Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä fyysisiä oireita paha stressi/huolet yms. ovat sinulle aiheuttaneet?
15.08.2023 |
Terveisin yksi stressaantunut, jolla outoa oireilua.
Kommentit (22)
Pahinta oli katkonäkö,kun olin niin väsynyt, että "näytönohjain" rupesi reistailemaan.Silmätkin jumittuivat katsomaan eri suuntiin joksikin aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pahin oli se kun vähän yli viikon huimasi, pyörrytti ja jos asento tai ajatus oli vähänkin väärä tunsin ja kuulin miten sydän jyski päähän. Välillä käsistä ja kielestä hävisi tunto. En myöskään jostain syystä kyennyt nielemään, joten lakkasin syömästä tukehtumisen pelossa.
Huimaus oli niin pahaa että välillä piti äkkiä nojata selkä seinää vasten jotta putoan liukuen vain pepulleni enkä suorilta jaloilta siten että kalautan pääni johonkin.
Lopulta menin lääkäriin näine oirekuvauksineni ja sain käteen paketillisen rauhoittavia ja jonkun mitääntekemättömän masennuslääkkeen. Rauhoittavilla oli sellainen vaikutus että sellaisen otettuani tajusin ettei nämä räikeät oireet olleet ensimmäisiä, vaan olin vuosikausia jännittänyt koko yläkroppaa niin tiukasti että olen hengittänyt vain pinnallisesti. Tuota teen edelleen, mutta nykyään en kaatuile huimauksen takia.
Ulospäin kukaan ei arvaisi mitään, minusta saa kuvan että olen aikaansaava, rauhallinen ja kaikkien auttaja hätätilanteessa.
Annan muuten sellaisen vihjeen että viinalla ei kannata yrittää hoitaa huolia, stressiä, masennusta, ahdistusta tai mitään muitakaan oireita. Olin vuosia tämän asian takia piilojuoppo ja sen salailu, fyysinen rasitus ja lamaava vaikutus teki asiat satatuhatmiljoona kertaa vaikeammiksi kestää. Sen rinnalla ihan sama jos joku av-mamma kauhuissaan takertuu helminauhaansa kun kerron syöväni 15 - 30mg opamoxia päivässä.