Muita ulkomailla asuvia ihmisiä palstalla? Olen tosiaan asunut nyt virallisesti Yhdysvalloissa neljä vuotta. Mieheni on juristi
ja töissä kansainvälisessä firmassa. Itse hoidan kaksivuotiasta lastamme kotona. Olen viihtynyt. Mulla on Suomessa edellisestä suhteesta kaksi aikuista lasta.
Kommentit (42)
En enää, tuli reissattua saksa, USA, tsekit ennen paluuta Suomeen. Kokemuksia rikkaampana jne mutta itselle lopulta Suomi on se ykkönen.
Totta puhut,ikävä publixia ja winn dixieta ja mättöjä
Etkö yritä integroitua jenkkilöihin vai miksi palstailet täällä? Kai niillä jenkeillä on omat palstat??
Kyllä, minä ja komea miljonääri mieheni asutaan bellevue, seatlessä. Hän sijoitti aikoinaan isosti appleen. Investor viisumilla tultiin.
Mietittiin aikoinaan kaliforniaa, mutta liian kuuma ja ne forest fire. Lisäksi siellä on likaista ja saastunutta.
Mene etelään huutelemaan jenkkejäsi niin voi tulla nenä kipeeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Asuin wpb 10 vuotta ..mitä ihmeelistä siinä nyt on? Ajoin vielä Dui siellä...
Missä päin WPB, vai oliko LW, Lantana, Boynton, tms.?
World Snooker Association, sekin tymhä
Eikö hävetä lorvia kotiäitinä miehen tuloilla? Jäätkö puille paljaille, kun mies vaihtaa tuoreempaan?
Vaihdoitko miestä, koska nykyisellä enemmän pätäkkää?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, minä ja komea miljonääri mieheni asutaan bellevue, seatlessä. Hän sijoitti aikoinaan isosti appleen. Investor viisumilla tultiin.
Mietittiin aikoinaan kaliforniaa, mutta liian kuuma ja ne forest fire. Lisäksi siellä on likaista ja saastunutta.
Mihin te sijoititte koska EB5 ei saa pelkällä osakekaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja satuiluun.
Asun ulkomailla, tienaan omat rahani ja ostin itse asuntoni. Olen viihtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin te sijoititte koska EB5 ei saa pelkällä osakekaupalla.
Hän perusti firman joka tekee managed futures trading. Sekin tekee monta miljoonaa voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki down voteaa mun viestiä? Olette kaikki kateellinen sack of shit!!!
Vierailija kirjoitti:
Etkö yritä integroitua jenkkilöihin vai miksi palstailet täällä? Kai niillä jenkeillä on omat palstat??
En ymmärrä tätä ajattelumallia, että pitäisi surfata netissä maanrajojen sisäpuolella. Netti on just sitä varten että voi surfata ihan missä vaan.
Minullapa on kakkosasunto Cap Ferratissa. Ostin sen ihan perintörahoilla
.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä Suomessa asuvat eivät saisi käydä ulkomaisilla nettipalstoilla? Mikä ihmeen kaavoihin kangistunut muumio oletkaan?
Vierailija kirjoitti:
Muita ulkomailla käyneitä ihmisiä palstalla? Olen tosiaan käynyt nyt virallisesti neljässä maassa. Mieheni on turisti.
Muista ulkomailla käyneitä paikalla? Olen nyt matkustanut Intian asumattomilla seuduilla ja Kalaharin aavikolla. Mieheni on puristi.
Pääsisinpä minäkin vaikka Kaliforniaan...
Ainakin yhteisiä tuttuja on satavarmasti. Mutta ehkä niitä ei kannata täällä arvuutella :D