Haukkasiko Orpo nyt sitä itseään?
Taisi alkaa Petterin lähtölaskenta. Eivät tykkää dikdaattorimaisista päätöksistä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo on taas kohta yllättynyt, kun on tulkinnut jäsentensä mielipiteet väärin. Siinä meni mahdollisuudet kokoomuslaisen presidenttiin.
Koita jo päästä yli. Häkkäsellä ei olisi ollut mitään mahdollisuutta presidentiksi, ei mitään. 38-vuotias ei vaan herätä kansassa tarvittavaa luottamusta.
Kokoomuksen olisi tullut valita Risto E. J. Penttilä presidenttivaalikisaan, niin olisi ollut jotain mahdollisuuksia. Mutta kun ei niin ei.
Stubbista saa vaikutelman, että hän on joku kolmekymppinen vastavalmistunut. Ikää kuitenkin jo 55 vuotta! Orpo painotti moneen kertaan sanaa "professori" kertoessaan Subbin valinnasta kokoomuksen ehdokkaaksi. Ei kyllä innosta tämä Stubb yhtään.
Ei sitä kuivan kesän oravaa presidentiksi.
Haukkasi.
Nyt kokoomuksessa katsotaan, miten presidentinvaalit menevät. Jos menestys on huono ja hallituksen toiminta yhtä takkuista kuin nyt, niin Orpo joutuu ensi kesänä lähtemään komissaariksi itse...
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen oli liian nuori. Se siinä syynä on. Emme halua teinitytön jälkeen teinipoikaa valtakunnan johtopaikoille.
Kuuden vuoden päästä Häkkänen voi jo olla varteenotettavampi ehdokas.
Häkkäsen iässä ei ole mitään vikaa, hän on todella kokenut poliitikko.
Sitä paitsi Macron valittiin Ranskan presidentiksi saman ikäisenä. Ranska on myös ihan hippusen isompi ja merkittävämpi valtio kuin Suomi...
Pitäähän se ruotsalainen päämies suomessa olla, voidaan aloittaa kätilöopistolla jo pakko ruotsin opetus.
Häkkänen on ehta pyrkyri ja näki tilaisuutensa. Orpo on sekoillut persuhallituksensa kanssa niin paljon, että Häkkänen laski hetkensä tulleen haastamiseen. Jäi kylläkin pannukakuksi.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän se ruotsalainen päämies suomessa olla, voidaan aloittaa kätilöopistolla jo pakko ruotsin opetus.
Stubb ei ole suomenruotsalainen. Hän vain lähti opiskelemaan ruotsinkieliseen oppilaitokseen, muutti tavallaan itse itsensä ruotsinkieliseksi.
Hän on enemmän italialainen nykyään, kun asuu Firenzessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häkkänen oli liian nuori. Se siinä syynä on. Emme halua teinitytön jälkeen teinipoikaa valtakunnan johtopaikoille.
Häkkäsen iässä ei ole mitään vikaa, hän on todella kokenut poliitikko.
Sitä paitsi Macron valittiin Ranskan presidentiksi saman ikäisenä. Ranska on myös ihan hippusen isompi ja merkittävämpi valtio kuin Suomi...
Kyllä on. Mä en äänestä mitään untuvikkoja. Eli mun ääni vää ainakin saamatta.
Sitten 6 vuoden päästä voin jo äänestää sitä. Ehkä...
Haluan, että pressa on vähintään yli 40v mieluiten viisikymppinen kokenut konkari.
En usko, että haukiburger lähtee enää 12 vuoden päästä ehdolle.
Petteri yritti haukata, mutta Riikka ehti purra ensiksi.
Miksi Orpo käyttää eukkojen silmälaseja🤭
Purema ulosteissa on anagrammi perussuomalaisille