Puolison haluttomuus
Mies haluaa seksiä n. 2 kertaa kuukaudessa, itse mieluusti 3 kertaa viikossa. Itse olen yrittänyt tulla vastaan että kerran viikossa olisi seksiä. On keskusteltu, koen että mut vaan ignoorataan täysin. Jos ehdotan jotain erilaista tai yritän tehdä aloitetta niin 9/10 mies vaan on hiljaa. Tuntuu että mä kelpaa vaan ottamaan suihin sen pari kertaa kuussa ja itse en saa mitään (nautin kyllä suuseksin antamisesta, mutta turhauttaa kun se ei johda mihinkään muuhun) Edes runkkaus videota en häneltä saa vaikka nätisti olen pyytänyt ja sanonut kuinka kuumaksi sellainen mut saisi. Tuntuu että mut seksuaalisuus kuihtuu kasaan vaikka miestä rakastan ja muutoin suhteessa on asiat hyvin.
Kommentit (3)
Eikös olekin kivaa, kun ei saa tarpeeseensa? Sinä ainakin nyt ymmärrät miehiä paremmin kuin moni muu nainen.
MIeshän on seksihurjastelija naisiin verrattuna. Normaalisti naiset haluavat enintään 2 kertaa vuodessa.
Luiskaan tuollainen kaappihomo. Turhaan pilaat elämääsi hänen kanssaan. Käy jossain poikain kanssa purkamassa paineet.