Lue keskustelun säännöt.
Ystävä Raumalta?
19.08.2007 |
Olen kesällä muuttanut perheeni kanssa takaisin Raumalle asuttuani 12 v muualla. Minulla on 2 v poika. Kaikki vanhat tuttavat ovat muuttaneet pois seudulta. Olisi mukavaa tutustua uusiin äiteihin ja poikani saada ikäisiä kavereita täältä.
Kaikkein eniten odotan viestejä äideiltä, jotka ovat itsekin asuneet välillä toisella paikkakunnalla ja nyt palanneet takaisin Raumalle. Mutta tämä ei ole välttämättömyys. Olen 33 v.
Kommentit (3)
olen 27v koti-äiti jolla pojat 4v ja 2 v.Olemme asuneet raumalla yli 3 vuotta. jos haluat tutustua kirjoita donna80@luukku.com
Ystäviä kaivataan sekä itselle että lapsille!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ettei jää liian kauas huomaamattomiin
En ole paluumuuttaja, vaan ihan ensimmäistä kertaa Raumalla asuva. Muutimme reilu vuosi sitten Raumalle, joka oli meille molemmille vieras kaupunki. Tänään on juuri sellainen päivä, että viime syksyn ankeus ja yksinäinen tunnelma vyöryvät päälle, vaikka välillä jo on alkanut tuntua, että alan viihtyä täällä.
Meillä on kaks lasta, 3-vuotias ja kohta 2 vuotta täyttävä. Olen vuoden vielä kotiäitinä, ja nyt syksyn tullen seuraa kaivattaisiin taas enemmän kuin kesällä.
En viitsi laittaa omaa sähköpostiani tähän, kun haluan pitää nimimerkkini salaisena...
Vastaile jos vielä käyt katsomassa, ilmoituksesi oli jo valunut aika kauas.
Heiviö