Raskaanako? Uskaltaako uskoa?
Tein lauantaina haalean plussan ja tänä aamuna taas, mutta hieman voimakkaanpana. Oireina on ollut huimausta ja etovaa oloa. Hämää vaan miksi testit on ollut niin haaleita, menkat on kuitenkin " jo" 2 päivää myöhässä. Esikoisesta testi oli heti voimakas.
Kommentit (6)
Tokassa oli heti samana päivänä vahva viiva.
Ja kaksi lasta nyt siis on.
Mulla taas esikoisesta oli todella haalea haamu, vaikka menkat oli yli viikon myöhässä. Herra haamu on nyt 5½v...
Kiitos teille jotka vahvistitte mun uskoa! Joulun aikaa!
Kakkosesta tuli sitten paljon haaleampi. Molempia testailin aika samaan
aikaan kiertoa eli pari päivää sen jälkeen, kun kuukautisten olisi
pitänyt tulla.
Onnea ihanasta joululahjasta! :-)
Onnea ap!