Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näitä huumoriohjelmia ei voida enää näyttää tvssä: Benny Hill, Pikku Britannia, Maanalainen armeija iskee jälleen

Vierailija
14.08.2023 |

Miksi? Koska maailma on mennyt ihan sairaaksi.

Kommentit (280)

Vierailija
161/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benny Hill oli jo aikanaan ällöttävä. Itse koin sen halventavana jos silloin teininä.

Kieltämättä aika köykäistä huumoria loppujen lopuksi.

Vierailija
162/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin ihmisillä loppui kyky nauraa itselleen ja toisilleen?

Mä nyt osaan ainaki nauraa mut sä et!

Olipas humoristista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Weissmullerin Tarzanit saisi kyllä tulla uudestaan. Niitähän ei saa mistään fyysisinä tallenteina. Olisi kiva nähdä miten aika on kullannut muistot.

Eikö ihmiset osaa enää nähdä yhtään vaivaa asioiden eteen itse? Ylen pitäs kaikki järjestää suoratoistona muuten en kato, tai en kato sillonkaan kun boikotoin yleä.

Ainakin täällä päin näyttäs olevan kirjastoissa roppakaupalla noita dvd:llä lainattavissa. Siitä vaan hakemaan on nätti kelikin

Vierailija
164/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun olen niin toivonut, että Benny Hill tulisi vielä jonain päivänä tv:ssä. Voikohan sitä katsella mistään? Kyllä maailma on mennyt ihan sairaaksi, kun huumorikin on sensuroitua :(

Sun kaltasta valehtelijaa pitäs lyödä kunnolla naamaan

Sua on varmaan lyötykin jo useampaan otteeseen kun aivoista ei ole jäljellä mitään.

Oho oho r  y s s ä alkaa hermostua

On maailma muuttunut kun "vasemmistolaiset" ryssittelee. 80-luvulla tämä olisi ollut huumoria, mutta tosielämä on aina hassumpaa.

Vierailija
165/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun olen niin toivonut, että Benny Hill tulisi vielä jonain päivänä tv:ssä. Voikohan sitä katsella mistään? Kyllä maailma on mennyt ihan sairaaksi, kun huumorikin on sensuroitua :(

Sua on varmaan lyötykin jo useampaan otteeseen kun aivoista ei ole jäljellä mitään.

On maailma muuttunut kun "vasemmistolaiset" ryssittelee. 80-luvulla tämä olisi ollut huumoria, mutta tosielämä on aina hassumpaa.

Niin voisko johtua siitä että venäjän valtionagenda on tällä hetkellä kristilliskonservatiivinen?

Vierailija
166/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Benny Hill oli jo aikanaan ällöttävä. Itse koin sen halventavana jos silloin teininä.

Ei ällöttävä ehkä mutta en vaan nähnyt naurettavana bikini asuisten perässä juokselun ja rintojen puristelun. Ehkä miehille tuo suunnattu.

Muutenkin tykkään enemmän suullisista vitseistä kun mimiikasta esim. MR Bean ei ole ikinä ollut mun juttu. Vähän sellanen, että missä kohti pitäisi nauraa.

Vierailija
167/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Weissmullerin Tarzanit saisi kyllä tulla uudestaan. Niitähän ei saa mistään fyysisinä tallenteina. Olisi kiva nähdä miten aika on kullannut muistot.

Eikö ihmiset osaa enää nähdä yhtään vaivaa asioiden eteen itse? Ylen pitäs kaikki järjestää suoratoistona muuten en kato, tai en kato sillonkaan kun boikotoin yleä.

Ainakin täällä päin näyttäs olevan kirjastoissa roppakaupalla noita dvd:llä lainattavissa. Siitä vaan hakemaan on nätti kelikin

Miks tätäkin alanuolitetaan :DDD Ei jumalauta persut tosiaan taitaa vihata faktoja ja minkäänlaisia käytännön ratkaisuja. Ainoa mistä saavat kiksit on loputon valittaminen.

Vierailija
168/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ihan ehtaa Pahkasikaa nämä ystävyysseuralaiset ja kaasuputkilobbarit, jotka r y s s i t t e l e v ä t ja syyttelevät muita venäjämielisiksi. 😂

Vierailija
169/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ällöttävä ehkä mutta en vaan nähnyt naurettavana bikini asuisten perässä juokselun ja rintojen puristelun. Ehkä miehille tuo suunnattu.

Muutenkin tykkään enemmän suullisista vitseistä kun mimiikasta esim. MR Bean ei ole ikinä ollut mun juttu. Vähän sellanen, että missä kohti pitäisi nauraa.

Eikö naiset ikinä löydä mitään komiikkaa siitä miten jotkut miehet jahtaavat naisia? Onks kaikki niin totista.

Vierailija
170/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ihan ehtaa Pahkasikaa nämä ystävyysseuralaiset ja kaasuputkilobbarit, jotka r y s s i t t e l e v ä t ja syyttelevät muita venäjämielisiksi. 😂

Buumereidenkin olis ehkä syytä herätä 2020-lukuun ja tajuta että 70-luvusta on 50 v aikaa.

Vierailija
171/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Raivion muistosketsiohjelmankin saa laittaa ulos vasta sisältövaroituksen kera.

Vierailija
172/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston propagandaoppaissa taidetaan ekana kehoittaa kieltämään huumori. Mikään ei ole diktaattorille vaarallisempaa kuin kansa joka nauraa johtajilleen. 

Ei tarvi huumoria erikseen kun on persut olemassa

Sinun tapauksessasi pelkkä peili riittää.

Osaan kyllä nauraa myös itselleni. Harmi ettei persut sitä osaa, tai ehkä hyvä kun kuolisivat nauruun hih

Patologinen persupakkomielteesi on kieltämättä varsin koomista. Melkein yhtä koomista kuin se peilikuvasi (tai siis se pieni osa joka siihen seinäpeiliin mahtuu). 😂

Mikähän läski persu siellä kirjottaa? AIka koomista että arvasit kaiken minusta väärin. En ole "vihervassari" vaan kutakuinkin poliittista keskustaa. En ole nainen eikä minulla ole värjätyt hiukset. En ole ylipainoinen vaan normaalipainoinen ja harrastan säännöllisesti liikuntaa mm. juoksemista.

Sinä sen sijaan olet persury,s,sä etkä sitä yritä edes kiistää.

Tuo on varmaan se unelma mitä haluaisit olla, laita kuva. Persut on parasta suomelle aikoihin. Suomalaisten valitsema puolue hallitukseen ja toivottavasti siivoaa suomen roskista. Tottakai voin ylpeänä kertoa olevani vahvemmin kuin koskaan persujen kannattaja. - eri - Mutta mistä kumpuaa tuo rys sä kiihkosi, kun olemme SUOMESSA?

Vierailija
173/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks tätäkin alanuolitetaan :DDD Ei jumalauta persut tosiaan taitaa vihata faktoja ja minkäänlaisia käytännön ratkaisuja. Ainoa mistä saavat kiksit on loputon valittaminen.

Nuo persut pukkaa sinulla aika vahvasti lääkityksen läpi kaikkiin ulinoihisi.

Vierailija
174/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voisko johtua siitä että venäjän valtionagenda on tällä hetkellä kristilliskonservatiivinen?

Venäjä tosiaan tekee anti-woke, anti-lgbt propagandaa valtiojohtoisesti. Kuinka pihalla saa olla että luulee nykyvenäjän olevan jotenkin vasemmistolainen?

Vierailija
175/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buumereidenkin olis ehkä syytä herätä 2020-lukuun ja tajuta että 70-luvusta on 50 v aikaa.

Ei sisällissodan aloittajien kaasuputkilobbailuista ja muusta venäjän nuoleskelusta ole kuin muutama vuosi aikaa.

Vierailija
176/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo persut pukkaa sinulla aika vahvasti lääkityksen läpi kaikkiin ulinoihisi.

No todista mut sitten vääräks ja anna joku järkevä selitys sille miks tuollaista selkeää käytännönratkaisua alanuolitetaan? Ei sovi agendaan että ne leffat on saatavilla vaikkei yle näytäkäään niitä juuri tällä hetkellä?

Vierailija
177/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjä tosiaan tekee anti-woke, anti-lgbt propagandaa valtiojohtoisesti. Kuinka pihalla saa olla että luulee nykyvenäjän olevan jotenkin vasemmistolainen?

Ei tietenkään ole vasemmistolainen, vaan vahvasti fasistinen. Joka taas on väistämätön ja luonnollinen jatkumo kommunismille.

Vierailija
178/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sisällissodan aloittajien kaasuputkilobbailuista ja muusta venäjän nuoleskelusta ole kuin muutama vuosi aikaa.

Mitä näin tyhmälle ihmiselle voi ees sanoa. Sitä kaasuputkea ajoi erityisesti saksa kristillisen johtonsa kanssa, ja se on jälkeenpäin todettu virheeksi.

Vierailija
179/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benny Hill oli joo kevyttä viihdettä mutta tykkäsin todella paljon. Ja olen nainen kaiken lisäksi. Benny Hill pilkkasi eniten kai itseään ja yleensäkin kaikkea mikä liikkui. Kiva että niitä näkee vielä tubessa.

Vierailija
180/280 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä noista yhtäkään kaipaa ja epätodennäköistä, että niitä kukaan ostaa ellei esitysoikeuksia ole. Ehkä jostain striimauspalvelusta löytyy. Aika on yksinkertaisesti ajanut tuollaisten sarjojen ohi. Eihän Hollywood tee enää perinteistä Meg Ryan & Tom Hanks tyylistä romanttista komediaakaan.