Whatsapp ahdistaa
Se on ns. pakko olla, mutta sen käyttö ahdistaa. Haluaisin lukea viestit sitten kun luen ja vastata omaan tahtiin. Mutta sitten se toinen onkin siinä paikalla odottamassa kun kirjoitat ja alkaa vastata saman tien ja itse ei haluaisi alkaa mihinkään pitkään keskusteluun, mutta tuntuu tylyltä häipyä vain. No pitääkö sitä sitten alkaa selitellä että minä tästä häivyn? Ahdistava sovellus meille introverteille. Tai joskus luen viestin mutta en ehdi heti vastata tai en halua, koska haluan vastata rauhassa ja miettiä mitä kirjoitan. :(
Kommentit (12)
Ei siihen ole pakko vastata, anna olla!
Mä luen joskus vasta yöllä just sen takia!
Tai poista se, ei sitä ole pakko pitää!
Ei ole mikään pakko olla, poistoon vaan. Harvassa puhelimessa se edes on automaattisesti vaan on se hankittava ja asennettava.
Siksi käytänkin puhelimen puhelu ominaisuutta (jota moni ei nykyisin tiedä) soitan sitten kun on sopivasti aikaa.
Se on vain sovellus, jota ei ole mikään pakko olla. Suhtaudu siihen sen mukaisesti. Ei sitä koko aikaa tarvi vilkuilla ja vastataolet saatavissa just kuten sinua huvittaa.
voit vapaasti laittaa kaikki paikallaolo ja viestitiedot pois päältä.
Ota ilmoitukset pois käytöstä - luet ja vastailet omaan tahtiisi. Kiireellisissä asioissa ihmiset osaavat varmasti tarvittaessa soittaa sinulle!
Jos et vastaa niin viestin lähettäjä tulee tänne kyselemään mikset vastaa ja miten se pitäisi tulkita?
Ota lukukuittaukset pois päältä, niin toinen ei näe, oletko lukenut viestin vai et. Ja lakkaa murehtimasta toisten tunteita, et ole niistä vastuussa. Kirjoitat viestin silloin kun sinulle sopii, siinä se.
Mitä?Voiko puhelimella soittaa puhelun?
Pahinta ovat yllättäen muodostetut ryhmät, joihin tulee liitetyksi yllättäen ja pyytämättä. Eräs puolituttu järjesti synttäreillään paljuilubileet mökillään, ja perusti sitä varten ryhmän. Yhtäkkiä puhelin alkoi kilkattaa kalja/sauna/makkaraviestejä täysin tuntemattomilta. Kiitin kauniisti kutsusta ja poistuin ryhmästä. Ap
En ymmärrä. Luen viestit silloin, kun minulle sopii, ja vastaan niihin silloin, kun minulle sopii.
Jaa