sain selville miehen pikkujoulunaisen yhteystiedot...
Mieheni oli tavannut Pikkujouluissa jonkun ihanan naisen, jonka olemassaolon salasi minulta. Nyt kertoi, mutta väittää, että he eivät ole tehneet mitään eikä miehelläni ole romanttisia aikomuksia tätä naista kohtaan. Mutta mieheni uskoo, että tämä nainen on kiinnostunut hänestä. Ovat päivittäin yhteydessä. Mieheni on ruvennut harkitsemaan jättävänsä minut ja lapsemme (ensimmäistä kertaa koskaan puhuu tällaisia).
Sain nyt selville 100% varmuudella (mieheni myöntää, että tämä on se nainen) naisen henkilöllisyyden.
Pitäisikö minun ottaa yhteyttä naiseen? Kysyä, mitkä ovat hänen aikomuksensa mieheni suhteen?
Kiitos avusta.
Kommentit (25)
Se voisi saada naisen vielä ajattelemaan uudestaan, haluaako tosiaan vakavampaan suhteeseen tai leikkiä perheellisen miehen kanssa.
Jos otat yhteyttä, ole mahdollisimman asiallinen. Ei pääse silloin niskan päälle.
Pikkujoulupimu soitti itse isäni perään... Sitä kautta äitini joutui naisen kanssa keskusteluun ja sanoi että se on kyllä hänen ja miehensä asia keskustella ketkä heidän parisuhteessaan ovat ja mitä tekevät, eikä tämän pikkujoulunaisen.
Eli mun mielestä sun miehesi päättää onko yhteydessä naiseen vai ei, vokottelee nainen miestäsi tai ei.
Nimenomaan siksi minusta on omituista, että nämä kaksi tulivat yhtä aikaa. Mieheni väittää, että nainen vilpittömästi haluaa auttaa meidän avioliittoamme ja miestäni. Mutta jos nainen kerran on mieheni mukaan romanttisesti kiinnostunut miehestäni, niin miksi hän muka haluaisi VILPITTÖMÄSTI auttaa meidän avioliittoamme?
Siinä menee muuten jätkä vähäsen kyykkyyn :D
eikö ratkaisevaa tässä asiassa ole se, että miehesi haluaa JÄTTÄÄ sinut?! miehesi kanssa sinun tulee selvittää asiat, ei tämän naisen.
tällainen näkökulma minulla, halusin vain tuoda sen esiin.
luotatko mieheesi?
mikäli luotat, ei asiassa pitäisi olla mitään epäselvää. mies ei ole kiinnostunut naisesta romattisesti. voisit muistuttaa häntä siitä että nainen on monimutkainen olento ja voi hyvin käsittää yhteydenpidon romanttiseksi aikomukseksi.
mikäli et luota, miksi et? onko miehesi pettänyt sinua joskus?
Eikö miehesei suhtautuminen tilanteeseen ole se ratkaisevin asia parisuhteellenne? Jos hän sitoutuu sinuun ja perheeseen, on ihan sama kuka on kiinnostunut.
Jos ei sitoudu niin väkisin on turha pitää. Taas haetaan syyllistä liian kaukaa siitä toisesta, kun vika on omassa puolisossa...
...mulla olis kyllä paljon enemmän sanottavaa miehelle ku sille naiselle. sen jälkeen ku olsiin huutanu ja riehunu miehelle ottaisin yhteyttä naiseen ja kysyisin siltä jos se tietää että miehellä on perhe. ehkä se ei edes tiedä sitä.
pikkujoulut niin peestä...ja pettäjä-ukot/akat myös!
Jos ottaa uuden niin lapsien tapaamisoikeutta ei ole kun kerta uusi pimpsa haluttaa.
So simple.
Heillä on oikeus isään. Vaikka sinä tätä miestä vihaisitkin lapsille yhä isä...
Silloin saadaan lapset ymmärtämään, että isä ja äiti ei ole enää yhdessä ja heissä ei ole miotään vikaa ja isä ei vihda äitiä parempaan joka hämmentää lasta.
Lapset ovat turvallisemmassa sijassa äidin kanssa kuin perheensä hylänneen isän kanssa.
Sittenk un erot on ohi niin voidaan totuttaa lapset vanhempien uuteen elämään ja mahdollisiin kuppaneihin...
Et taida tätä logiikkaa kuitenkaan ymmärtää joten en viitsi enempä raapustaa.
Ja kuinka ollakaan, kun miehesi lähtee, alkaa hän seukata tämän ei-romanttisia-aikeita-naisen kanssa...
ap tässä: miten voin luottaa mieheeni, kun hän ensin salaa suhteen? Ja kun kertoo niin kertoo samalla, että aikoo jättää meidät (vaikka nyt lupaakin yrittää). Onhan se nyt aikamoinen yhteensattuma. Mieheni väitti vielä kuukausi sitten kysyessäni, että on täysin onnellinen kanssani ja ei koskaan aio minusta ja lapsista erota.
Muuten kyllä luotan mieheeni. Mutta jotain omituista tässä on.
Tämä " uusi nainen" tietää mieheni olevan avioliitossa ja että lapsiakin on kuvioissa.
Ajattelin vain, että jos mies ei voi rehellisesti myöntää, jos heillä onkin suhde, niin ehkä tämä nainen uskaltaisi.
No juuri tuolta minusta tuntuu -- että nyt väitetään yhtä, että saisi säilyttää kasvonsa tutavapiirissä (siis väittää, ettei ole kiinnostunut tästä naisesta). Ja uskon, että kävisi juuri noin -- jos mies lähtee niin eiköhän tämä nainen ilmesty sitten kuvioon mukaan.
ap: minä olen ihan samaa mieltä. Jos on tyytymätön suhteeseen niin tulee lähteä rohkeasti omille jaloilleen eikä näyttää lapsille sellaista mallia, että toisia ihmisiä (siis minua) sopii käyttää omiin tarkoituksiinsa, kunnes mahdollisesti löytyy jotain parempaa. Sitten vain itsekkäästi jätetään vanha elämä taakse, koska oma onnellisuus (ts. rakastuminen) on tärkeämpää.
Olen lapsena ollut tässä tilanteessa, että isä jätti äidin ja äitini purki tuskaansa minuun. Eipä saanut äiti kovin hyvää kuvaa silmissäni vaikka isäni olikin tehnyt ns. väärin. Sain kuulla päivittäin lähes miten hirveä mies isäni oli ja tätä rataa. Silti minulla oli isää ikävä.
Minäkin olen sitten aggressiivinen. Varmaan tappaisin toisen naisen, jos mieheni lähtisi joskus sellaisen mukaan.
Pikkujoulusta on tullut nykyään tälläinen ns. " luvallinen" pettämisriitti, typerää käytöstä aikuisilta.
Luultavasti heillä on jokin suhde ollut tai oli alkamaisillaan.
Jos pidät omaa suhdettasi arvokkaana niin luottaisin kuitenkin miehen sanaan, että hän yrittää vielä asiaa sen enempää penkomatta. Välit tulehtuu entisestään jos otat naiseen yhteyttä. Miehelle teet selväksi, että kaikki yhteydenpito on loputtava naiseen. Luota myös siihen lupaukseen.
Luottamus on kaiken perusta.
Olisiko sittenkin suhteessa naiseen? En tiedä, auttaako yhteyden ottaminen mitään, vaikea uskoa, että nainen mitään myöntäisi.