Oliko tää itserakkaasti sanottu? Toinen kaaso suuttui mulle
Me kaasot saimme morsiamelta kiitokseksi häihin ammattilaisen meikkauksen ja kampauksen.
Yksi kaaso ei halunnut meikkausta vaan halusi pelkän kampauksen ja hän halusi tehdä meikin itse, koska halusi näyttää itseltään juhlapäivänä ??
Itse sanoin, että ihanaa saada ammattilaisen meikki ja _tuskimpa hän meikkaa musta rumaa_. Tästä toi meikistä kieltäytynyt kaaso pahoitti mielensä ja murjotti mulle koko juhlat.
Kommentit (25)
Kyllä elämä on vaikeaa naislapsille.
Itse en koe tuossa mitään erikoista. Kommentti siinä missä vaikka ulkona paistaa aurinko
Olen nainen
En tajua ihmisiä. En näe kommentissa mitään ilkeää tai itserakasta, pelkästään luottamusta meikkaajaan. Miten tästä voi suuttua? Eihän tässä puhuttu tai vihjattu toisesta kaasosta mitään tai arvosteltu hänen valintaa meikata itse.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä loukkaantumisen aihetta tuossa nyt oli. Aika ylimitoitettua loukkaantua.
Tietenkin se, että tietyllä tavalla sanoja painottamalla tuo voi kuulostaa siltä, että ap haukkuu tämän toisen meikkaavan itsensä rumaksi:
"Tuskinpa HÄN meikkaa musta rumaa, (kuten sinä meikkaat itsesi)".
Itserakkautta en tässä nää missään. Hieman tökerösti tosin sanottu, kun ihan turha ollut kommentoida toisen mielipidettä yleensäkään.