Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mita lto:t ja lh:t tuumivat, jos EIVAT saa lahjaa hoitolapsilta? Aletaanko lasta ja vanhempia pikkuhiljaa asettamaan " alempaan" kastiin? te olitte niita.....

Vierailija
18.12.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset vievät ainoastaan itse tehdyt kortit päiväkotiin. Olen yh eikä ole varaa ostaa mitään ylimääräistä.

Vierailija
2/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lapsia luokitella lahjojen mukaan, ei tavara-eikä fyysisten lahjojen mukaan!

Ei meillä ainakaan mietitä jälkikäteen kuka on tuonut lahjan ja kuka ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meidän lapset vievät ainoastaan itse tehdyt kortit päiväkotiin. Olen yh eikä ole varaa ostaa mitään ylimääräistä.

Vierailija
4/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kortti ihan mukava jouluntoivotus.

3

Vierailija
5/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi varmasti se, jolla oman arvostuksen saa ilmaistua selkeimmin!!! 2, mua ei haittaa jos en saa asiakkailtani joululahjoja. Arvostan itse työtäni niin paljon, että muiden asenne työtäni kohtaan ei lisää/poista arvostusta.

Oma asenne ratkaisevan tärkeä. Sama kasvatustyössä. Kaikkia pitää kohdella tasapuolisesti ja oman ammatillisuuden puitteessa.

Vierailija
6/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kortti, kun joku halppistuote.

Vierailija
7/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäis viedä joku lahja. Ei mun koulu-aikana ollut tapana viedä opettajille mitään. Miksi tästä on nykyään tullut yleinen tapa, ainakin etelä-Suomessa.

Vierailija
8/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse, ettehän vie neuvolan tädille, kaupan kassalle, bussikuskille jne lahjaa, listahan on loputon

Vierailija
9/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat tiukilla ja aika myös, en osaa ideoida mitään hienoa :( mutta haluaisin silti kiittää kivoja hoitajia hyvästä työstä.

Vierailija
10/10 |
18.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kuitenkin kiittää jokaista henkilökohtaisesti kuluneesta vuodesta ja lapseni hyvästä hoidosta. Uskoisin, että sellainen palaute on mieluista heillekin.