Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kaksi tytärtä eikä kumpaakaan kiinnosta meikit tai hiusten laittamisen. Olen pettynyt

Vierailija
14.08.2023 |

Odotin että päästäisiin yhdessä meikkiostoksille,äiti/tytär juttuja.
Mutta ei, kumpaakaan ei kiinnosta miltä näyttää.
Esikoisella etenkin otsa täynnä näppyjä ja nenä kiiltää en ymmärrä, eikö se häiritse häntä.
15 ja 12vuotiaat.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, esteetikkona varmasti harmittaisi. Jos jokin aihealue kiinnostaa erityisesti, ja siihen on itsellä intohimoa toivoisi tietysti että se yhdistäisi jollain tasolla. Vaikkapa kilpaurheilevaa vanhempaa voi harmittaa, jos lapsi ei ole millään tasolla kiinnostunut liikunnasta.

Vierailija
22/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tytär on vähän kiinnostunut luonnostaan vaatteista, muuten ei kovin paljon. Onneksi on luonnostaan hyvännäköinen ja saattaa se kiinnostunut muuttua johonkin suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä aikas nuoria. Ehkä isona sitten. Voithan sä mennä yksin meikkiostoksille ja se voi olla hauskaa. Luomukaupassa oli vähän parantunut huulipunan laatu. Saippuat myös ok.

Vierailija
24/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan taida yksikään poika kiinnostua näistä tytöistä. Ovat niin jätkämäisiä. :( Ap

Kyllä se näin vähän menee. Joku voi tälläisiinkin kyllä tyytyä, mutta ei siitä mitään suurta rakkaustarinaa tule. Toisaalta voi olla, että tälläiset tytöt eivät edes kaipaa poikia, vaan haluavat olla yksin.

Vierailija
25/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpis äiti

Vierailija
26/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan taida yksikään poika kiinnostua näistä tytöistä. Ovat niin jätkämäisiä. :( Ap

Kyllä se näin vähän menee. Joku voi tälläisiinkin kyllä tyytyä, mutta ei siitä mitään suurta rakkaustarinaa tule. Toisaalta voi olla, että tälläiset tytöt eivät edes kaipaa poikia, vaan haluavat olla yksin.

Tai tykkäävät tytöistä.

Vierailija
27/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pojat eivät voi tykätä tytöstä luonteen takia, vain meikatut tytöt kelpaavat?

Eikö se olisi vain hyvä juttu jos poika kiinnostuu tytöstä hänen itsensä takia eikä siksi että tyttö on kaunis ja muodikkaasti pukeutunut?

Vierailija
28/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onni, jos ovat lesboja. Säästyvät monelta ikävältä asialta elämässä.

Vierailija
29/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa tyttöjen olla sellaisia kuin he haluavat.

Voivat olla poikia, vaikka sinä luulet tytöiksi. Eise housuun kuminauhan alle katsominen mitään sano. Seta tietää, kysy sieltä.

Vierailija
30/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltäs te äidit näytätte, joiden tyttöjä ei meikit ja hiukset kiinnosta?

Mun äiti on aina ollut ulkonäöstään huolta pitävä, hyvän tyylitajun omaava, jolla on aina ollut hiukset ja meikki kauniisti laitettuna.

Minä taas olen aina ollut ihan toista maata, aikamoinen rölli. Tämä aloitus voisi olla äitini kirjoittama 30 vuotta sitten.

Sama tilanne. Äiti on jo 80 ja edelleen meikkaa joka aamu. 😀Viimeksi kun kävin, antoi mulle kulmakynän, joka ei ollutkaan sellainen, mitä ois käyttänyt.

Meikkaan nykyään joskus, mutta ei todellakaan oo samaa kiinnostusta aiheeseen kuin äidillä.

Vierailija
31/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 14v tyttö joka halusi mustat hiukset mutta ei meikkiä. Voisi sanoa että on meikitön gootti.

Meillä värjättiin shokki värillä hiukset..ei myöskään meikkaa

yl

Auts noi shokkihiukset on jotain mitä en kestäisi omalla lapsellani. Meikittömyys ei haittaa, jos on hyvä tyylitaju, iho ja hiukset. 

Meillä nuoren ylipaino on jotain mitä en ymmärrä. Geeneissä ei ole ylipainoa, aktiiviliikunta loppui loukkaantumiseen ja ylioppilaskokeet päälle. Saa nähdä ottaako itseään vielä niskasta kiinni. 

Miten tuosta voisi keskustella, onko joku onnistunut rakentavasti ja saanut tuloksia? Juu ja kommentit, kehopositiivisuudesta, ei kuulu sulle jne, voi jättää postaamatta. Äiti saa ja äidin pitää olla kiinnostunut lapsensa terveydestä. Piste.

Vierailija
32/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 14v tyttö joka halusi mustat hiukset mutta ei meikkiä. Voisi sanoa että on meikitön gootti.

Meillä värjättiin shokki värillä hiukset..ei myöskään meikkaa

yl

Auts noi shokkihiukset on jotain mitä en kestäisi omalla lapsellani. Meikittömyys ei haittaa, jos on hyvä tyylitaju, iho ja hiukset. 

Meillä nuoren ylipaino on jotain mitä en ymmärrä. Geeneissä ei ole ylipainoa, aktiiviliikunta loppui loukkaantumiseen ja ylioppilaskokeet päälle. Saa nähdä ottaako itseään vielä niskasta kiinni. 

Miten tuosta voisi keskustella, onko joku onnistunut rakentavasti ja saanut tuloksia? Juu ja kommentit, kehopositiivisuudesta, ei kuulu sulle jne, voi jättää postaamatta. Äiti saa ja äidin pitää olla kiinnostunut lapsensa terveydestä. Piste.

Jokainen tietää, ettei ylipaino ole terveellistä, äitiä ei sitä tarvita kertomaan. Jos äiti kertoo, se voi jopa lisätä motivaatiota olla tekemättä asialle mitään.

33/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen vanhempi kirjoittaa omista lapsistaan nettiin?

Mitä pahaa siinä on nimettömästi kirjoittaa ?

Vierailija
34/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lla on kivikkoinen pettymysten polku edessään. Mites sitten suu pannaan, kun tytöt valitsevat sun mielestä väärät jatkokoulut, huonot poikaystävät, liian kaukaiset kotikaupungit, lahot talot, aivan väärät ruumiinpainot, surkeat urat ja päättävät olla tekemättä lapsia?

Vierailija
35/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei kiinnosta, mutta tytärtä kiinnostaa. Eli olen joutunut meikkipstoksille.

Vierailija
36/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin puolestani iloinen, jos 15 v tyttäreni ei käyttäisi tekokynsiä ja - ripsiä. Arvostan luonnollisuutta.

Vierailija
37/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho kiittää.

Kirosana se oli

Vierailija
38/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin puolestani iloinen, jos 15 v tyttäreni ei käyttäisi tekokynsiä ja - ripsiä. Arvostan luonnollisuutta.

Eikö omat kasva?

Luulisi että kuuteenkymppiin asti on hyvä kasvu, sitten vaihtarit vähän hiljentää.

Vierailija
39/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luonnonkaunis eikä ole tarvinnut koskaan meikata. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 6 vuotta.Mieheni on ihan hulluna minuun.

Vierailija
40/43 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan ettei ole lammas niinkuin sinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän