Onko olemassa korkeampi voima?
Mitä mieltä olette?Onko olemassa jokin korkeampi voima?Jumala tai joku muu.
Kommentit (138)
luulemme tekevämme isoja päätöksiä itse, mutta se on pöty puhetta. loppujen lopuksi meitä ohjaa jokin korkeampi voima. en osaa sanoa mikä se on , mutta näin on . en ole uskovainen .
Itselläni on ollut paljon yliluonnollisia kokemuksia, ja mitä enemmän teen esimerkiksi kundaliinijoogaa tai meditoin, sitä herkemmäksi olen tullut näille kokemuksille. Eli kyllä, uskon vakaasti, että on olemassa jonkinlainen korkeampi voima, ja uskon ainakin hindujen oppeihin siitä, kuinka pystyt aktivoimaan kehosi energiakeskuksia (chakroja) ja etenkin kolmatta silmää, jota pidetään yhteytenä korkeimpaan tietoisuuteen. En tosin usko, että mikään yksi uskonto on täysin totta, ja uskon että jokaisessa uskonnossa on myös paljon ihmisten keksimää. Olen nähnyt myös enkelin kaltaisia olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ollut paljon yliluonnollisia kokemuksia, ja mitä enemmän teen esimerkiksi kundaliinijoogaa tai meditoin, sitä herkemmäksi olen tullut näille kokemuksille. Eli kyllä, uskon vakaasti, että on olemassa jonkinlainen korkeampi voima, ja uskon ainakin hindujen oppeihin siitä, kuinka pystyt aktivoimaan kehosi energiakeskuksia (chakroja) ja etenkin kolmatta silmää, jota pidetään yhteytenä korkeimpaan tietoisuuteen. En tosin usko, että mikään yksi uskonto on täysin totta, ja uskon että jokaisessa uskonnossa on myös paljon ihmisten keksimää. Olen nähnyt myös enkelin kaltaisia olentoja.
Kolmas silmä hihihii
T:Urpo
Minun mielestäni on olemassa jokin voima jota emme osaa selittää. Itse koin tällaisen voiman, kun ihastuin ja en todellakaan osannut tulkita itseäni. Jokin ihmeellinen ja tuntematon otti vallan ja sai minut käyttäytymään eri tavalla kuin aiemmin. Muihin korkempiin voimiin en usko. Korkeampi voima on meidän sisällä ja se uinuu kunnes joku sen herättää. m55
Agnostikko kirjoitti:
Miksi puhutaan uskosta, jos korkeampien voimien olemassaolo voidaan tieteellisesti todistaa?
Minusta tuossa yhteydessä, usko ei ole sitä miten se yleisesti ymmärretään. Vaan sitä että uskoo johonkin tiettyyn julmaluuteen, muiden uskontojen joukossa. Tosin sanoen "Uskon että kaikkien uskontojen jumalat ovat olemassa, mutta minä uskon vahvasti omaan Jumalaani". Tuo asenne löytyy myös Raamatusta, kun Jumala sanoi, "Älä pidä muita jumalia minun rinnallani" siinä ei kielletä muiden uskontojen jumalien olemassaoloa.
Imatralta lähtee 110 kV korkeampi voimalinja muualle Suomeen.