttää koskemasta kahvoihin.'
Miten joidenkin mielestä tuohon ap:n kuvailemaan wc-käyntiin menee muka niin paljon aikaa? Minä toimin samalla lailla eikä taatusti mene kauaa aikaa!
Mua kanssa kuvottaa kusiset julkiset vessat, ja niiden bakteeriset ovenkahvat.
Vaikka jossain ulkomailla on tuntunut oudolta vessa, missä on vain reikä lattiassa, niin olisi aika hyvä meilläkin.
Sairauteni takia vessaan päästävä melkeinpä heti tai muuten tulee paskat housuun!
En kässää mitä järkeä olle järjettömän varovanen *ennen* käsien pesua - ei ne pöpöt ihon läpi mene. Tärkeää on että pesee kädet ennen kuin vie ne kasvoille.
Ja juu, suoriudun vessasta ulos aina paljon nopeammin kuin keskimäärin naiset ja ihan varmsti nuo michalejackson viritykset vie aikaa ja siitä kärsii sitten kaverit.
Pitää tuntea mien pöpöt tarttuu ja miten nekäyttäytyy ja toimia sen mukaan eikä hysteerisesti.
ja pesen kädet, poistun vessasta.