~*Vilttiketju vko51*~
[size=2][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=4]♥ [color=CD2990] Vilttiketju [size=4][color=FF69B4]♥ [size=3]♥ [size=2]♥
[size=2][color=FF3030]Pino siis meille pitkään lasta yrittäneille, [color=DC143C] jotka odotamme vilttiketjussa omaa vuoroamme päästä " peliin" . Jaetaan yhdessä tunteita lapsen saamisen toivosta, tuskasta ja pettymyksistä. Sekä kaikesta muustakin maan ja taivaan välillä.
[color=lime]♥ [color=green]♥ [color=00FF7F]♥ [color=4EEE94]♥ [color=00FFFF]♥ [color=00CDCD]♥
[size=2][color=0000EE]Haavemaa[color=green]
Ikää mulla 28, miehellä 33.
Ensimmäistä toivottu 10/02 alkaen.
Eteläisessä Suomessa asustellaan koirun kanssa maaseudulla.
[color=0000EE]Käärö[color=green]
Ikää 23, miehellä muutama vuos enemmän. Yritys aloitettu 04/06. 06/05 endo epäily, 01/06 todettu ovuloimattomuus ja endo epäily vahvistettu. Clomit oottaa kaapissa.
[color=0000EE]Majita[color=00CD66]
Ikä: 25 Miehen ikä: 32
Ei lapsia. Yritystä takana 4 v 6kk. 1 kemiallinen raskaus -03.
Diagnoosi: lievä endometrioosi. Laparoskopia tehty 04/06. Odottelemme luomuihmettä omien opiskelujeni lomassa.
[color=0000EE]Naksu[color=lime]
Oma ikä 26 v.ja miehen ikä 25 v.
Lapsia: Ensimmäisestä haaveilemme
Yritys alkanut syyskuussa 05, nyt 05/06 toinen tero-kierto menossa.
[color=0000EE]-ninnuli1-[color=00CD66]
Ollaan miehen kanssa molemmat 27v ja asustellaan kaakkoissuomessa. Yritys aloitettu 04/05 ja ensimmäistä toivotaan tulevaksi.
[color=0000EE]Pömppö79[color=green]
Ikä: vm -79, Miehen ikä: vm -79
Lapsia: Tytär 01/03
Yritystä takana: Yritys aloitettu 04/04, tähän mennessä saldona kaksi km (tuulimuna + alkuraskauden km), nyt taas clomit käyttöön!
[color=0000EE]Ria73[color=lime]
Ikä : 33, Miehen ikä: 29
Lapsia ennestään: 1 Poika 4,5vuotias. Km 4/06, kohdunulkoinen.
Yritys aloitettu: En oikeesti muista miten kauan, mutta jos nyt lasken tosta kohdunulkoisen jälkeen yrityksestä ni vuoden.
[color=0000EE]Shannon75[color=00CD66]
mun ikä 30 sekä miehen ikä 30. Lapsia: ent.liitoista: pojat 9 ja 7 v., miehellä 7 v. tytär, yhteinen poika 2v. Yritys aloitettu 7/05. Km 04/06, kohdunulk. 08/06
[color=0000EE]Stiipiliina[color=green]
ikää 36 ja miehellä 38. Lapsia: mulla yksi (11-vuotias), miehellä ei yhtään. Yritystä 2/05 alkaen.
[color=0000EE]Tyytikki[color=4EE94]
Vuosirenkaita kertynyt itselle 31, miehelle 35. Pääkaupunkiseudulla asustetaan. Ensimmäistä toivottu 07/2005 lähtien.
[color=0000EE]viivi82[color=4EEE94]
Ikä: -vm82, Miehen ikä:-vm77. Ei lapsia aiemmin. Yritystä 7/05 alkaen
[color=0000EE]-viltsu-[color=00CD66]
Ikä: 35, Miehen ikä: 30. Lapsia entuudestaan: pojat 08/01 ja 06/04
Yritystä 11/04 alkaen.
[color=0000EE]Kääryle[color=4EEE94]
Vuosi takana pikkukakkosen yritystä. Minä 34v. mies 32v ja tyttö 3v. Menkat kesti kesäkuussa kaksi viikkoa (kyseessä ei ollut km). Tuon pitkittyneen vuodon johdosta kävin lääkärillä ja nyt kai tutkitaan muutekin tarkemmin olisiko joku oikeasti vialla.
[color=0000EE]Saga77[color=00CD66]
Ikä: 29, Miehen ikä: 32
Tutkimuksia tehty, diagnoosina selittämätön lapsettomuus.
Yritystä 7/05 alkaen.
[color=0000EE]Eppa79[color=00CD66]
Ikä: 27, Miehen ikä: 28. Lapsia entuudestaan: esikoinen 5v.
Yritystä 11/05 alkaen.
[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Onnellisesti plussanneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥
[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]plussaa 20.3.06, LA 27.11.06, yrityistä 03/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]suuma [color=CD2990]plussaa 10.4.06, LA 16.12.06, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Selmiina [color=CD2990]plussaa 30.4.06, LA 9.1.07, yrityistä 05/05 alk. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Beijaflor [color=CD2990]plussaa 1.5.06, LA 8.1.07, yrityistä reilu 1v. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Bien [color=CD2990]plussaa 2.5.06, LA 7.1.07, yritystä: tytär 06/03, sen jälkeen ei ehkäisyä [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Isabelluska [color=CD2990]plussaa 18.5.06, LA 21.1.07, yritystä 2.5v.[color=deeppink]♥
[color=CD5B45]Limonadi [color=CD2990]plussaa .5.06, LA 4.2.07, yrityistä vajaa 1v. [color=deeppink]♥
[color=CD5B45]KJ25 [color=CD2990]plussaa 29.5.06, LA 8.2.07, yrityistä 01/05 alk. [color=deeppink]♥
[/quote]
[color=CD5B45]anzq79 [color=CD2990]plussaa 2.7.06, LA 7.3.07, yritystä vajaa 1v. [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[color=CD5B45]kantri80 [color=CD2990]plussaa 13.7.06, LA 19.3.07, yritystä 06/04 alk. [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[color=CD5B45]Senniina [color=CD2990]plussaa 25.10.06, LA 27.6.07, yritystä reilu vuosi [color=deeppink]♥
[/quote]
[/quote]
[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C][size=2]Synnyttäneet Vilttiketjulaiset!! [color=FF3030][size=3]♥
[color=CD5B45][size=2]Silvain [color=CD2990]poika 27.11.06
[color=CD5B45][size=2]Beijaflor [color=CD2990]poika 7.12.06
Kommentit (13)
Lohdutushalit täältä kaikille apeamielisille. Erityisesti Viltsulle. Olen todella pahoillani puolestasi, eikä mullakaan ole sanoja lohduttaa. :(
Mulla on kans tuo greippimehu auttanu limoihin. Ja niitä tulee tosiaan joskus oviksen jälkeenkin pari päivää.
Täällä on kp 27/27 meneillään, huomenna siis pitäs menkat alkaa. En oikein osaa päätellä oireista mitään. Edelleen on ollut rinnoissa ennenkokematonta kipua mut seki on vähenemään päin. Tuhruakin tulee niinkuin normaalistikin, mutta punaista ei ole vielä näkynyt. Jostain syystä kuitenkin toivon nyt enemmän kuin pitkään aikaan. Kai se on tää joulutunnelma joka saa jännäämään et jos saiski plussan joululahjaksi... testailemaan en kuitenkaan ala ellei ole selkeää syytä eli joko menkkoja ei tule tai sitten ne on jotenki selkeästi normaalista poikkeavat. Luulen kuitenkin että ne alkaa ihan normaalisti. Ja yritän sitten olla pettymättä liikaa.
Vähän pelottaa kun joulun jälkeen menen 10 päiväksi siskoni luokse, ja näen hänen 6 kk ikäisen tyttönsä ensimmäistä kertaa. Tulee varmaan olemaan rankkaa, en oo pitkään aikaan ollu vauvojen lähettyvillä.
Mutta aivan ihanaa olla kotimaassa käymässä, me tullaan miehen kans nauttimaan tästä lomasta ihan kympillä... :)
Rauhaisaa joulunodotusta kaikille!
Majita
jouluvalmistelujen keskeltä. Mulla on vähän sama taktiikka kuin Stiipiliinalla eli joka päivä pikkasen jotain, niin eiköhän jouluksi ehdi ilman isompia paniikkeja. Lopullinen menu pitäisi päättää pian ja ruokaostokset ajattelin tehdä perjantaina kun hulppea vuorottelukorvaukseni tulee=) Porkkanalaatikot tein eilen, nyt on lanttulootat uunissa. Jotain haluaisin vielä leipoa ja jälkkäri pitäis keksiä, jokin jäädyke kiinnostaisi.
Majitalla taisi olla viimeiset piinapäivät käsillä. Kunpa nyt viho viimein tärppäisi! Pidän täysillä peukkuja ja varpaita pystyssä, niinkuin kaikille muillekin!
Ihana ilma täällä. Taidan pitkästä aikaa raahata luuni ulos tästä netin äärestä ja nauttia hieman jo vähän jouluisemmasta säästä! Viimeinen laulukeikka tänään ennen joulua. Jotakin keski-ikäisiä ukkoja pitkällä lounaalla, toiv. eivät ole kauheassa kaasussa, kun menemme..No, eivätpähän huomaa, jos menee vähän nuotin vierestä=)
Kaikkea hyvää kaikille! t. S rv12+6
Viikko sitten viimeksi kirjoittelin, olen kyllä seuraillut ehtiessäni kuulumisianne, mutta nuo työkiireet...Meillä ei ole kotona netti-yhteyksiä (mikä on kyllä hyvä juttu, luulen, että menis muuten illat netteillessä) enkä kovin usein viitsi töiden jälkeen jäädä koneelle. Työpäivän aikana on ihan toivoton yrittää, olen sellaisissa hommissa, joissa pitää kytätä kelloa ihan koko ajan (se on itse asiassa rasittavin juttu koko työssä).
Majitalle tosiaan piinailupinnaa, ehkä saamme hyviä uutisia...?
Minä en vielä tähän kiertoon ehtinyt kokeilla sitä greippimehua, mutta nuo Stiipiliinan kokemuksethan kuulostaa tosi hyviltä!! Panostan seuraavaan kiertoon (vaikka pitäähän tämä nyt katsoa ensin loppuun).
Niin ja hyvää joulumieltä kaikille vilttisläisille! Mulla menee joulun aika ja joululoma piinaillessa, pahimmassa tapauksessa (jos menee saman kaavan mukaan kuin aiemminkin) tiputtelu alkaa aaton tienoilla... Ja se ei joulutunnelmaa meillä ainakaan nosta. Jouluvalmisteluissa pääsen selvästi vähemmällä kuin muut vilttisläiset, mennään äitien ruokapatojen äärelle koko jouluksi :) Meillä ei ole täällä " koti" seudulla mitään verkostoja, eikä viitsitä koko joulua kahdestaan kököttää.
).( Kävin viikko sitten ultrassa kiertopäivänä 13 siis. Tässä kierrossa siis ekan kerran clomit käytössä. Näyttäis sopivan mulle ihan ok, johtofollikkeli 25 mm, endometrium 8 mm. Ovistestit alkoi näyttää plussaa vasta kp 16, ja ainakin vielä eilen eli kp 19 oli edelleen kaksi yhtä vahvaa viivaa. Ekan lugesteronin laitoin paikalleen eilen illalla. Heräsin yöllä kovaan alavatsakipuun ja pahoinvointiin, mutta kuuluu kuulemma sivuvaikutuksiin, eikä tarvii olla huolissaan (? näin ainakin sanoi hoitaja kun yritin tavoittaa lääkäriäni tänään). Aion siis jatkaa käyttöä, jos se siihen tiputteluun auttaisi...
Näissä merkeissä Saga
Sagalle onnea matkaan clomien kanssa!
Täällä ostettiin tänään anopin ja kälyn kanssa kaikki ainekset jouluruokiin ja tänä iltana alkaa niiden laittaminen. Ihana joulutunnelma on sydämessa :)
Mutta mutta... Elellään kp:ta 28/27 ja ihan tuntuu siltä että täti on tulossa. Kerran jo oli sellaset kivut et ajattelin että se tuli, mut ei tullu vielä... punaista kuitenkin hieman jo näkyy ja toivo on aika lailla jo menny. :(
No, tyhmä olen ja yhä toivon.
Iloista joulumieltä kaikille :)
Terveisiä lääkärineuvolasta. Kaikki ok ja sydänäänetkin nyt kuultu. Vieläkö Majita piinailee? Toivottavasti!!
Saga, mulla on myös " clomitausta" . Ajattelin, että sulla oli kyllä tosi iso tuo johtofollikkeli kp13, jos ovisplussa tulee vasta kp16 tienoossa. Mulla tässä tärppikierrossa (johon tehtiin clomien lisäksi inseminaatio) oli ultrassa kp11 kaksi 22 millistä ja lääkäri oli sitä mieltä, että inssi tehtävä viim. seuraavana päivänä. Lh-huippu tuli kuitenkin kp13, jolloin onnistunut inssi myös tehtiin. Ei siis liian myöhään. En tosin tiedä, mitä merkitystä follikkelin koolla on, enkä sitä että voiko ne kasvaa liian isoiksi. Joskus kuitenkin käytetään irrotuspiikkiä ajoituksen täsmentämiseksi ja muniksen irrottamiseksi, jos se on jo sopivan kokoinen. Toivottavasti teillä kuitenkin tärppää tässä kierrossa, eikä noita asioita tartteis pähkäillä sen enempää! Mun esikoinen on myös clomilapsi ja hän sai alkunsa irrotuspiikin kanssa, inssiä ei tuolloin tehty.
Mitäs Stiipiliinalle, Viltsulle ja Haavikselle kuuluu? Viltsulle vielä erityishalaukset, jos käyt viestejä lukemassa!
Tämän vuoden työt on tehty nyt eli aloittelen jo joululomaa. Ihanaa oli kun yön aikana oli sadellut vielä vähän lunta ja muutama aste on pakkasta-tuli enempi joulufiilis. Tänään oli suunnitelmissa vielä jatkaa tätä joulusiivousprojektia, mutta en ole saanut vielä mitään itsestäni irti .Lisää torttuja ja loput piparit leivotaan pojan kanssa loppuviikosta, kunhan nyt tuo koulun loma alkaa. Kuusi haetaan vasta ehkä huomenna tai perjantaina ja kinkku menee uuniin sit lauantaina.Meillä mies ei juurikaan osallistu ruuanlaittoon, kun ei raukka ole oikein koskaan osannut mutta perinteisesti annan hänen säheltää sen kinkun paistamisen kanssa. Ja kyllähän tuosta on joka vuosi ihan syötävä tullut :)Me ollaankin kolmistaan koko joulu ja poika menee sit isälleen uudeksi vuodeksi. Sukulaisia ei tule tänä jouluna, itse mennään ehkä loppiaisena appivanhempien luokse käymään.
Täällä kp:t alkaa olla kait jossain 20 tienoilla ja vuoden viimeinen tättärä saapunee viimeistään paria päivää ennen uutta vuotta. Ellei sit kierto mene taas sikalyhyeksi ja se possu saapuukin jo joulua sulostuttamaan. Oireita ei ole puoleen eikä toiseen. Tunnustelen niskaani koko ajan, että joko se tätiä enteilevä finni taas sinne pukkaa mutta eipä tuota vielä onneksi ole näkynyt.
Juu täällä ei juuri enää piinailla, kp1, ja näyttäis että molemmat kohdut vuotaa (uusille tiedoksi, mulla on kaks kohtua). Lisäksi kivut on niin kovat että oon ottanu vahvoja reseptikipulääkkeitä yli suositusten ja silti on kipuja. Yleensä riittää yks tai kaks tabua. Selkeitä supistuksia tuntuu. Endo kai se vaan räyhää.
Mieli pikkasen maassa. En voi edes auttaa anoppia ja kälyä jouluvalmisteluissa niinku tahtoisin. Kipujen takia en juuri oo jalkeilla ollu tänään, tuntuu että liike pahentaa kipuja ja jalat ei kanna.
Mut kyllä tästä vielä noustaan... sori nyt omanapaisuus. Rauhallista ja siunattua ja lämmintä joulua kaikille, mua tuskin täällä näkyy enää ennen joulua eikä välttämättä sen jälkeenkään ihan heti.
Majita
Moikkis!
Majitalle voimia kipujen ja alakulon keskelle ja Rauhaisaa lämminhenkistä Joulua kaikesta huolimatta!
Pikaisesti vaan poikkean ennen minilomaa. Olen ensi viikon lomalla, joten palaan palstalle vasta ensi vuoden puolella. Töissä on ollut aika kiirettä, en ole juuri ehtinyt koneelle istahtaa.
Omassa navassa menkat just loppunu ja alkaa tuttu ovista edeltävä puristus ja vellonta. Eli joulun aikaan on sopivasti oviskivut tiedossa... Ja siihen liittyvä ummetus ja turvotus. Asiaa ei yhtään helpota tuo joulun ruokamäärä ja jatkuva syöminen... Mutta joulu on vaan kerran vuodessa ja tällaiselle jouluhöppänälle ei pienet mahakivut yms haittaa tee. ;)
Jospa saatais aikaseks se kaikkein paras joululahja... Pöh, en edes elättele toiveita enää vauvan suhteen sen kummemmin.
Eilen koristelin joulukuusen kotiin, kun ei olla sitä jouluna katselemassa, niin nyt ehditään pari iltaa nauttia. Pitää joulua laittaa kotiin kuitenkin, vaikkei koko jouluna kotona ollakaan.
Siispä OIKEIN HYVÄÄ, LÄMMINTÄ JA RAUHAISAA JOULUA RAKKAAT VILTTIKSET! Ja samalla myös RÄISKYVÄÄ JA PAREMPAA UUTTA VUOTTA 2007!
Jouluisin tunnelmin Haavemaa
kurkkaamaan mitä vilttiin kuuluu. Pahoittelut ja isolohtuhalaus tädin löytämille ja muillekin.
Minä jään joululomalle, meillä lapset ovat vatsataudissa ja itsellä flunssaa... palailen taas ensi vuonna vilttiin. Siihen asti toivon teille kaikille joulurauhaa, onnellisia hetkiä uuden vuoden vaihtuessa ja auringonsäteitä valaisemaan päiviänne! Kiitos kaikille tuesta, lohdutuksesta ja seurasta kuluneena vuonna.
Joulupukin suuret saappaat jalkaani jos saisin
koko mailman tietystikin heti parantaisin
Ruokaa, rahaa, terveyttä niille minä soisin,
joille täällä tänään onkin käynyt vähän toisin.
Sulle lahjan antaisin mä erityisen hyvän:
joulumielen iloisen ja rakkauden syvän
Hyvää joulua vilttisläisille!!
T: Viltsu
P.S ja plussasäteitä meille kaikille vuoteen 2007 :o)
Tulinpa taas kurkkimaan tälle puolellle... Ajattelin josko olis Suumalta jo tullut vauvauutisia. Oma olo on aika erikoinen, nimittäin vauva on niiinn alhaalla. Välillä tuntuu, että pää putkahtaa ulos ihan just. Supistelee silloin tällöin, ei kylläkään kovin kipeitä nyt ole ollut. Tuskin kuitenkaan ensi vuoden puolelle yhtenä kappaleena päästään....
[color=red]Iloista ja lämmintä joulunaikaa kaikille vilttiketjulaisille!! Sekä paaaljooon plussasäteitä vuodelle -07!!!
[size=6]♥[/size]Selmiina rv 37+2
Majitalle tosiaan voimia kestää pettymys ja kipuilut!
Selmiina: Kivaa, kun viitsit vielä käydä meitä morjestamassa . Rauhallista ja onnekasta loppuodotusta sinulle.
Viltsulle , Haavemaalle ja Senniinalle myös ihanaa joulua !
Itsekin taidan vetäytyä joululomalle ja palailen sit varmaan uuden vuoden tienoilla vielä raportoimaan viimeiset kuulumiset ja toivottelemaan mahtavat uudet vuodet. Mutta nyt: KAIKILLE RAUHALLISTA JA ONNELLISTA JOULUA JA KIITOS KAIKILLE SURUJEN , PETTYMYSTEN JA ILOJENKIN JAKAMISESTA KULUNEENA VUONNA :)
Muistakaahan kuitenkin kilistellä niitä " kulkusia" joulunkin aikaan....
T: stiipiliina-tonttu
ja hedelmällistä uutta vuotta kaikille vilttisläisille!
Majitalle voimia kipuihin, tiedän miltä tuntuu. Mulla ei pitänyt paikkaansa, että synnytys vie kuukautiskivut. Kissanmunat, päinvastoin..Toivottavasti sinullekin tulisi parin vuoden tauko siihen tietystä syystä!
Kiitos teille kaikille kuluneesta vuodesta ja tuesta ja kuuntelemisesta ja ihan kaikesta!
Senniina rv13+2, ja täysin uupunut kauppareissusta..
taisin olla vika, joka viime viikon vilttiketjussa viestitteli, joten mun aika tuoreet " löpinät" on siellä. Limajuttuja ja sellasta, jos jotakuta kiinnostaa -hih...Eipä viikonloppuna ole mitään ihmeellistä tapahtunut. Ovis on ohi ja joulusiivous aloitettu jo eilen. Teen siivousta hitaalla tempolla-tarkoitus ois, että perjantaina ois viimeinenkin nurkka putsattu. Tällä tavalla ei stressi pääse yllättämään :)Ihanaa joulunodotusta kaikille!!!