Nainen, mitä ajattelet jos alapesu on tekemättä eikä tullut oikein pyyhittyäkään kunnolla ja mies haluaa nuolla anustasi?
Ja sitten vielä suukotella kielareita rakastelun päätteeksi. Onko ok vai oks?
Kommentit (18)
Pesen aina perseeni paskomisen jälkeen. Jos muu pesu olisi syystä tai toisesta suorittamatta, en antaisi mennä naamallaan liian lähelle.
Hyi hitto kuka pyyhkii huonosti. Mä pesen joka kerta. Mut mun aamusta ei nuolla vaikka ois just pesty.
Kuka ikinä haluaa nuolla jonkun toisen perä-aukkoa? Tulis lähtö heti, jos joku tuollaista alkais edes ehdottelemaan.
Kyllä perseennuolijan pitää saada nuolla oli kakkaa tai ei!! Ja aina pusut päälle!!
Perseennuolija odottaa nimenomaan aitoja aromeita. Ei pesuaineita!
Ehdottaisin, että käyn pesulla niin saa nuolla. Ei kyllä kielareille sen jälkeen. Sama suuseksissä, sekin vaatii pesun ensin molemmilta.
Eikö nää perseennuolijan voisi vaan uittaa omaa sormeaan perseessään ja imeskellä sitten sitä.
"Oota, käyn pesulla".
Ei kommunikaatio tuon vaikeampaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Perseennuolija odottaa nimenomaan aitoja aromeita. Ei pesuaineita!
Itseasiassa juuri näin mutta EI ulostearomeja
Ajattelen, että sanon "odota ihan pieni hetki, käyn nopeasti suihkussa", ja pesen itseni erittäin hyvin, tulen takaisin, ja annan miehelle sitä mitä hän haluaa, ja samalla mistä itse saan nautintoa. Mies joka haluaisi työntää kielensä pesemättömään anukseeni on mun asteikolla sen verran ällötys, että saa kenkää sängystäni.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että sanon "odota ihan pieni hetki, käyn nopeasti suihkussa", ja pesen itseni erittäin hyvin, tulen takaisin, ja annan miehelle sitä mitä hän haluaa, ja samalla mistä itse saan nautintoa. Mies joka haluaisi työntää kielensä pesemättömään anukseeni on mun asteikolla sen verran ällötys, että saa kenkää sängystäni.
Poistuisin asunnosta sillä välin kun olet suihkussa
Ei ole tapana olla perse paskasena. Ikinä muulloin ei ole tarve pestä mitään ennen seksiä paitsi menkka-aikana pesasen niin miehen on mukavampi nuolla, kun ei ole koko pimppi veressä jo valmiiksi.
Eipä ole pylly kakkosena koskaan ,mutta pari kertaa on ollut että miehet ei ole päästäneet pissalle kun on tultu viihteellä.
Halunneet nuolla pillun semmoisena vaikka on takuulla illan aikana valunut kiimaja kaikkea muutakin.
Ekassa kimpassa nuoret miehet saivat maistaa mille kiimainen nainen tuoksuu ja maistuu.
Ja oli kiihkeää panoa.
Eka nainnin jälkeen vasta pääsin suihkuun ja pissalle.
Miksi nuolla persettä,ellei se maistu paskalle? Se on juuri se juju.
Minulla on tapana pillun nuolemisen yhteydessä nuolaista naisen peräaukko677a "vahingossa" ja jos nainen ei tykkää voi sitten sanoa asiaa lipsahdukseksi ettei menetä kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuolla persettä,ellei se maistu paskalle? Se on juuri se juju.
Jotkut miehet läpipään ammuttuja.
Suun suutelusta kun siirtyy heti persereiän suuteluun,niin saa tavallaan maagisesti koko kohdehenkilönsä sisimmän haltuunsa. Puhutaan sisäisestä kauneudesta ja näin siihen pääsee käsiksi.
Ei tule mieleen miksi en pyyhkisi kunnolla. Ehkä jos jossain muuallla kuin kotona, paperi loppuu eikä alasuihkuakaan ole. Kielareita en pyllynnuolemisen jälkeen anna muutenkaan. Nautin kyllä kun mies nuolee myös takaa