Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te selvisitte, jos

Vierailija
13.08.2023 |

Teille tuli ero hyvin pitkästä parisuhteesta/avioliitosta?! Ja tarkoitan pitkällä nyt 25+v yhdessä olleita. Kun en mistään muusta tiedä, kakara olin aikoinaan niin elämä ollut "aina" hänen kanssaan.
En näe itseäni selviytyjänä ja siksi en tästä pääsekään irti, olen vain tällä hetkellä niin surullinen, että kirjaimellisesti kuristaa ja tekisi mieli jotenkin satuttaa itseään fyysisesti kunhan vain tämä sisällä oleva suru, tuska ja ahdistus helpottaisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin selvisin. Suurin vaikeus oli löytää itsensä. Olin kasvanut exän kanssa ja reiluna nelikymppisenä ensimmäistä kertaa asuin ilman vanhempia tai miestä ja tein kaikrn omiata lähtökohdista. Se oli outoa mutta myös hemmetin vapauttavaa kun ei tarvinnut tehdä kompromisseja.

Vierailija
2/5 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap sun tapauksessa sen juuri huomaa, että kun on lapsuudenkodista muutettu suoraan miehen luokse, niin se on haitallista. Aina pitäisi lapsuudenkodin jälkeen asua muutama vuosi yksin ja sitten vasta parisuhde plus perhe-elämä. Silloin ei ole niin kamalaa, jos ero tulee, koska tajuaa pärjäävänsä yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitä?

Klikkiotsikko?

Vierailija
4/5 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ap sun tapauksessa sen juuri huomaa, että kun on lapsuudenkodista muutettu suoraan miehen luokse, niin se on haitallista. Aina pitäisi lapsuudenkodin jälkeen asua muutama vuosi yksin ja sitten vasta parisuhde plus perhe-elämä. Silloin ei ole niin kamalaa, jos ero tulee, koska tajuaa pärjäävänsä yksinkin.

Ja tämä kommentti auttoi aapeetä millä tavoin?

Halusitpa vain lyödä lyötyä.

Vierailija
5/5 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ei miettinyt eron jälkeen päivääkään olin miettinyt kaikki läpi jo ennen eroa. Pelkkää helpotusta iloa ja vapautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän