Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näitä huumoriohjelmia ei voida enää näyttää tvssä: Benny Hill, Pikku Britannia, Maanalainen armeija iskee jälleen

Vierailija
14.08.2023 |

Miksi? Koska maailma on mennyt ihan sairaaksi.

Kommentit (280)

Vierailija
181/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Benny Hill on ainakin aivan loistava, kuka pystyy olemaan hymyilemättä tuolle discokohtaukselle? Minä en ainakaan 😂

Vierailija
182/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun olen niin toivonut, että Benny Hill tulisi vielä jonain päivänä tv:ssä. Voikohan sitä katsella mistään? Kyllä maailma on mennyt ihan sairaaksi, kun huumorikin on sensuroitua :(

Sun kaltasta valehtelijaa pitäs lyödä kunnolla naamaan

Sua on varmaan lyötykin jo useampaan otteeseen kun aivoista ei ole jäljellä mitään.

Oho oho r  y s s ä alkaa hermostua

On maailma muuttunut kun "vasemmistolaiset" ryssittelee. 80-luvulla tämä olisi ollut huumoria, mutta tosielämä on aina hassumpaa.

Niin voisko johtua siitä että venäjän valtionagenda on tällä hetkellä kristilliskonservatiivinen?

Venäjä tosiaan tekee anti-woke, anti-lgbt propagandaa valtiojohtoisesti. Kuinka pihalla saa olla että luulee nykyvenäjän olevan jotenkin vasemmistolainen?

Ei tietenkään ole vasemmistolainen, vaan vahvasti fasistinen. Joka taas on väistämätön ja luonnollinen jatkumo kommunismille.

Venäjän kommunismi nyt oli alunperinkin aika fasistista, tosin sillon venäjällä oli edes jotain yleviä tavotteita edes paperilla. Nykyinen venäjän maailmankatsomus on vain vihaa ja kyynisyyttä, eli samaa mitä suomessa persuilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei AlfaTV näyttänyt benny hillejä tai pikku britanniaa?

Miksei pikkukakkonen näyttänyt noita? Tai radio rock? Tai keijo kyllikki töppösen youtube-kanava? tai mikrouunisi? 

Tätä kyselyähän voi jatkaa loputtomiin ja älykkäämpi tajuaa lopettaa jo ennen aloittamistaan. 

Vierailija
184/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun olen niin toivonut, että Benny Hill tulisi vielä jonain päivänä tv:ssä. Voikohan sitä katsella mistään? Kyllä maailma on mennyt ihan sairaaksi, kun huumorikin on sensuroitua :(

Sua on varmaan lyötykin jo useampaan otteeseen kun aivoista ei ole jäljellä mitään.

On maailma muuttunut kun "vasemmistolaiset" ryssittelee. 80-luvulla tämä olisi ollut huumoria, mutta tosielämä on aina hassumpaa.

Niin voisko johtua siitä että venäjän valtionagenda on tällä hetkellä kristilliskonservatiivinen?

Venäjä tosiaan tekee anti-woke, anti-lgbt propagandaa valtiojohtoisesti. Kuinka pihalla saa olla että luulee nykyvenäjän olevan jotenkin vasemmistolainen?

Ei tietenkään ole vasemmistolainen, vaan vahvasti fasistinen. Joka taas on väistämätön ja luonnollinen jatkumo kommunismille.

Venäjän kommunismi nyt oli alunperinkin aika fasistista, tosin sillon venäjällä oli edes jotain yleviä tavotteita edes paperilla. Nykyinen venäjän maailmankatsomus on vain vihaa ja kyynisyyttä, eli samaa mitä suomessa vasureilla

Korjasin kirjoitusvirheesi. 

Vierailija
185/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei AlfaTV näyttänyt benny hillejä tai pikku britanniaa?

Miksei pikkukakkonen näyttänyt noita? Tai radio rock? Tai keijo kyllikki töppösen youtube-kanava? tai mikrouunisi? 

Tätä kyselyähän voi jatkaa loputtomiin ja älykkäämpi tajuaa lopettaa jo ennen aloittamistaan. 

Niin miks täällä vaan vikistään ylestä? Kun mikä tahansa kaupallinen kanava vois nuo oikeudet itselleen todennäköisesti ostaa ja näyttää niitä telkkarissa vaikka 24/7 jos kerta katsojia löytyy.

Mutta tosiaan youtubestahan noita löytyy tuntikaupalla ilmasiks katsottavaks niin ei välttämättä ihan maailman nerokkain bisnesjuoni. AlfaTV:kin meni konkkaan

Vierailija
186/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän kommunismi nyt oli alunperinkin aika fasistista, tosin sillon venäjällä oli edes jotain yleviä tavotteita edes paperilla. Nykyinen venäjän maailmankatsomus on vain vihaa ja kyynisyyttä, eli samaa mitä suomessa vasureilla

Korjasin kirjoitusvirheesi. 

