Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tää itserakkaasti sanottu? Toinen kaaso suuttui mulle

Vierailija
13.08.2023 |

Me kaasot saimme morsiamelta kiitokseksi häihin ammattilaisen meikkauksen ja kampauksen.
Yksi kaaso ei halunnut meikkausta vaan halusi pelkän kampauksen ja hän halusi tehdä meikin itse, koska halusi näyttää itseltään juhlapäivänä ??
Itse sanoin, että ihanaa saada ammattilaisen meikki ja _tuskimpa hän meikkaa musta rumaa_. Tästä toi meikistä kieltäytynyt kaaso pahoitti mielensä ja murjotti mulle koko juhlat.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakkautta en tässä nää missään. Hieman tökerösti tosin sanottu, kun ihan turha ollut kommentoida toisen mielipidettä yleensäkään.

Vierailija
22/25 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä elämä on vaikeaa naislapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe tuossa mitään erikoista. Kommentti siinä missä vaikka ulkona paistaa aurinko

Olen nainen

Vierailija
24/25 |
14.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä. En näe kommentissa mitään ilkeää tai itserakasta, pelkästään luottamusta meikkaajaan. Miten tästä voi suuttua? Eihän tässä puhuttu tai vihjattu toisesta kaasosta mitään tai arvosteltu hänen valintaa meikata itse.

Vierailija
25/25 |
15.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, mitä loukkaantumisen aihetta tuossa nyt oli. Aika ylimitoitettua loukkaantua.

Tietenkin se, että tietyllä tavalla sanoja painottamalla tuo voi kuulostaa siltä, että ap haukkuu tämän toisen meikkaavan itsensä rumaksi:

"Tuskinpa HÄN meikkaa musta rumaa, (kuten sinä meikkaat itsesi)".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi