Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avoimet opinnot kasvatustiede

Vierailija
14.08.2023 |

Olen aloittamassa kasvatustieteiden perusopintoja avoimessa. Voiko mahdollisesti päästä opiskelujen ohessa esim. Päiväkotiin töihin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tehdä samalla vähän töitä

Vierailija
2/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisuuksia varmasti voisi saada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä muita paikkoja voisi olla alaan liittyen?

Vierailija
4/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalla on suuri työvoimapula, varmasti pääset sijaisuuksia tekemään.

Vierailija
5/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mennyt ensin työmarkkinatuella harjoittelijaksi töihin päiväkotiin esim. 6kk ajaksi, pääsee heittämällä. Sitten tietäisit paremmin haluatko oikeasti alalle.

Vierailija
6/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä, ethän sinä siinä mitään menetä. Ei avoimen opinnot sitä millään tavalla estä, jos ei edistäkään.

Vierailija
7/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan! Pääset ilman minkäänlaisia opintoja sijaisuuksia tekemään! Ei muuta kuin tervemenoa!

Vierailija
8/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä, ethän sinä siinä mitään menetä. Ei avoimen opinnot sitä millään tavalla estä, jos ei edistäkään.

Luulen, että edistää. Kyllä monessa paikassa on pulaa. Otetaan ehkä mielummin edes opintoja aloitteleva kuin joku kellä ei koulutusta?

Vierailija
9/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit mennyt ensin työmarkkinatuella harjoittelijaksi töihin päiväkotiin esim. 6kk ajaksi, pääsee heittämällä. Sitten tietäisit paremmin haluatko oikeasti alalle.

Olen joskus kokeillut alaa ja tiedän kyllä, että haluan. Koulutus sopii sitten muuhunkin kuin päiväkotiin myös

Vierailija
10/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kokeillut alaa ja tiedän kyllä, että haluan. Koulutus sopii sitten muuhunkin kuin päiväkotiin myös

Mihin muuhun sopii?

Vierailija
11/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun sopii?

Voit selvittää mihin kaikkeen Kasvatustieteiden opinnot kelpaavat

Vierailija
12/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun sopii?

Varhaiskasvatus on lto:n pääaine.

Hoitotädiksi tai avustajaksi voi päästä vähemmälläkin, hukkaan menee päikyssä noi yliopisto- opinnot jos perushommaa teet.

Voit hakea esim. luokanopeksi. Siinä pää aine on kasvatustiede ja lisäksi opiskellaan pom- opinnot ( käsityön, äidinkielen, matikan ym kurssit).

Vierailija
13/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue netistä nämä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun sopii?

Varhaiskasvatus on lto:n pääaine.

Hoitotädiksi tai avustajaksi voi päästä vähemmälläkin, hukkaan menee päikyssä noi yliopisto- opinnot jos perushommaa teet.

Voit hakea esim. luokanopeksi. Siinä pää aine on kasvatustiede ja lisäksi opiskellaan pom- opinnot ( käsityön, äidinkielen, matikan ym kurssit).

Luokanope ollut myös mielessä kyllä. Tiedän muutkin mahdollisuudet kuin päiväkoti

Vierailija
14/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun sopii?

Yleinen kasvatustiede sopii organisaatioihin ja järjestöihin tosi monipuoliseksi. Vakaope ja luokanope koulutukset ovat tosi spesifejä juuri niihin hommiin niin niillä koulutuksilla on nihkeä hakea muita töitä. Toki se on mahdollista.

Vierailija
15/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun sopii?

Yleinen kasvatustiede sopii organisaatioihin ja järjestöihin tosi monipuoliseksi. Vakaope ja luokanope koulutukset ovat tosi spesifejä juuri niihin hommiin niin niillä koulutuksilla on nihkeä hakea muita töitä. Toki se on mahdollista.

Opettajien opintoihin kai sisältyy edelleen yleisen kasvatustieteen opintoja. Niitä voi sisällyttää tutkintoon sitten, kun pääsee tutkinto-opiskelijaksi.

Vierailija
16/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin muuhun sopii?

Opettajien opintoihin kai sisältyy edelleen yleisen kasvatustieteen opintoja. Niitä voi sisällyttää tutkintoon sitten, kun pääsee tutkinto-opiskelijaksi.

Meillä oli perusopinnoissa kolme kurssia yleisen kanssa samoja ja siinä se. Aine- ja syventäviin opintoihin ei kuulunut mitään yleisestä kasvatustieteestä. Olen erkkaope, luokanope ja aineenope. Ennen erityispedagogiikan ja luokanopen opintoja opiskelin englantia ja ne opinnot olivat paljon yleissivistävämpiä kuin erkkapedan ja luokanopen opinnot.

Vierailija
17/19 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mukavista viesteistä.

Vierailija
18/19 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti otettiin yhteyttä kouluavustajan työstä ja päiväkodista

Vierailija
19/19 |