Itte oot! Voi jeesus...

Vierailija
187/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ihan ehtaa Pahkasikaa nämä ystävyysseuralaiset ja kaasuputkilobbarit, jotka r y s s i t t e l e v ä t ja syyttelevät muita venäjämielisiksi. 😂

Buumereidenkin olis ehkä syytä herätä 2020-lukuun ja tajuta että 70-luvusta on 50 v aikaa.

Nykylastenkin sieltä äidin helman alta uhitellessaan pitäisi tajuta mitä siitä seuraa kun kansakunnan yhteistä historiaa aletaan "sivistää", "parantaa", "muokata paremmin nykyaikaan sopivaksi", "uudelleenkirjoittaa".

Itänaapurissa tehdään kansakunnan historiaa uusiksi, eikä entisiäkään kansanmurhia ole osattu tunnustaa. Koulutodistuksen saa vasta kun vastaa KREMLIN mielestä oikein "Kuka aloitti Ukrainan sodan?" -kysymykseen :( Kyllä ne buumerit ovat nähneet kaikenlaista, eikä kaikki huttu mene läpi yhtä helposti kuin niille joille koko maailmanhistoria on ollut nettitiedon varassa.

Vierailija
188/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benny Hill oli joo kevyttä viihdettä mutta tykkäsin todella paljon. Ja olen nainen kaiken lisäksi. Benny Hill pilkkasi eniten kai itseään ja yleensäkin kaikkea mikä liikkui. Kiva että niitä näkee vielä tubessa.

Harmitonta hölmöähän tuo on. Jos naisten puolalastomuus ja pikkupervoilu häiritsee niin ei kannata tänä päivänä kai mitään someja käyttää kun sitä ne on täynnä

Vierailija
189/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjän kommunismi nyt oli alunperinkin aika fasistista, tosin sillon venäjällä oli edes jotain yleviä tavotteita edes paperilla. Nykyinen venäjän maailmankatsomus on vain vihaa ja kyynisyyttä, eli samaa mitä suomessa persuilla

Älä vassari ulise. Oma maailmankatsomuksesi on täynnä raivoa ja loukkaantumista. Mikäli kuulet faktan tai mielipiteen, joka ei miellytä sinua niin huudat naama punaisena ja uliset ja uhriudut.

Vierailija
190/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vassari ulise. Oma maailmankatsomuksesi on täynnä raivoa ja loukkaantumista. Mikäli kuulet faktan tai mielipiteen, joka ei miellytä sinua niin huudat naama punaisena ja uliset ja uhriudut.

Lähinnä valehtelu ärsyttää oon sen tässä useaan otteeseen sanonut.

Vierailija
191/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Weissmullerin Tarzanit saisi kyllä tulla uudestaan. Niitähän ei saa mistään fyysisinä tallenteina. Olisi kiva nähdä miten aika on kullannut muistot.

Eikö ihmiset osaa enää nähdä yhtään vaivaa asioiden eteen itse? Ylen pitäs kaikki järjestää suoratoistona muuten en kato, tai en kato sillonkaan kun boikotoin yleä.

Ainakin täällä päin näyttäs olevan kirjastoissa roppakaupalla noita dvd:llä lainattavissa. Siitä vaan hakemaan on nätti kelikin

Miks tätäkin alanuolitetaan :DDD Ei jumalauta persut tosiaan taitaa vihata faktoja ja minkäänlaisia käytännön ratkaisuja. Ainoa mistä saavat kiksit on loputon valittaminen.

Pietarin kirjastossa ei vissiin oo Benny Hill- eikä Tarzan-dvd:itä ;D

Kaukolainana voi pyytää vaikka toisesta kirjastossa, ainakin täällä Suomessa.

Vierailija
192/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benny Hill oli joo kevyttä viihdettä mutta tykkäsin todella paljon. Ja olen nainen kaiken lisäksi. Benny Hill pilkkasi eniten kai itseään ja yleensäkin kaikkea mikä liikkui. Kiva että niitä näkee vielä tubessa.

Harmitonta hölmöähän tuo on. Jos naisten puolalastomuus ja pikkupervoilu häiritsee niin ei kannata tänä päivänä kai mitään someja käyttää kun sitä ne on täynnä

Niinmutku tiktokissa on niinku aivoille sopivan mittasii videoit. Puol tuntii jotain samaa on niiku -OMG!- koko elämä! Ja sit niissä on jotku tekstitki. Tosi ancient.

