Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla mahdollista, että jollekulle viikon rintaliivittömyys on kuin Pultavan taistelu?

Vierailija
13.08.2023 |

En ole käyttänyt rintaliivejä koskaan mun 27 vuotisen naiseuden aikana, enkä miettinyt myöskään sitä, että IIK!!! Näkyykö N Ä N N I:D

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha valittaa kun nännit nöpöttäen saan miehiltä katseita ja lähestymisyrityksiä 😅

Mitä palstaa on seurannut, niin Suomessa miehet eivät lähesty -- eivätkä edes halua lähestyä -- naisia. Joten turha pelko!

Vierailija
22/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti pitäisin kyllä roikkuvat rintani hinattuina ylös liiveihin. Todella tukala olla ilman niitä, tuntuu kuin ihoni venyisi solisluista alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin isorintaisena rintaliivit ovat todella epämukavat. Ne painavat aina jostain.heti kotiin tullessa riisun liivit. Olen sellainen, tiedättehän mummot, joilla on tissir kahta puolta napaa. Näytän samalta. Ei sem kotona ole väliä. Kun lähden pois kotoa, puen ne rintsikat. Tosin talvella en aina, esim. Kauppareissulle kun on kuitenkin paksu takki päällä. Tämän kokoiset utareet hölskyy aina, sellaisia liivejä ei olekaan,jotka pitäisi ne paikallaan.

Jos ei olisi sosiaalisen koodiston vuoksi pakko pitää rintsikoita ihmisten ilmoilla, en käyttäisi niitä koskaan, niin paljon mukavampi on ilman

Vierailija
24/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn n 9 kk vuodesta uimassa aamuisin ja menen uimapaikalle lähes alasti.

Vuodenajasta riippuen pipo, kylpytakki, hanskat ja uggit.

Tulen sisälle, käyn suihkussa, laitan tiukan topin , alushousut ja kaavun.

Minulla on dd kupit ja ylipainoa. Ei tulisi mieleenikään mennä ulos, kaupungille, ilman liivejä. Mutta kotona olen ilman

Vierailija
25/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin isorintaisena rintaliivit ovat todella epämukavat. Ne painavat aina jostain.heti kotiin tullessa riisun liivit. Olen sellainen, tiedättehän mummot, joilla on tissir kahta puolta napaa. Näytän samalta. Ei sem kotona ole väliä. Kun lähden pois kotoa, puen ne rintsikat. Tosin talvella en aina, esim. Kauppareissulle kun on kuitenkin paksu takki päällä. Tämän kokoiset utareet hölskyy aina, sellaisia liivejä ei olekaan,jotka pitäisi ne paikallaan.

Jos ei olisi sosiaalisen koodiston vuoksi pakko pitää rintsikoita ihmisten ilmoilla, en käyttäisi niitä koskaan, niin paljon mukavampi on ilman

Mulla on isot tissit ja jätin rintsikat arkielämässä pois. Koskaan en ole hyviä löytänyt, aina jostain painoi tai puristi. Paljon mukavampi ilman, jos joku siitä loukkaantuu niin se on hänen ongelmansa. Juhlapukeutumisessa käytän vielä, koska puvut istuu silloin paremmin. Juhlia on onneksi hyvin harvoin 😅

Vierailija
26/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn n 9 kk vuodesta uimassa aamuisin ja menen uimapaikalle lähes alasti.

Vuodenajasta riippuen pipo, kylpytakki, hanskat ja uggit.

Tulen sisälle, käyn suihkussa, laitan tiukan topin , alushousut ja kaavun.

Minulla on dd kupit ja ylipainoa. Ei tulisi mieleenikään mennä ulos, kaupungille, ilman liivejä. Mutta kotona olen ilman

Mitä kamalaa siitä koituisi jos menisit ilman liivejä kaupungille? Kukaan tuskin huomaisi ja jos joku sitä yökkäilisi niin mitä sitten 🤷

Vierailija
27/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöille, joilla ei ole pienintäkään tarvetta käyttää rintaliivejä, on kuitenkin tullut niiden käytöstä sosiaalinen pakko. Rintaliiveihin suhtaudutaan kuin pakolliseen asusteeseen.

Vaimoni jo aikuinen kummityttö oli ennen lapsen saamista pienirintainen. Oli aivan luonnollista, ettei hän käyttänyt rintaliivejä. Se vain korosti hänen kauneuttaan. Isorintainen taas ei voi olla käyttämättä.

Vierailija
28/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on sanottava, että oli mielenkiintoinen artikkeli. Kuvia olisi saanut olla enemmän ja rinnat paremmin esillä.

Vierailija
29/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko, ap, nähnyt elojuvan Pultavan taistelu? Jos olet, niin olet harvinaisen typerä vertaillessasi rintäliivittömyyttä taisteluun.

Vierailija
30/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit aiheuttavat itselleni migreeniä ja niskajumia. En käytä. D kupin kokoiset rinnat. Ei ole kukaan sanonut mitään tai tuijotellut. Huppareita tai löysiä t-paitoja käytän. Pienempi paha jos vähän törröttää nänni paidasta läpi kun vuorokauden migreeni kohtaus. No big deal. En tätä kellekään kuitenkaan kerro tai julista ainoastaan jos tulee puheeksi rintaliivit. Ei ole ollut kenellekään iso asia

Vierailija
31/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin Pultavan taistelu? Tiedätkö edes missä on Pultava?!

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Pultavan_taistelu

Vierailija
32/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pienirintainen ja en käytä liivejäläheskään aina. Kaarituelliset on aika epämukavat ja nuorena kun käytin sellaisia, push-uppeja, kun en ollut pienitissisyyteni kanssa niin sinut, näitä jäi kavereiden nurkkiin, koska ne oli makoillessa varsinkin niin epämukavat, että riisuin ne sohvalle köllähtäessäni.

Minullakin silti, riippuen myös kuun vaiheesta rintoihin helposti sattuu juostessa, joten juostessa käytäs liivejä, os niitä ei ole ja joudun juoksemaan, saatan tukea tissejä kädellä, mikä o tietenkin julkisilla paikoilla vähän kiusallista ja myös hidastaa vauhtia.

Joten ymmärrän, että vähänkin isotissisemmät tarvii ne liivinsä.

Vierailija
33/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin kanssa jo ihan heti alkuunsa tuon lukemisen. Ihan oikeasti, ei ketään kiinnosta.

Älä käytä liivejä, jos et halua. Käytä liivejä, jos se parantaa elämänlaatua ja tykkäät niistä. Ei ole noin iso ja dramaattinen asia.

Noloa, että jutun toimittaja on jo +30v. Tuommoista tekstiä voisi luulla syntyvän joltain aloittelevilta parikymppiseltä.

Vierailija
34/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pultava on Ukrainassa. Mutta miten Pultavan taistelu vuonna 1709 asiaan liittyy, se on kyllä mysteeri. Joutuiko toimittaja pakenemaan osmaanivaltakuntaan sulttaanin haaremiin ilman rintsuja ja vai miten kävi?

- Eri

Vierailija
35/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä luulen että aika monelle tulisi töissä sanomista tai ainakin selän takana puhumista, jos kulkisi rinnat heiluen. Pienet nyt ei heilu eikä juuri näy, mutta kyllä 75/80-C-D alkaa jo näkyä ja heilua. Monessa kaupassa tai ravintolassa on työasuna pelkkä t-paita.

Vai mitä sanotte vaikkapa jos yläasteen isorintainen opettaja ei käyttäisi rintaliivejä töissä? Entä jos kyseinen opettaja olisi 60-vuotias vs. 26-vuotias?

Vierailija
36/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas naiset kauhuissaan vaatimassa pakollisia valjaita kanssasisarille. Onko jo vedottu lasten hyvinvointiin?

Vierailija
37/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pultava on Ukrainassa. Mutta miten Pultavan taistelu vuonna 1709 asiaan liittyy, se on kyllä mysteeri. Joutuiko toimittaja pakenemaan osmaanivaltakuntaan sulttaanin haaremiin ilman rintsuja ja vai miten kävi?

- Eri

Siis kyseessä on pelkkä sanonta, kun jokin asia on muka tosi vaikea. Mulla on puolalaisvenäläiset sukujuuret ja eräs mun jo edesmennyt läheinen käytti niin ahkerasti tuota kyseistä sanontaa, että se tarttui minuunkin:D

Ap

Vierailija
38/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin epäterve muoti, etenkin naisille, joilla on keskikokoiset tai isot rinnat. Tukevampia urheiluliivejä saisi Suomeenkin tuoda. Kallista tilata ulkomailta.

Liivittömyys tuo monia haittoja mm. huono ryhti. Mutta kyllä rinnattomat tai pienirintaiset voi välillä liivittä olla. Sen sijaan näiden juttujen tarkoitus on toinen. Kuvien kanssa (Il) näytellään rintoja kun ne on nätit ja houkuttelevat. Tätä kutsutaan myös ekshibitionismiksi.

Ei rintaliivittömyys huonoa ryhtiä aiheuta. Itselläni on isot rinnat ja vietän paljon aikaa kotona ilman rintaliivejä. Rintaliivit ovat käytössä kodin ulkopuolella ja kuntoillessa. Itse onnistuin tilaamaan vuosi sitten sportsshoes.comista kaksi 3 kpl:n pakkausta shock absorber run -liivejä kuljetuksineen 80 eurolla eli kuudet huippuliivit kuntoiluun halvalla.

Huonon ryhdin aiheuttaa liikkumattomuus, mutta nyt ei ole liikunta muotia. Joten..

Vierailija
39/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kivat sulle AP. Sulla on ilmeisesti pienet rinnat. Mulla on isot ja isot nännit ja todellakaan en voisi olla liivittömänä koska kipu + ahdistelu kun näkyy liikaa. Tykkäsin tuosta artikkelista ja vaikka toimittajalla pienet rinnat hänkin oli niistä mietteissään. Mieti se jossittelu moninkertaisena meille, joilla on runsaat rinnat. Toivon, että olet trollaava mies eikä tässä maassa oikeasti ole noin typeriä naisia.

Vierailija
40/42 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voihan tässä toimia muukin vertaus:

Miten olisi Gergovian taistelu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi