Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki puoltaa etätöiden tekemistä, jää myös turhat ajamiset pois ja ilmasto säästyy... ei ole mitään perustetta konttoritöille enää... paitsi narsistiset johtajat joiden pitää istua alaisten selän takana...

Vierailija
14.08.2023 |

Ja ilmastolla voi perustella että konttorille pakottaminen rikkoo kaikkia ilmastolausuntoja vastaan...
Oli sitten oma ajoneuvo tai julkinen niin kyllä ne vaikuttavat ilmastoon kun jäävät pois käytöstä työmatkoilla...

Ainoastaan narsistit / sosiopaatit vaativat henkilöstöä konttoreille...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säästänyt valtavasti polttoainekuluissa etätöitä tehdessä. Myös auton vaihto on osoittautunut tarpeettomaksi kun kilometrejä tulee niin vähän. Tällä on merkittävä ekologinen vaikutus.

Lisäksi kärsimys avokonttoreissa on hävinnyt kokonaan. Kaikki sujuu paremmin kuin ennen. Ei tarvitse myöskään kuunnella managementin tylsiä jorinoita ja turhaa sosiaalisuutta - ns kahvikeskusteluja.

Ainoa negatiivinen seuraus tästä on syntynyt tilatarpeen lisääntymisenä kotona.

Vierailija
22/22 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö. Siis voisitko selittää, mitä ilmastolle tapahtuu kun käyn toimistolla töissä?

En ole ap, mutta luulisin hänen viittaavaan siihen kaikkeen liikenteeseen, joka tulee, kun ihmiset joka aamu siirtyvät kotoaan työpaikalle, usein autolla.

Itse kuljen töihin pyörällä. Mutta mitä se sitten haittaa, jos toiset tulevat autolla?

Mjoo, no mä kuljen kanssa pyörällä, mutta mulla on kollegoita, joilla on työmatkaa liki 50km suuntaansa. Kyllähän tommosen ajamiseen päivittäin saa bensaa polttaa, samoin kuluu auto ja tie. Sitten kun tuon kertoo kymmenillä tuhansilla (kymmenillä miljoonilla, jos otetaan koko maapallon mittakaava), niin onhan tolla jo vaikutusta, jos vaikka puolet etätyöhön kykenevistä ihmisistä jäisi kotiin kolmena päivänä viikossa. Siinä säästäisi itekin rahaa ja aikaa. 

Minä tykkään tästä hybridimallista, että puolet etänä ja puolet toimistolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla