Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi varattu nuori nainen jatkoi minun mulkoilua?

Vierailija
16.08.2023 |

Kuukauden ajan mulkoili eikä sanonut mitään, sitten minä aloin tervehtimään parina päivän. SItten ilmesi että hän on hemmetti soikoon varattu tyttö. Sitten lopetin tervehtimisen ja katsoin lopulta aivan nollanaama-lukemilla häntä kun kulki ohi enkä tervehtinyt tai mitään, silti hän vielä mulkoili minua kaukaakin.

Miksi???

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko olet outo tai sitten miellytä hänen silmäänsä. Tuntuu, ettei ap tiedä, mitä mulkoilu tarkoittaa.

En ole tehnyt mitään väärää. Olen päinvastoin ollut todella asiallinen.

Jos tätä tyttöä ei miellytä minä, miksi hän mulkoilee minua 4 kuukauden ajan kun teen töitä? Aloitti koko touhun. Minä yritin alunperin tosiaan vaan tehdä töitä enkä katsonut tyttöä sekuntia kauempaa.

Tosta jäi t pois, eli miellytät. Sama

Vierailija
22/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli taitaa olla. Kiitos rehellisyydestä. Käyn saatana hakkaamassa tuon ilkeän naisen sellaiseen kuntoon ettei voi olla enää mulkoilla ja olla ilkeä yhtään kenellekään. Tiedän tasan tarkkaan missä hän asuu.

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa jos tämä ihminen on todellinen 🤯.

Vierailija
24/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa jos tämä ihminen on todellinen 🤯.

Satua kaikki tyynni ja kuvat netistä.

Vierailija
25/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki normaalit ja itsesuojeluvaiston omaavat ihmiset tajuavat olla varuillaan ja mulkoilevat ap:ta, jos hän on tosiaan tuollainen aggressiivinen ja väkivaltainen sekopää. Silloin kaikki siis mulkoilevat. Ap on huomannut vain sen nuoren naisen, jos ap itse on kiinnostunut vain nuorista naisista.

Vierailija
26/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tämä varmaankin on. Mutta siinä 0,0001 promillen mahdollisuudessa ettei ole, työpaikoilla on tapana tervehtiä työkavereita joten olet outo jos et tervehdi. Ja ketjun perusteella nainen voi vilkuilla sinua esim koska pelkää sinua ja syystä.

Vierailija
27/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttikö etupyllyn, pyypyyn? Kysyitkö edes näyttääkö?

Vierailija
28/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvistä sille ja kysy"Mitäs mulkkaat?"

Tai kysy, niinkuin ennen tehtiin, "Olenko mä syönyt sun eväät?"

Vierailija
29/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijottaminen voi tosiaan olla ihan normaalia.

Tyhmät tollukat tuijottaa silmät palloina.

Fiksut ihmiset katsovat sillä lailla myhäilevän viirusti.

Vierailija
30/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkoilu ei taida olla merkki kiinnostuksesta ...

Vierailija
31/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vauvapalstan naisten tulkinta nyt se että nainen mulkoili minua viatonta työtä tekevää miestä koska olen ruma tai jotain muutaa vastaavaa?

Käyn saatana hakkaamassa tuon ilkeän naisen että oppii jättämään viattomat työtänsä tekevät miehet rauahaan.

Hakkaamassa??? Oletko ihan hullu

Vierailija
32/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet outo tai sitten miellytä hänen silmäänsä. Tuntuu, ettei ap tiedä, mitä mulkoilu tarkoittaa.

Jospa mulkoiltava on jotenkin tutun oloinen mulkoilijalle ja siksi tämä katselee ja miettii kuka mulkoiltava on. Ehkä mulkoilijalla on sellainen naama, että hän näyttää aina mulkoilevan vaikka on itse autuaan tietämätön katseensa ja olemuksensa koettavan mulkoiluksi.

Vierailija
33/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne tunnille takaisin nyt.

Vierailija
34/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo tämä varmaankin on. Mutta siinä 0,0001 promillen mahdollisuudessa ettei ole, työpaikoilla on tapana tervehtiä työkavereita joten olet outo jos et tervehdi. Ja ketjun perusteella nainen voi vilkuilla sinua esim koska pelkää sinua ja syystä.

En tiedä mistä puhut. Lue ketjua. Ei olla mitään työkavereita, ja nimenomaan minä olen tervehtinyt, hän tervehtinyt takaisin. Sitten minä lopetin tervehtimisen koska en aio olla aina aloittava osapuoli.

En kommentoi enää. Jos olette sitä mieltä että hän on katsellut minua ilkeyttään, käyn hakkaamassa koko paskan paskaksi.

Jos ette ole työkavereita en ymmärrä miksi jatkuvasti törmäät häneen. Todennäköisintä on ketjun perusteella että hän pelkää sinua.

Vierailija
35/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulkoilu viittaa siihen, että hän paheksui sinua. Mitä teit? Poltitko esimerkiksi tupakkaa ja pilasit ympärillä olevien hengitysilmaa? Kuuluuko asunnostasi häiritsevää melua? Vaikutatko huumeidenkäyttäjältä tai muuten epäilyttävältä tms?

En polttanut. Isäni ja veljeni kyllä poltti mutta en ole koskaan huomannut että tyttö mulkoili heitä.

Ja en nyt tässä tosiaan käyttänyt sanaa "mulkoilla" negatiivisessa merkityksessä. Halusin vaan sanoa että hän jatkoi minun katselemista kuukausien ajan.

Mistäs huomasit, että tyttö "katseli" sua kuukausien ajan, kun keskityit tiiviisti vain omiin töihisi?

Vierailija
36/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä puhut. Lue ketjua. Ei olla mitään työkavereita, ja nimenomaan minä olen tervehtinyt, hän tervehtinyt takaisin. Sitten minä lopetin tervehtimisen koska en aio olla aina aloittava osapuoli.

En kommentoi enää. Jos olette sitä mieltä että hän on katsellut minua ilkeyttään, käyn hakkaamassa koko paskan paskaksi.

Nyt-tyt! Mitä jos käyt vaan kysymässä miksi katselee? Ja sanot, ettet tykkää siitä.

Vierailija
37/37 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten asiaan liittyy ne asiat, että hän oli nainen, nuori, tai varattu?

Ihmiset mulkoilee, totu siihen.

No liittyy siten että minä olen nuori mies, sinkku.

Minä en mulkoile naista 3 kuukauden ajan jos olen varattu.

AP kerjää nyt vakuuttamista siitä, että tyttö mulkoili, kun oli ihastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi