Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyviä jumppakenkiä (kuntojumppa/aerobic)

Vierailija
31.08.2008 |

Hinnalla ei niin merkitystä, hyvää hinta-laatusuhdetta etsin.

Ajattelin tänään Sokokselta katsella... =)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vaihtaisi enää muuhun merkkiin mistään hinnasta!

Vierailija
2/2 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niitä ei taida Sokoksen valikoimissa olla..? Kesport-Intersport-ketju ainakin myy Rykää.

Niken tossuissa on kapea lesti, joka sopii minulle, mutta minulla on ehkä puolenkymmenen parin perusteella sellainen kokemus, että Niken tossuissa laatu ja hinta korreloivat voimakkaasti. Yhdet tossuistani ovat olleet kalleinta luokkaa, ja ne olivat erinomaiset, mutta muissa on aina ollut jotain ongelmaa iskunvaimennuksen tai pohjien kanssa.

Reebokin ja Asicsin tossut ovat olleet ok, mutta niitä minulla ei ole ollut vuosiin. Adidaksia en ole ikinä omistanut, mutta tuttu ohjaaja ei muita suostu käyttämään ja kehuu kovasti. Hän tosin suosii hintahaitarin yläpään malleja.

Eniten varmaan vaikuttaa se, onko harrastamasi aerobic sellaista, jossa paljon ponnistetaan (kuntojumppa varmaan ei ole). Silloin vaimennukseen kannattaa satsata enemmän - tosin tämäkin on kuulemma makuasia. Tulevia ostoreissuja silmällä pitäen kannattaa myös huomata, että tähän aikaan vuodesta hinnat ovat korkeimmillaan, eli paras hinta-laatu-suhde löytyy yleensä joulun jälkeen alennusmyynnistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla