Dekadenz! Kuka muistaa?
Ai että harmittaa, kun nuorena sieltä ostamani ihana goottitytön mekko on hävinnyt vuosien varrella. Kirppareilla oon kerran nähnyt nahkatakin, jossa oli dekadenzin merkki. Katalogeihin en ole törmännyt missään. Oi ihana 80-luku!
Kommentit (37)
Jos minulla olisi aikakone, Dekadenz olisi yksi niistä paikoista joihin matkustaisin. Minulla olisi rahaa ostaa kaikki mitä nuorena halusin.
Helsingissä on Morticia niminen goottivaate liike.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi aikakone, Dekadenz olisi yksi niistä paikoista joihin matkustaisin. Minulla olisi rahaa ostaa kaikki mitä nuorena halusin.
Niitten vaatteet oli S kokoa.
Lihava 50 vuotias ei olisi mahtunut ovesta sisään.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä noiden katalogi olisi aarre selailtavaksi.
Tilasin dekasta t paitoja.
Laittoivat ihan väärät rumat tilalle.
Olisin hhalunnur semmoisen ison värikkään siuxien paidan.
Laitoin takaisin, eivät palauttaneet rahoja:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yli 50 vuotias seathrockkari verkkopaidassa yöööökkk
Veltto maha hölskyen
Decadents loppu kun villee osoitettiin asee.lla päähän ja h.uumwjengin pomo otti liikkeen haltuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee tiktokkiin mummo
Selaa jalluu ja tekniikan maailmaa
Tiktokissa on kaikki goottimuoti
Vierailija kirjoitti:
mihinkäs rahat menee nykyään?
Lasten harrastuksiin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Dekan solkikengät oli ihanat. Vanhemmat vaan inhosi koko kauppaa ja niitä katalogeja :D
Katselin nostalgian kaipuussa hakusanalla winklepickers juuri noita kenkiä. Mulla on tuon tyyliset vagabondit, muttei läheskään yhtä stylet.
Minulla on vaivaisenluut:(
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Forumista poistuessa piti aina käydä tutkimassa liikkeen ikkuna, vaikka en kuulunut lajin edustajiin.
Upeita tuotteita!
Landelta kun pääsi Stadiin,niin kolmessa paikassa piti ekaksi käydä: Maskun Mäkkärissä syömässä QP ( silloin landella ei ollut Mäkkäriä), Dekadenzissa ihmettelemässä ja Fridayssa kaljoilla. Vieläkö Friday on Stadissa? Musiikki soi hel...n kovalla siellä.
Masku ei oo stadissa.
t. Oolofi-599
Vierailija wrote:
Harmi että jonnet eivät saa edes käsitystä siitä miten hienoja kledjuja siellä oli. Googleen kun laittaa hakusanat dekadenz vaatteet, tulee vain jotain väsyneitä ja laimeita loimia.
Ihan naurettavan lapsellisia on jotkut nittivyöt ja nahkatakit. Ja kyllähän niitä pitää nykynuoretkin. Mutta ei ne aikuiselle ihmiselle sovi.
Hienoja vaatteita saa Herrain Vaatehtimosta. Frakkeja ja saketteja yms.
t. Oolofi-599
Vierailija wrote:
Mä ostin kahdet maiharit sieltä!
Ostin undergroundit
Juu, niitä katalogeja oli hieno selailla. Taisin tilata niittivyön ja - rannekkeen sieltä. Voi olla että muutakin. Onneksi semmosia mustia kumi(?) housuja en ainakaan, ei ois näyttäny coolilta persjalkaisen päällä, niillä malleilla oli laihat pitkäkoivet ni niiden päällä ne olikin makeet. Niissä housuissa oli millon mitäki pääkallo ym. painatuksia.
51v
Harmi että jonnet eivät saa edes käsitystä siitä miten hienoja kledjuja siellä oli. Googleen kun laittaa hakusanat dekadenz vaatteet, tulee vain jotain väsyneitä ja laimeita loimia.