Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni haluaa ilman kumia?

Vierailija
12.08.2023 |

Olen tässä kohdannut useampia tapauksia, yhden kuin useammankin illan juttuja, ja lähtökohtaisesti 8/10 tapauksesta haluaa paljaana ja osa oikein haluamalla haluaa tulla sisään. Ymmärrän tuon esimerkiksi parisuhteessa, mut baaripanossa esimerkiksi vähän outoa. Ehkäisyt yms. kunnossa, mut ekalla kerralla sisään tuleminen silti vähän kummastuttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi ei ole sama kuin aitovärkki. Miksi se ihmetyttää vieläkin herranvuonna 2023?.

Sama kun antaisi suu seksiä naiselle jolla on alasuoja (emätinkumi) suuseksi suoja.

Vierailija
2/6 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden illan jutuissa minulla on aina kumipuku päällä, mutta jos nainen haluaa ottaa suihin ilman kumia, niin en vain voi vastustaa sitä. En ole kertaakaan lauennut suihinotossa kumin kanssa, mutta ilman kumia laukean aika helposti. Ehkä se on enempi korvien välissä kuin jalkojen välissä, mutta normipanossa kumi ei juuri haittaa, mutta ilman kumia suihinotto vain tuntuu niin jumalaisen hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sisään tuleminen on ihan aivojen biologinen juttu. Miehenä ainakin saan parhaan tyydytyksen kun siitä naista.

Vierailija
5/6 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ruiskia mällit naisen vartaloon. Se on ihanaa.

Vierailija
6/6 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden illan jutuissa minulla on aina kumipuku päällä, mutta jos nainen haluaa ottaa suihin ilman kumia, niin en vain voi vastustaa sitä. En ole kertaakaan lauennut suihinotossa kumin kanssa, mutta ilman kumia laukean aika helposti. Ehkä se on enempi korvien välissä kuin jalkojen välissä, mutta normipanossa kumi ei juuri haittaa, mutta ilman kumia suihinotto vain tuntuu niin jumalaisen hyvältä.

Olen samaa mieltä. Pilluun ja pyllyyn on ihan ok panna kuminkin kanssa, mutta suihinotto paljaana tai ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän