Mikä pinkkivillitys nyt on tullut. Aivan järkyttävä väri.
Kommentit (47)
Barbie elokuva, jonka markkinointi on tehokkaasti lanseerannut pinkin osana leffailmiötä.
Taidanpa laittaa huomenna pinkit housut töihin.
M 48
Harmi, nyt kaikki harmaahiiret koittaa loistaa värillä, päälleliimatun näköistä, kuten ulkonäkönsä nyt muutenkin.
Voihan itku ja hammasten kiristys...
Trendiväri nyt Barbie-elokuvan saattelemana.
Ihan kiva vaihteeksi. Väri siinä, kuin jokin muukin väri.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, nyt kaikki harmaahiiret koittaa loistaa värillä, päälleliimatun näköistä, kuten ulkonäkönsä nyt muutenkin.
Harmaahiirten pitäisi vaan tyytyä harmauteensa?
Räikeänä sävynä syövyttää silmät, kirvelee. Joku sävy on ihan kauniskin.
Olen aina tykännyt pinkistä ja vaaleanpunaisesta.
Muodit nyt on, mitä on.
Ei se silti tarkoita, etteikö jotain väriä voisi muulloinkin käyttää.
Ap taitaa tosin olla sillä kannalla, että jopa värien käyttöön pitäisi saada laki😬
Että kehtaavatkin pelkällä olemassaolollaan loukata, nuo värit!
Vierailija kirjoitti:
Ihana väri, mustan, harmaan ja sinisen jälkeen olen löytänyt pinkin. Mahtavaa!!!!
Barbie leffa oli loistava, vaikka olinkin Daisy lapsi.
Kas muitakin Daisyllä leikkijöitä. Harmi ettei ole enää tuotannossa.
Vierailija kirjoitti:
Taidanpa laittaa huomenna pinkit housut töihin.
M 48
Vaaleanpunainen on aikoinaan ollut poikalapsilla suosittu ja jopa heille tarkoitettu väri.
Ja katsokaas muutenkin historiallisia maalauksia;
Siellä on herrat peruukeissaan, sukkahousuissaan, puutereissaan ja kauneuspilkuissaan...
Kulttuuri marxsismi, hyi mädätystä.Epädemokraattipuolue varmaan pukeutuu pinkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta pink on kiva väri. Ikusyöppönä mieleen tulee lappapuuro, namskis!
Ikusyöppö?? Lappapuuro??
Pinkki on todella ällö väri. Toisaalta en ole laumasielu, jos muut haluaa näyttää kauhealta niin minun ei tarvitse.
En ole laumasielu.
Olen pitänyt pinkkiä aina. Myös harmaina lamavuosina. Kun muut tallusti beigesssä.
N46
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt täällä päin.
No en oo kuule minäkään!
En ainakaan siinä mittakaavassa, että järkyttyisin tai muutenkaan alkaisin voimaan pahoin.
Ne on hiiieman eri juttuja ne...
Pinkkiä on koko skaala erilaisia sävyä.
Vierailija kirjoitti:
Pinkki on todella ällö väri. Toisaalta en ole laumasielu, jos muut haluaa näyttää kauhealta niin minun ei tarvitse.
No sinäkö sitten päätät, mikä on "sopiva" väri ?
Tai se, kuka näyttää "kauhealta"...
Voi hyvää päivää ihmiset, on taas "ongelmat".
Täällä kinataan jostain helv*** väristä, kun maailmalla riehuu sotaa ja vaikka mitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinäkö sitten päätät, mikä on "sopiva" väri ?
Tai se, kuka näyttää "kauhealta"...
Voi hyvää päivää ihmiset, on taas "ongelmat".
Täällä kinataan jostain helv*** väristä, kun maailmalla riehuu sotaa ja vaikka mitä...[/quote]
Maailmalla on aina riehunut sotijoita ja käyty sotia. On ihan kiva kun täällä ei sentään (vielä) tarvitse pitää mitään valtion päälle pakottamia maastokuosivaatteita kaduilla liikkuessa . Pinkki on minusta varsinainen vapauden väri-myös miehille!
No mua kohtaan oltiin ylimielinen ja ilkeä. Siksi yritin selittää asian, jos joku ei tajua mitä sanoo ei voi mitään.[/quote]
Tulkitset ihan omiasi ja kääntelet sanoja.
Muiden viaksi tottakai...