Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusten värinpoisto/vaalennus

Vierailija
13.08.2023 |

Kuinka sen uskaltaa tehdä? Vaalea olen luonnostaan ja nyt kaksi kertaa olen olen vaalentanut tummaksi värjättyä hiusta. Ensimmäisen kerran kuukausi sitten. Nyt vaalensin uudelleen. Vielä yhden vaalennuksen hiukset vaatisi. Uskaltaako heti vaalentaa vai vasta kuukauden kuluttua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä! Älä kärvennä hiuksia. Odota mielummin, mikään sävy ei näytä kivalta käristetyssä katkeilleessa hampputukassa.

Sinuna miettisin myös, onko uusi rundi vaalentamista tarpeellista, vai haluatko mielummin sävyttää hiuksia hoitavalla suoravärillä, sävytteellä tms. ?

Vierailija
2/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sitä! Älä kärvennä hiuksia. Odota mielummin, mikään sävy ei näytä kivalta käristetyssä katkeilleessa hampputukassa.

Sinuna miettisin myös, onko uusi rundi vaalentamista tarpeellista, vai haluatko mielummin sävyttää hiuksia hoitavalla suoravärillä, sävytteellä tms. ?

Ei suoravärillä voi vaalentaa. Hius näyttää hyvältä, mutta ei tosiaan välttämättä näytä seuraavan vaalennuksen jälkeen. Taidan odotella kuukauden ennen seuraavaa vaalennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

W t

Vierailija
4/4 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suoravärillä voi vaalentaa. Hius näyttää hyvältä, mutta ei tosiaan välttämättä näytä seuraavan vaalennuksen jälkeen. Taidan odotella kuukauden ennen seuraavaa vaalennusta.

Totta, mutta joskus sävyn taittaminen suuntaan tai toiseen voi saada aikaan vaaleamman vaikutelman. Ilman vaalentamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme