Nainen (tai mies), miten tyylisi eroaa massasta?
Kommentit (13)
On väriä vaatteissa. On tyylikkäitä käsilaukkuja. Vaatteet sopii mun vartalolle.
Oma tyylini on sellainen hälläväliä tyyli.
M50
Keltainen siilitukka, nenärengas, kaulatatuointi, kämmenet tatuoitu, kultahammas, paksut älykkösilmälasit. Pukeudun kirppisvaatteisiin boheemisti.
Mä liehun värikkäissä printeissä ja pitkissä helmoissa. Hippitytöstä tuli hippitäti, kaappi täynnä viskoosia ja paitoja, jotka näyttävät siltä kuin niille olisi oksennettu kukkia. Ihanaa. :D
Jättimäinen pentagrammi on aina kaulassa.
Minulla on tatuointeja, ajelen kainalo- ja säärikarvojani, olen posliini, värjään hiuksiani ja meikkaan.
Olen yksilöllinen lumihiutale ja erotun massasta yhtä hyvin kuin yksittäinen mustikka mustikkamättäältä :-)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tatuointeja, ajelen kainalo- ja säärikarvojani, olen posliini, värjään hiuksiani ja meikkaan.
Olen yksilöllinen lumihiutale ja erotun massasta yhtä hyvin kuin yksittäinen mustikka mustikkamättäältä :-)
Onnea jakkupukumielikuvituksellesi.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnithan on tosi yleisiä
Pidän aina pitkiä hameita ja mekkoja, en koskaan housuja. Välttelen mustaan pukeutumista.
Olen elegantti ja naisellinen mutta luonnollisella tavalla, ei tekorispsiä tms. Omat huolitellut kynnet ja hillitty meikki.
Ei mitenkään. Tai no, minulla on kirkkaanpunainen talvitakki, kun enemmistöllä miehistä on musta, harmaa tai tummansininen.