Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lontoo kummitytön kanssa - missä shoppailla?

Vierailija
12.08.2023 |

Lähdemme kummitytön kanssa kaksistaan Lontooseen shoppailumatkalle. Tyttö täyttää kohta 18v eikä ole koskaan käynyt Lontoossa. Missä sen ikäiset shoppailevat nykyään? Kun nuorena asuin siellä niin Benetton, GAP ja Top Shop oli suosittuja, entä nyt?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 vuotias tietää ihan itse sopailu paikat,ilman kysymyksiäsi.Elää some ja sieltä lukee.Olet kalkkis.

Vierailija
22/29 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä tytöltä ETUKÄTEEN, mistä brändeistä HÄN tykkää, ja googlaatte sitten yhdessä osoitteet. 

Tavaratalot (Selfridges, Harvey Nichols, Harrods Diana-patsaineen) ja ostoskeskukset (Westfield shamppanjabaareineen!) ovat jo nähtävyys ja must itsessään. Näyteikkunat ovat myös upeita.

Katumarkkinat kiinnostaa nuoria. Spitalfields on mun suosikki.

Oxford Street on pikamuodin tärkein ostoskatu, josta löytyy kaikkien ketjuliikkeiden lippulaivaliikkeet ja isot urheilukaupat. Mm. Topshop, jota ei ole Suomessa, kertoo aina muodin top-jutut.

Varaa paljon rahaa mukaan tai tiukka budjetti.

Ei Top Shopia ole enää olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

shoppailuun en osaa sanoa mitään, mutta menkää ihmees British museumiin ja illalla johonkin musikaaliin.

Vierailija
24/29 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olitte reissussa? Nuori osaa tosiaan itse valita kaupat, kunhan Oxford Streetille pääsette. Varaudu odottamaan kauankin vaatteiden sovitusta tai mietintää minkä laukun nyt valitsisi. Miettikää myös nähtävyydet etukäteen missä haluaa vierailla.

Vierailija
25/29 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Battersea Power Station on uusi, tosi kiva, iso ja hieno ostoskeskus. Siellä oli heinäkuussa hiljaista. Kaikki eivät ole vielä löytäneet sinne.

Ai, onko se jo avattu? En yhtään ihmettele että ihmiset ei oikein löydä sinne. Vanhempani asuu siitä alle kilometrin päässä ja tuo paikka on vuosia näyttänyt pelkältä rakennustyömaalta. Koko nuoruuteni tuo paikka oli hylätty vanha voimalaitos, missä joskus teininä käytiin ottamassa kuvia.

Vierailija
26/29 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on makean ystävä, M&M kauppa on hauska käyntikohde. Samoin Ladureen macaronit kannattaa käydä maistamassa.

Vierailija
27/29 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on makean ystävä, M&M kauppa on hauska käyntikohde. Samoin Ladureen macaronit kannattaa käydä maistamassa.

Ladureen macaronseja saa Heathrowiltakin jos on kotiin päin mennessä puntia vielä tuhlattavana. Itse ostin niitä juuri viimeksi niin että viimeiset punnat kauppaan ja loput pankkikortilta :D

Vierailija
28/29 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle shoppailu olis painajainen, museoihin olisin mennyt. Mutta eiköhän ap tunne kummilapsensa.

Vierailija
29/29 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Battersea Power Station on uusi, tosi kiva, iso ja hieno ostoskeskus. Siellä oli heinäkuussa hiljaista. Kaikki eivät ole vielä löytäneet sinne.

Ai, onko se jo avattu? En yhtään ihmettele että ihmiset ei oikein löydä sinne. Vanhempani asuu siitä alle kilometrin päässä ja tuo paikka on vuosia näyttänyt pelkältä rakennustyömaalta. Koko nuoruuteni tuo paikka oli hylätty vanha voimalaitos, missä joskus teininä käytiin ottamassa kuvia.

Joo avattiin noin vuosi sitten, siellä on uudenkiltävä metroasema ja jokilaivallakin pääsee. Kauppojen puolesta oli pettymys, liian monta car showroomia. Itsekin asun lähellä, joen toisella puolella mutta eipä siellä tule kauheasti käytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän