Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko rakastaminen vain tahdon asia,
Kommentit (23)
Meillä esimerkiksi; mies petti, kolme suhdetta, ja aina halusi muka yrittää vielä; sitten en vaan enää jaksanut tahtoa (tahtoa mitä - olla kynnysmattona??)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja tottakai jokainen miettii ennen kuin menee naimisiin, se nyt vaan on niin, että joskus ihmiset muuttuu liikaa. Ei kai sitä huvikseen kukaan lakkaa tahtomasta! Itse en ole luvannut, enkä lupaa, koska tiedän että täysin paskassa avioliitossa en TAHDO olla... jos siis menisin naimisiin, ja avioliitto muuttuisi helvetiksi.
Alue: Aihe vapaa
Vierailija:
Tahtominenkaan ei aina riitä ja siihen väsyy...