Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuisiko teidän mielestänne tämä Tinder-profiili epäilyttävältä?

16.08.2023 |

Sain Tinderissä tykkäyksen nelikymppiseltä Pirkanmaalla asuvalta mieheltä. Itse asun 300km päässä hänen kotipaikkakunnaltaan. Kysyin, että onko hänellä säännöllisiä käyntejä kotipaikkakunnallani, kun kerta hän on minulle lähettänyt tykkäyksen, johon hän vastasi, että ei ole, mutta hän ei ole lähempää löytänyt kiinnostavia naisten profiileja ja hän ehdotti, että voisi tulla joku päivä käymään minun kotipaikkakunnallani tai sitten voisin tulla häntä tapaamaan Tampereelle. Ja tämä mies oli siis kuvien perusteella komea ja hän ilmoitti profiilissaan olevansa yli 180cm pitkä ja hyväpalkkaisessa työssä. Minusta tuntuisi aika oudolta, kun ajattelee, että hänen kotipaikkakunnallaan alle 170 km säteellä asuu paljon ihmisiä Turun, Seinäjoen, Tampereen ja Jyväskylän seudulla sekä pk-seudulla, yhteensä varmaan yhteensä joku 2 miljoonaa asukasta, että miten muka tästä määrästä ei löydy hänelle treffiseuraa? Kun kerroin jutusta kaverilleni, hänelle tuli heti ekana mieleen, että mies etsii tarkoituksella kaukaa kotoaan treffiseuraa, koska hän on varattu/naimisissa.

Mitä mieltä te olette, tuntuisiko teidän mielestänne oudolta se ajatus, että isossa kaupungissa asuva komea, pitkä, isotuloinen nelikymppinen lapseton sinkkumies ei löytäisi helposti naisseuraa Tinderistä (tai mistään muualtakaan) vaan hänen pitäisi etsiä treffiseuraa yli 300km päästä kotipaikkakunnaltaan?

Kommentit (16)

1/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta,ehkä videopuhelu ennen livetapaamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan nettideittien kautta tapaamani tukholmalaisen miehen kanssa. Asuin itse sisä-Suomessa. Ei tullut mieleenkään pohtia tuollaisia asioita.

Vierailija
4/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se kieltämättä vähän oudolta kuulostaa.

Ehkä on laittanut hakualueeksi koko Suomen eikä siinä kuitenkaan sen kummempaa taka-ajatusta ole kuin että on oikeasti valmis ajelemaan ympäri Suomen treffeille. Jotkuthan tykkää ajella ihan huvikseenkin.

Itsekin mietin jossain kohtaa että etsisin seuraa muualta päin kuin täältä pääkaupunkiseudulta, on niin pinnallista meininkiä ja voisin hyvin vaikka muuttaa maatilanemännäksi jonnekin pikkupaikkakunnalle.

Vierailija
5/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa oudolta,ehkä videopuhelu ennen livetapaamista?

Videopuhelu on hyvä idea. Sekään ei tietty paljasta jos mies on pettäjäsika mutta saa vähän paremmin osviittaa. Olisin kyllä itse tosi varuillani.

Vierailija
6/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tämä mies nyt lopultakin olisi sinulle se oikea. Ei kannata epäröidä, näkeehän sen sitten kun tapaatte, että mikä hän on miehiään.

Vierailija
7/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman oudolta kyllä kuulostaa, kun muotoilet asian noin. Tai sitten ehkä sinussa vaan on jokin sellainen piirre, joka vetoaa häneen todella vahvasti. Voisiko olla mahdollista?

Vierailija
8/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tutustu häneen, ei sitä heti tarvitse olla seksiä, seurustelua tai muuta vakavaa. Pyydä kahville (julkiselle paikalle ) ja tutustu

Vierailija
9/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tamperelainen mies. Musta kiinnostuu vain naapurimaakuntien naiset. Lähialueelta ei löydy, joten voi olla ihan kunnollinen tapaus.

Vierailija
10/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytää kylään luokseen, haluaa tutustua enemmän. Jos ehdottaa vierailua sinun luona, haluaa vain seksiä.

11/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kommentteja?

Vierailija
12/16 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tindermatch on Helsingistä mut se ei vastaa edes mun viesteihin

13/16 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
14/16 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sika sielä säkissä on

Vierailija
15/16 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se, että miksi se susta on kiinnostunut, kun ainakin tällä palstalla sun jutut on ihan älyvapaita ja sä vaikutat ihan kahjolta. Ehkä sekin on joku sekopää?

Vierailija
16/16 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on valtavan vähän naisia verrattuna miehiin. Miehillä ei ole varaa asettaa etäisyyskriteereitä naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi