Miten joku aikuinen mies voi olla vieläkin neitsyt?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiltti?
Ja jos ei ole ollut naisen kanssa
Sellainen ujo joka ei tee aloitteita, joka sujuvasti ajaa itse itsensä friend zonelle.
Itsekin varmaan olisin jos ei olisi tullut vastaan se hyvin harvinainen aloitteellinen nainen joka talutti minut sänkyyn.
helposti, jos ei juo viinaa. Juopot saa eniten p immpiä.
Helposti. Aika moni mies jäisi neitsyeksi, jos ei koskaan yrittäisi saada seksiä ja viihtyisi vain omissa oloissaan.
Päinvastoin. Pidän todella ihmeenä, että olen poikuuteni menettänyt ja nyt seurustelenkin.
M
Kukaan ei tu kotoa hakemaan-ei naiset panemaan, ei töihin duunaamaan
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Aika moni mies jäisi neitsyeksi, jos ei koskaan yrittäisi saada seksiä ja viihtyisi vain omissa oloissaan.
Aika moni jää ilman vaikka yrittäisi ja kävisi siellä täällä.
Enempi ihmetyttää miten niin moni mies ei ole neitsyt.
Jotkut miehet on koko ikänsä neitsyitä.
Ujo, hiljainen ja epävarma mies ei oikein naisille kelpaa.
Helposti jos mies syntyy miehenä vuonna miekka ja elin, huomaakin siinä 20v päästä perheen perustaneena ja perheestä lähteneenä että on aito nainen, muuttuu naiseksi eikä ole täten ollut miehen kanssa? Hän on neitsyt siinä mielessä ja sama toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Ujo, hiljainen ja epävarma mies ei oikein naisille kelpaa.
Nams....Tää onkin hyvä juttu mulle, meinaan nää on juuri niitä parhaiten varusteltuja useasti. Se hetki kun saat tuollaisen talutettua kotiisi ja sänkyyn(ensinnäkin aivan järjjetön erektio kun näkee alastoman naisen) kyydit taattu ja kovat sellaiset.
N41
En minä tiedä. - En muutenkaan tiedä mistä erottasii kuka tai ketkä ovat ns. kokemattomia mutta ällöimpiä ja vastenmielsiä ovat poikkeusketta ne miehet, jotka julkisesti kehuvat omia seksikokemuksiaan. Tai kuinka ovat ni-in ja ni-n hyviä panijoita kun ovat kaataneet n-n naista
Miksi minun kommentit on poistettu täältä????
No nyt, yhteishenkeä kaikilta pojilta ja tutöiltä; autetaan miestä mäessä. Se voi se saamattomuus purkautua katkeruutena kamalalla tavalla. Kuinkakohan moni hirmuteon tekijä oli neitsyt; vaikka Aadolf H
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun kommentit on poistettu täältä????
Jos olet sexpohullu, niin sen vuoksi että kukaan ei jaksa lukea sairauskertomustasi täältä kymmenien viestien verran joka jumalan päivä. Kyllä täältä muidenkin pakkotoistojankuttajien viestit poistatetaan, että siinä mielessä et ole mikään uniikki lumihiutale.
Jos on kiltti?