Vierailija
193/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs "pahaa" on ratkiriemukkaassa brittisarjassa "Toinen jalka haudassa", kun en minä eikä tuhannet muu saa millään Yleä näyttämään sitä??

Siinä on vaan kahden vanhuksen koomisen merkillisestä elämästä kyse.

Eikä tietääkseni mitään politiikkaa tms.

Vierailija
194/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Benny Hill on ainakin aivan loistava, kuka pystyy olemaan hymyilemättä tuolle discokohtaukselle? Minä en ainakaan 😂

Benny hillit dissaa myös miehiä. Aina menee joltain kulkuset rikki ja läpytellään kaljupäitä.

Ja tossa jaksossa tarinan "ankea papiljottipäävaimo" heitti lopulta nuorempia tiiraavan ukon pellolle ja kaivoi vaatekaapista freesin rakastajan.

Maailmasta on todella hävinnyt kepeys, huumori ja suhteellisuudentaju.

Vierailija
195/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että tunnen itseni onnekkaaksi myös tällä huumorin saralla. En ole onneksi syntynyt tällä tosikkouden aikakaudella.

Mielestäni asiat ovat sitten taas hyvin kun kaikelle saa taas nauraa ja siitä saa tehdä huumoria ja ihan kunnon satiiria.

Nyt pitäisi kaikkien ryhmien itsetunnon nousta korkeammalle, jotta kestäisivät itsestään tehtyä huumoria ja osaisivat jopa vähän nauraa itselleen.

Onneksi saan vielä näistä vanhoista britti- ja suomi sketseistä paljon naurua. Uutta odotellessa.

Vierailija
196/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo kiva tää milleniaalien hallitsema ja luoma maailma.

Täyttä feikkihuttua alusta loppuun, sanoista alkaen. Olette kai huomanneet miten naurettavia sanojakin on 10 vuodessa ilmestynyt noin vaan julkiseen käyttöön. Esim "tunteiden sanoittaminen", ja kaikki puhe on muuttunut "sanoittamiseksi" .

On naisoletettuja, halpuuttamista, naiserityisiä tiloja, kokoustamista, sukupuolisensitiivistä...

Jos milleniaalit ei osaa suomea, pitääkö meidän kaikkien siitä kärsiä.

🤢

Vierailija
197/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benny hillit dissaa myös miehiä. Aina menee joltain kulkuset rikki ja läpytellään kaljupäitä.

Ja tossa jaksossa tarinan "ankea papiljottipäävaimo" heitti lopulta nuorempia tiiraavan ukon pellolle ja kaivoi vaatekaapista freesin rakastajan.

Maailmasta on todella hävinnyt kepeys, huumori ja suhteellisuudentaju.

Lähinnä taitaa sun omasta elämästä olla hävinny kepeys, huumori ja suhteellisuudentaju. No ei ihme tosin jos vauva-palstalla aikaas vietät

Vierailija
198/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs "pahaa" on ratkiriemukkaassa brittisarjassa "Toinen jalka haudassa", kun en minä eikä tuhannet muu saa millään Yleä näyttämään sitä??

Siinä on vaan kahden vanhuksen koomisen merkillisestä elämästä kyse.

Eikä tietääkseni mitään politiikkaa tms.

Kyllä se on selkeesti woken syytä ettei yle näytä just niitä ohjelmia joita MINÄ haluan. Vaikken edes yleä katso kun se on boikotissa...

Vierailija
199/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Benny Hill oli jo aikanaan ällöttävä. Itse koin sen halventavana jos silloin teininä.

Ei ällöttävä ehkä mutta en vaan nähnyt naurettavana bikini asuisten perässä juokselun ja rintojen puristelun. Ehkä miehille tuo suunnattu.

Muutenkin tykkään enemmän suullisista vitseistä kun mimiikasta esim. MR Bean ei ole ikinä ollut mun juttu. Vähän sellanen, että missä kohti pitäisi nauraa.

Eikö naiset ikinä löydä mitään komiikkaa siitä miten jotkut miehet jahtaavat naisia? Onks kaikki niin totista.

Koska setämies Benny Hill. Koska Mr. Bean ei puhu. Koska Todella upeeta on inhorealityä.

Benny Hillin komiikka on muuten erittäin sananmuunnos-pohjaista ja nauretaan kummallekin sukupuolelle, vaikkakin enimmäkseen just setämies-tyypeille. Jos joskus katsoisitte.

Vierailija
200/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli aihe kuin aihe, niin tämän palstan tädit kääntävät keskustelun aina persuihin.

Ne kiihottuvat sexuaalisesti vain persuista, muuten ovat kylmä ja haiseva silakkaparvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi