Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥~♥KesäHeinät vko51♥~♥

18.12.2006 |

[color=FF3030][size=3]♥ [color=DC143C]KesäHeinät-07 [color=FF3030][size=3]♥

[size=2][color=FF3030]Tässä pinossa vaihtavat kuulumisia odotuksen iloista ja suruista kesäheinät eli ne, joiden laskettu aika osuu kesä-heinäkuun -07 vaihteeseen (21.6.-10.7.)

Ethän ilmoittautuessasi kopioi koko listaa, kiitos!

[color=FF3030][size=2]21.6.

[color=0000EE]Miiu77

[color=CD2990]ikä:29

monesko: esikoinen

[color=FF3030][size=2]24.6.

[color=0000EE]Jarmiina

[color=CD2990]ikä:

[color=FF3030][size=2]25.6.

[size=2][color=0000EE]joors1

[color=CD2990]ikä: 30

[color=FF3030][size=2]26.6.

[size=2][color=0000EE]lillukanvarsi

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

[size=2][color=0000EE]maaaaria

[color=CD2990]ikä: 26

monesko: toinen, tyttö 05/06

[color=FF3030][size=2]27.6.

[size=2][color=0000EE]Fiikus77

[color=CD2990]ikä: 29

[size=2][color=0000EE]Lellu83

[color=CD2990]ikä: 23

[size=2][color=0000EE]Senniina

[color=CD2990]ikä: 38

monesko: toinen, poika 12/99

[size=2][color=0000EE]tiinaf

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[color=FF3030][size=2]28.6.

[size=2][color=0000EE]koala-72

[color=CD2990]ikä:34

[size=2][color=0000EE]Kihara

[color=CD2990]ikä: 32

[size=2][color=0000EE]-Veruska-

[size=2][color=0000EE]AMS74

monesko: toinen, poika 7/05

[color=FF3030][size=2]29.6.

[size=2][color=0000EE]S@nde

[color=CD2990]ikä:30

monesko: toinen, 06/04

[size=2][color=0000EE]Äp81

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 03/01

[size=2][color=0000EE]syystoivo

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 10kk

[size=2][color=0000EE]peetta

[color=FF3030][size=2]30.6.

[size=2][color=0000EE]Sannnis

monesko: toinen, esikoinen 1v.

[size=2][color=0000EE]Spaghetti

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, poika 10/04

[size=2][color=0000EE]Merkurius76

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 5/05

[color=FF3030][size=2]1.7.

[size=2][color=0000EE]Oona1975

[color=CD2990]ikä:

monesko: kolmas, 02/04, 08/06

[size=2][color=0000EE]punatintti

[color=CD2990]ikä:27

[color=FF3030][size=2]4.7.

[size=2][color=0000EE]Jushka

[color=CD2990]ikä: 28

[size=2][color=0000EE]anjuusa

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, tyttö 7/05

[color=FF3030][size=2]6.7.

[size=2][color=0000EE]joutur

monesko: toinen, tyttö 07/05

[size=2][color=0000EE]S@ri@

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[size=2][color=0000EE]Amalia-Joel

monesko: toinen, poika 10v., poika 7v. miehen aik.liitosta

[size=2][color=0000EE]Mathures

[color=CD2990]ikä:24

[color=FF3030][size=2]7.7.

[size=2][color=0000EE]Omenana

[color=CD2990]ikä:

monesko:

[size=2][color=0000EE]Cityäippä

[color=CD2990]ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

[size=2][color=0000EE]Sohvi@

[color=CD2990]ikä:

monesko: toinen, esikoinen 07/05

[size=2][color=0000EE]Juska82

[color=FF3030][size=2]8.7.

[size=2][color=0000EE]Sunshine24

[color=CD2990]ikä: 24

monesko: toinen, tyttö 7/05

[size=2][color=0000EE]Irene77

monesko: toinen, poika 2,5 v.

[color=FF3030][size=2]9.7.

[size=2][color=0000EE]elisabet73

[color=CD2990]ikä: 33

monesko: esikoinen, tm-04 rv8,km-05 rv7

[color=FF3030][size=2]10.7.

[size=2][color=0000EE]annam_

[color=CD2990]ikä:

[color=FF3030][size=4]♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli palsille vielä piti sanoa tervetuloa omasta puolestani!

Ja nyt pakkaamaan loput lahjat, niin pääsen illalla tekemään pukkikeikan eli viemään ne isälle (tämän joulun olemme vaihteeksi miehen vanhempien kanssa & kotona).

Vierailija
22/39 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki

Sain tänään kutsun np-ultraan, joka on siis vasta reilusti viikolla 14! Miten muka jaksan kärvistellä sinne asti? Onko muillakin ollut näin myöhään np-ultra? Ajattelin kyllä inua sitä aikaisemmin tai sitten menen vaan yksityiselle.

Kävin muuten äsken ostamassa joulukuusen. Se on eri hieno, mutta toistaiseksi odottelee vielä parvekkeella. Onneksi joululahjat on jo ostettu, pitäisi vielä suorittaa paketointi loppuun.

Onko teillä ollut vielä vatsan kivistelyä? Minulla on nyt kolmatta päivää sellainen sattuu eri istuma-asennoissa ja karmea ilmavaiva. Pahaa oloa ei enää ole juurikaan.Tosin jos ei syö säännöllisesti, sitten kyllä tulee.

Elisabet ja toukka 11+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos kissantassulle.

Tosiaan ihmetytti suuresti kun sydänäänet ei kuulunut mut ultrassa se pikkuruinen näkyikin. Masun päältä yritti myös tsuumailla, mutta siellä se alareunassa näkyi vaan ihan pikkuisen. Joten siitä se selitys moiselle.

Oh hoijaa... Tää päivä taas menikin kuin siivillä. Ja huomenna alkais työputki.mut onnex ens vuonna(jouluna) ei tartte mennä töihin ellei sit välttämättä halua..

Niin ja tervetuloa mukaan pals.

Miiu ja pirpana 13+6.

Ja toivotan uudelleen kaikille mukavaa joulua. Kerron sitten kuin kävi...eli kuinka tulevat isovanhemmat asiaan suhtautui( kerrotaan heille mummi yms.mukeilla jotka saavat lahjaksi..)

Vierailija
24/39 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on itsellä ollut tässä taas tätä pitkää päivää enkä töissä oikein kerkeä käydä nettailemassa! Sitten illalla vielä aivan poikki. Eilen jaksoin kyllä (ja uskalsin) vihdoin värjätä hiukset ja huomenna aamulla ennen töitä ois kampaaja! :)

Munkin puolesta pals on oikein tervetullut! Kissantassut, se virtsatietulehdus voi olla tosi rasittavaa! Mulla on kerran elämässä ollut eikä ollut kivaa aikaa! Toivottavasti paranet pian.

Mitäs Miiu teet työkses kun joulun aikana pitää kiirettä? Teillä tuntui olevan tosi hauska tapa tuo erilaisilla lahjoilla vauvan tulosta ilmottaminen! Me laitettiin miehen siskolle sähköpostilla ultrakuva, mutta ei mitään sen omaperäisempää... Melko monelle ollaan jo kerrottu. Mummollekin piti vihdoin kertoa kun oli tarjoamassa mulle tyhjiöpakattua, graavisuolattua kalaa! " Enhän minä pysy mukana noissa nykyajan jutuissa..." Siis puhui kaikista ruoka-ainekielloista.

Elisabet, mulla nyt on vähän sellasia kivistelyjä masussa välillä, mut ei mitään kovin kipeitä. Eikä maha oo siis ees kasvanut tai mitään. Mutta sit kans tuota ilmavaivaa on... Huono olo on ehkäpä ihan huomaamatta alkanut vähän hellittää. Aamuisin oksennan poikkeuksetta, mutta päivisin voi jo syödä lämmintäkin ruokaa, mikä on tosi ihana juttu. Mutta monesti on vielä sellasia että ei tee mieli paljon mitään lämmintä ruokaa.

Saa nähdä ehdinkö vielä huomenna käydä moikkailemassa ennen mökille lähtöä, luultavasti! Huomenna siis vielä työpäivä ja perjantaina hypätään junaan. Huomiseen!

-Vera 12+5 ja... Pikku-Sirri(äinen)-

Ps, onnittelut Senninalle ja Fiikukselle tasaviikoista! Ja kaikille muillekin joilla viikot paukkuu, jokainen päivähän on eteenpäin!

Vierailija
25/39 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minäkin uskaltaisin jotain kirjottaa :)

Älkää murhatko jos nyt juttelen jostain mitä olette jo puineet, huomauttakaa jos toistelen liikaa.

Miten teillä oli voinnit alussa, onko jo muutoksia havaittu sen suhteen? Miten painot teillä lähteneet nousuun?

Vähän harmistuin kun huomasin, ettei täällä meillä tarjota kun yksi ultra, se oli jo, eikä edes mitattu niskaturvotusta! Vaikka laitteet siihen olisi olleet, tosi tyhmälle tuntuu kun olisi senkin voinut siitä katsoa niin helposti. Ajateltiin ehkä mennä siten rakenneultraan, mutta kyllähän sitä tokkiinsa pärjää ilmanki jos vaan malttaa :) Miten teidän paikkakunnilla ultrat ja muut systeemit?

Tuntuu vaan että on niin älytön aika vielä ootettavana ennen kesää.

Kyllähän se aika sitten kuluu, mutta ei malttais millään ootella :)

Mekin kerrotaan nyt miehen isovanhemmille tänä viikonloppuna, vähänhän se jännittää kyllä, ovat aika vanhoillisia eivätkä oikein pidä että hankimme nuorena lapset, ja kun ei ole meitä vielä vihittykään.. Mutta jospa he siitä sitten toipuisivat :)

Hauskaa joulun odotusta ja joulua kaikille!

Vierailija
26/39 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! Mukava kuulla, että moni on jo käynyt np-ultrassa. Meillä se oli tämän viikon maanantaina, ja siellähän se vauva pomppi nyrkki pystyssä! Esikoinen (1v5kk) tuijotti ruutua innoissaan ja jopa vilkutti tulokkaalle. Suloista!

Laskettu aika pysyi samana eli 4.7. Ainoa huoli oli istukka, joka ainakin tässä vaiheessa peitti reunasta kohdunsuun. Ultraaja näki myös, että istukka oli vähän vuotanut siitä kohdasta, sillä kohdunsuulla näkyi verihyytymä. Tämä selitti viime viikonloppuna vaivanneet " kuukautisjomotukset" . Eli toivon, että kohtu kasvaisi sukkelaan ja istukka sen myötä siirtyisi ylemmäs mahdollisimman pian. Tuossa kohdunsuullahan ne tahtovat herkemmin vuotaa, eikä siitä läpi pysty synnyttämäänkään.

No, mitään ei voi kuitenkaan itse tehdä, ja kaikki normaali elämä sallittiin, joten joulua ja lomaa tässä kovasti odotellaan. Kova väsymys vaivaa minua yhä, pahoinvoinnissa on ollut kaksi helpompaa päivää. Alkuraskaus on ollut niin erilainen verrattuna esikoiseen, että olen ajatellut odottavani joko tällä kertaa poikaa tai sitten hyvin eriluonteista tyttöä... : ) Onko muilla vielä veikkauksia?

Vierailija
27/39 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas ollaan plussalla ja nuo vähätkin lumet ovat kovaa kyytiä sulamassa.

Eilen oli tosiaankin se np-ultra ja kaikki oli hyvin!! Vaavi huiskutteli meille käsiään ja liikkui muutenkin tosi vilkkaasti. Mies on jo aivan varma että poikahan sen täytyy olla :-)

Ja mittojen mukaan vastaa laskettuja viikkoja, joten laskettu aika ei muuttunut. Eikä sitä turvotustakaan ollut. Rakenneultraan päästään kuitenkin kun ultraaja ei nähnyt että oliko sydämessä 4 kammiota. Tampereella ei virallisesti pääse kuin yhteen ultraan kaupungin piikkiin, mutta aika moni saa kuitenkin lähetteen rakenneultraan. Paljonkohan tässäkin oikeasti säästetään? Huolta ei kuitenkaan ole, ihan normaalia kaikki oli.

terv. Onnellinen Fiikus ja natiainen (pitäisi keksiä joku kiva tekonimi..)

Vierailija
28/39 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken kaupungin vilinässä ja pahoittelen lyhyttä viestiä, kun reissu vei kaikki mehut..

Tervetuloa pals joukkoomme. Päivitän sinut listalle ensi viikolla. Meilläkään ei kunta tarjoa (Jkl) np-ultraa, vaan ainoa ultra tehdään rv12 vatsan päältä. Siinä tsekataan sikiön koko ja lukumäärä, ei muuta.

Miiulla onkin ollut varmaan kauhun hetkiä, kun sydänäänet eivät ensin kuuluneet. Ihanaa, että kaikki hyvin. Kyllä niitä sai multakin kaivella jonkin aikaa, ennenkuin kuului. Joskushan kohtu on taaksepäin kallellaan, joka voi estää sydänäänten kuulumisen.

Olen nyt uskaltanut kertoa työpaikalle vauvauutiset. Mulla on siellä tällä hetkellä vuorotteluvapaan sijainen ja pitäisi alkaa jo miettiä sijaisjärjestelyjä mammaloman ajaksi. Nykyisellä sijaisella on jo muutakin tiedossa ja hyvää sijaista on vaikea löytää. Eihän se tosin mun murhe ole, mutta haluan, että pomolla on riittävästi aikaa asiaa järjestellä. Äitini tietää nyt myös, eikä riemastunut:-( Joskus kerroinkin, että hän ei hyväksy ulkomaalaista miestäni ja tämä raskaus on nyt hänen pahan unensa toteutuminen. Toivottavasti te kaikki muut saatte ihanassa asiassa paremman vastaanoton..

Nyt lepäämään..

S rv13+1

Vierailija
29/39 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talla " etelarintamalla" kaikki suht. koht. hyvin, ongelmana vain se vielakin jatkuva huono-olo. Eiks tan pitayt loppua kun tulee ne 12 viikkoa tayteen?? Mina odotin ihmetta jo silloin 12+0 aamuna, tietty... ;-))

Jouluvalmisteòut on lopuillaan, ja kun perheet on kummallakin kaukana niin me paastaan aina valmiiseen poytaan ja koristeiden keskelle. Tana vuonna se on kylla tosi hyva juttu koska meilla on viela muuttokin ihan just naina paivina menossa, eli olisi mahdotonta pistaa kotia ns. joulukuntoon! Uutta vuotta juhlitaan sitten uudessa kodissa!

Kuuntelen just suomalaista joululaululevya, siis niita kaikkia perinteisia (arkihuolet ja en etsi valtaa loistoa on mun suosikit). Ongelmana vaan se etta kun muutenkin joululaulutr herkistaa (varsinkin kun on poissa Suomesta), niin kun siihen lisaa nama raskaushuurut, niin minahan vollaan taalla silmat punaisena! Jos joku nyt soittaisi ovikelloa, niin luulisi varmaan etta on lahiomainen kuollut, mutta sehan on vaan tata joulutunnelmaa... ;-))

Eli nauttikaa tekin joulun odotuksesta ja sen taiasta, joulun lammposta, ihanista kynttiloista, laheisten ihmisten seurasta ja ihanista jouluruuista! Ahatella etta ensijouluna meilla on kaikilla pikkuisen suurempi perhe!

Jollen tassa muuttotouhuissa enne ehdi, niin tavataan sitten taas uutena vuonna!

Spaghetti koti-ikavassa...

PS. Ja jos jotain harmittaa se madista luopuminen niin muistelkaa minua ilman laatikoita, kinkkua, pipareita, torttuja... Tana vuonna on nimittain anoppilan vuoro, enka tilanteessamme voi itse oikein jarjestaa syomisia...

Vierailija
30/39 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut taas haipakkaa ja mennyt tovi viime kirjautumisen :(. Teidän muiden kuulumisia olen kyllä käynyt lukemassa...

Palsille tervetuloa joukkoon!!!

Ja kaikille sydänääniä kuulleille isot onnittelut!! Itse en ole sitä autuutta vielä päässyt kokemaan - ehkä sitten np-ultrassa 27. pvä.

Muuten omaan oloon ei kummempia - edelleen väsyttää ja ekasta raskaudesta tuttu outo vaiva on tullut nytkin - okse meinaa lentää aina, kun pesen hampaat, hullua! Alavatsakipuilua on ollut jonkin verran, aika vähän kylläkin, mutta ilmaa kertyy täälläkin oikein reipaasti.

Spagetin mukaisesti mieli on toooodella herkkä - joululaulut on ihan poissa kuvioista täällä! Muutenkin on vähän ankea olo, huolettaa kaikki tuleva ja uusi vauva perheenjäsenenä, talous ja jaksaminen ja tietysti se, onko vauva terve jne. Kummallista, kun pitäisi vaan nauttia ja olla tyytyväinen niin minä maalailen piruja seinille ja murehdin. Muita samoissa ongelmissa?

Nyt unohdin nikin, mutta täällä on siis joku muukin raskausdiabeteksen puhkeamista odotteleva... kiva, kun voi sitten jutella siitäkin asiasta " kohtalotoverin" kanssa!

Ikävä kuulla Senniina, että sait äidiltäsi kalseaa palautetta näin ihanista vauvauutisista!! Toivottavasti positiivista palautetta tulee roppakaupalla muualta!

Jos käy niin etten ennen joulunpyhiä enää linjoille ehdi, niin

OIKEIN LÄMMINHENKISTÄ JA RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE!!!!

Ennen vuodenvaihdetta tulen ainakin kertomaan np-kuulumiset!

-Cityäippä ja Öttiäinen 11+5-

Vierailija
31/39 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin monta ultrailijaa, että olisin tarvinnu kynän ja paperia, että muistaisin, ketkä kaikki siel oli käyny. Mutta kaikilla oli ainakin asiat kunnossa ja vauvat masussa, jotta onnittelut!

Uudelle ryhmäläiselle palsille tervetuloa ja niistä kysymyksistä: täällä me paasataan tasaista tahtia navanympärysjuttujamme ja mielestäni mikään ei ole tylsää uusintaa, väsymykset tai muut, kaikesta täällä keskustellaan :)

Minä vasta tulin kaupan kautta töistä kotiin ja tiukille ottaa tää viimenen puristus ennen joulua. Työpäivät on venyny aika ylipitkiksi, mutta koitan jaksaa. Musta näkee jo ottallaankin, että on vauva tulossa ja lähes jokainen asiakas on jotain jo kommentoinut. Paras tuli tänään, kun kysyttiin, että jokos jäät pian äitiyslomalle? En tienny olisko pitäny itkee tai nauraa. Kuis teidän muiden vatsat, joko näkyy vai olenko ainoa, jolla on vatsa pullahtanu?

Ja sit piti vielä kysästä, vai olenko jo kysynyt tai joku muu kysynyt vai podenko dementiaa, mutta piti udella että missäs päin maailmaa Spagetti odottelee vauvaansa?

Mutta mukavia joulunodotuksia kaikille ja onnistuneita kinkunpaistoja. Palailen varmaan koneen ääreen välipäivinä, kun on kaiken hösäämisen jälkeen taas aikaa istahtaa.

T. kihara 13+0

Vierailija
32/39 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että Senniina olin pahoillani puolestasi lukiessani äitisi reaktiosta. Toivottavasti saat tukea muualta! Spagetille jaksamista sinne kauaksi kotoa. =) Kyllä sitä itselläkin on joulun aikaan vähän haikea mieli kun vanhemmat ovat eronneet eikä lapsuuden joulut palaa enää koskaan. Mutta nyt on aika luoda ihan omat jouluperinteet pieneen perheeseemme! Ja sitten kun vuorojouluin vielä miehen sukulaisissa ollaan, niin kyllä on välillä äitiä ikävä! Varsinkin kun tietää, että äidin hartain toive olisi saada kaikki lapset perheineen jouluksi luokseen.

Kihara (ja muut), mulla ei näy maha vielä(kään) yhtään. Haluisin jo että vähän ees pömpöttäis! Mutta eiköhän se tuosta joulun aikoihin turpoa! ;) Toivottavasti pysyy ruoat sisällä. Ainakin parempaan suuntaan menossa selvästi päivä päivältä!

Nyt ilta paketoitu lahjoja ja vielä pitäisi pakkailla vaikka kello vaan tikittää armottomasti. Aamulla kun hyppäämme junaan ja nokka kohti Savitaipaletta! Mökille siis menossa. Täten toivotan jokaiselle täällä ihanaa, rentouttavaa ja rauhallista joulua! Nauttikaa ruoista, seurasta ja ennen kaikkea raskaudestanne! Ihanaa ajatella vauvelia päivittäin! Huoh. Eli HYVÄÄ JOULUA!

-Veruska 12+6 & Sirriäinen-

Vierailija
33/39 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja stressivapaita hetkiä joulun herkkujen ääressä ;-)

t. Fiikus

Vierailija
34/39 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille myötätunnosta! Onneksi täältä ainakin saa tukea!

Kihara, et ole ainoa, joka pullottaa. Kirjoittelin tuonne navanympärysaloitukseenkin, kun oikein pelästyin näitä mittojani. Navanympäryshän ei kerro vauvan koosta yms. mitään, mutta siellä keskustelun aloittaja kertoi olevansa yli 30 viikkoa raskaana ja ympärys 100 cm. Minä olen 13+2 ja mitta navan kohdalta 104, illalla varmaan vielä enemmän..Sf-mittahan se merkittävämpi on ja sitä ei ole edes vielä mitattu. Mun painoindeksi on normaalin rajoissa, 170cm ja painoa nyt rapiat 72. Mutta ei todellakaan pysy enää piilossa tämä. Ekalta aloin pyöristyä vasta 20 viikon jälkeen. Vähän jouluherkkuja vielä päälle niin avot!

Nyt pitäisi lähteä ruokaostoksille, plääh. Menee kaikki voimat varmaan siihen, mutta onneksi jouluvalmistelut hyvällä mallilla.

Rauhallista ja rentouttavaa joulua kaikille ja kiitokset olemassaolostanne ja tuestanne!

Senniina 13+2

Vierailija
35/39 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavatkin olla jo joulunvietossa, kun niin hiljaista on. Laitoin vielä viimeisen porkkanalaatikon uuniin. Huomenna valmistelen ne ruuat, mitä etukäteen voi ja vähän siivoilen. Olen niin äärettömän väsynyt, että en aio mitään suursiivousta pitää. Mitä suotta. Kämppä hämäräksi ja kynttilät kehiin, niin ei vieraat näe, miten villakoirat juoksee pitkin lattioita..

Oikein rauhallista ja leppoisaa joulua kaikille keskikesäläisille! Kiitoksia tuesta ja seurasta tähän mennessä, palaillaan!

Vierailija
36/39 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Senniina...olen surullinen äitisi puolesta. Ehkä hän vielä joskus asian hyväksyy..uskoisin ja tietenkin toivoisin.

Mitähän muuta siel oli (kun ei oo pariin päivään käynyt niin...asiaa oli tullu hirveesti!) kun ei oikein muista kaikkea. Mutta luin ne kaikki ja ketään nimeämättä toivon että kaikki sujuu hyvin loppuun saakka.

Toivon että joulusta tulee kaikille ikimuistoinen.

Me käytii viemässä eilen mun äidin paketit...Se sitten avas sen mukipaketin..Kysy että mikä tää on. Totesin että mietipä hetki. Sitten he vaan hihkasee et oikeesti, tuleeko miusta mummi..Todettiin että kyllä niin on käynyt. Ja vannotettiin ettei soita mun isälle saatikka siskoille eikä miehen vanhemmille...ettei pilaa muiden yllätystä. Ja niinhän siinä sitten kävi että se " sekos" ...eli jo se alko miettiä vaunujen ostoa(on luvannut ostaa ensimmäiselle lapsen lapselle vaunut) ja sitten mietti jo seuraavan talven villapukujen neulomista. Että sillee. Ja harmitteli sitä että se on ens joulun töissä (kun on nyt vapaalla. )et semmosta. Pakko oli tulla tää teille kertomaan (jos joku nyt ees jakso lukea tän loppuun).

Joku kyseli et mitä teen työkseni...No sairaalassahan minä (niinkun äitinikin) joten siellä on luvassa kiireinen joulu ja työpäivän päälle syömingit miehen vanhempien luona aattona ja tapanina sekä minun isän luona käyminen( asuvat 160kilsan päässä).

Mutta tosiaan. Toivotan kaikille masun kasvattajille mukavaa joulua ja toivon että kaikki sujuu hyvin.

Ja kiitos myötätunnosta...eli siitä kun oon panikoinu sydänäänien kuulumisesta. Mutta siellä se sydän sykki kun ultrassa kävin.

Ja vau...Vielä pysyy masu poissa näkyvistä. =) Toki naamassa tää jo näkyy jollakin tavalla (niin äiti ja muutama työkaveri ainakin väittää...)

Mutta hei...Mä kertoilen teille sitten kuulumisia myöhemmin uudelleen. Eli kuinka loput isovanhemmista asiaan suhtautui.. ;-)

Miiu ja pirpana 14+1

Vierailija
37/39 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajautin jo kinkun näin aamutuimaan jo uuniin, saatiin niin iso kinkku, melkein 10kg, että ajattelin paistaa näin aamusaikaan niin saan illalla uunista pois eikä tarvi heräillä yöllä sitä kattoon ja vahtiin. Kevyt lausehirviö :)

OIKEIN IHANAA JA ONNISTUNUTTA JOULUA 2006 KESÄHEINÄT!

Vierailija
38/39 |
23.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ehtiny käydä kirjottelee, ku työt alko taas. Huomisen aaton kun jaksais viel olla töis, niin sit sais 3 päivää levätä. Ultrassa käytiin ja siellä se 7 senttinen pätkä potki ja kädet heilu vimmatusti. Kaikki kunnossa ja sit ystävänpäivänä rakenneultraan. Kyllä helpotti, kun näki kuinka eläväinen se pikkunen oli. Kyllä mullakin toi masu pömpöttää aikalailla vaikka ekaa odotankin.Töissä ei huomaa, kun oon niin iso työliivi (työkaverit kyllä tietää), mut siiviileis sit huomaa jo. Meidän tulokkaasta tietää jo varmaan koko kylä, mun vanhemmat on ollu ahkerii tiedottajii jo pitkään...osittain ilman lupaakin =) Mä en nyt oikeen tiedä millä viikolla oon kun ultrapäivänä oisin ollu 12+5, mut koon puolesta se sano et 13+2...et kumman mukaan sit lasketaan??

LA pysy samana kuitenkin.

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!! T: PEETTA

Vierailija
39/39 |
25.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille ja hyvää joulun jatkoa teille kaikille tasapuolisesti ;D

Ollut niin kiiruista joulunalla, kun oon yksin saanut hankkia kaikkia lahjoja ja ruokia sekä käydä vielä töissä ja hoitaa samalla esikoistammekin.... Mies kun ahkeraan vaan koittaa tehdä mein taloa etiäpäin, aatoaattonakin vielä oli 7-20.30 raksalla, joten tosiaan yksin oon saanut raataa! Eilisen oli kuitenkin koko päivän seurassamme ja nyt läksi " hetkeksi" raksalle. Uskokaa tai älkää, niin haen hänet kyllä kotio pojan kanssa viimeistään klo.15! =D

Senniinalle voimia! Kyllä äitisi heltyy, kun vauvanne syntyy!? Aikaa se saattaa ottaa tovin, mutta älä anna peräksi, sillä jos ei hyväksy lapsen isää, ei pidä antaa hänen hyysätä vauvaakaan liiemmin. Mä en oo mikään rasisti, mutta oon varauksellinen kyllä kanssa noiden ulkomaalaisten parien suhteen, niin paljon on saanut ikäviä huoltajuus juttuja lukea, MUTTA eihän niitä voi arvostella, kun ei tiedä OIKEITA taustoja... Ymmärrätkö mitä ajan takaa?? Siis äitisi saattaa pelätä juuri noiden hirmuisten kirjoitusten vuoksi puolestasi..? Mulla on serkku, joka asuu kreikassa miehensä kanssa ja heillä on n.10-vuotias tyttö. Kaverini asuu Ruotsissa, miehensä ja 3-vuotiaan tyttärensä kera. kaikilla on ongelmansa,niin on ihan tavallisillakin supi suomalaisillakin pareilla, mutta hyvin heillä on ainakin mennyt, joten en siksi ole huolissani kenestäkään! Koitahan puhua äitisi kanssa asioista ihan " sovulla" , jotta saisit varmuuden mistä kenkä oikeasti puristaa. Toivon teille iloisia hetkiä viimeistään, kun vauvanne syntyy =)

Kiva kuulla kaikkien ultra kuulumisia! Masu on minullakin jo iltaisin aikamoinen, mutta vain iltaisin ;D Hoikalla ihmisellä sen kait huomaa herkemmin? Mä kun oon aikas lihava ilmankin 164cm ja 82kg, mutta painoa ei ole onneksi vielä yhtään lisää tullut :)

Anteeksi jossen muistanut nyt kaikkea, mutta poika haluaa nyt minut seuraansa....

Kuulumisiin taas S@nde 13+4 kait