Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ulkomailla asuvia ihmisiä palstalla? Olen tosiaan asunut nyt virallisesti Yhdysvalloissa neljä vuotta. Mieheni on juristi

Vierailija
12.08.2023 |

ja töissä kansainvälisessä firmassa. Itse hoidan kaksivuotiasta lastamme kotona. Olen viihtynyt. Mulla on Suomessa edellisestä suhteesta kaksi aikuista lasta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok ;)tunnetaankohan

Ainakin yhteisiä tuttuja on satavarmasti. Mutta ehkä niitä ei kannata täällä arvuutella :D

Vierailija
22/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, tuli reissattua saksa, USA, tsekit ennen paluuta Suomeen. Kokemuksia rikkaampana jne mutta itselle lopulta Suomi on se ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut,ikävä publixia ja winn dixieta ja mättöjä

Vierailija
24/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yritä integroitua jenkkilöihin vai miksi palstailet täällä? Kai niillä jenkeillä on omat palstat??

Vierailija
25/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä ja komea miljonääri mieheni asutaan bellevue, seatlessä. Hän sijoitti aikoinaan isosti appleen. Investor viisumilla tultiin.

Mietittiin aikoinaan kaliforniaa, mutta liian kuuma ja ne forest fire. Lisäksi siellä on likaista ja saastunutta.

Vierailija
26/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene etelään huutelemaan jenkkejäsi niin voi tulla nenä kipeeksi

Vierailija
27/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Asuin wpb 10 vuotta ..mitä ihmeelistä siinä nyt on? Ajoin vielä Dui siellä...

Missä päin WPB, vai oliko LW, Lantana, Boynton, tms.?

World Snooker Association, sekin tymhä

Vierailija
28/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hävetä lorvia kotiäitinä miehen tuloilla? Jäätkö puille paljaille, kun mies vaihtaa tuoreempaan?

Vierailija
29/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoitko miestä, koska nykyisellä enemmän pätäkkää?

Vierailija
30/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, minä ja komea miljonääri mieheni asutaan bellevue, seatlessä. Hän sijoitti aikoinaan isosti appleen. Investor viisumilla tultiin.

Mietittiin aikoinaan kaliforniaa, mutta liian kuuma ja ne forest fire. Lisäksi siellä on likaista ja saastunutta.

Mihin te sijoititte koska EB5 ei saa pelkällä osakekaupalla.

Vierailija
31/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja satuiluun.

Vierailija
32/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla, tienaan omat rahani ja ostin itse asuntoni. Olen viihtynyt.

Vierailija
33/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait sitten elättäjän!

Vierailija
34/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin te sijoititte koska EB5 ei saa pelkällä osakekaupalla.

Hän perusti firman joka tekee managed futures trading. Sekin tekee monta miljoonaa voittoa.

Vierailija
35/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki down voteaa mun viestiä? Olette kaikki kateellinen sack of shit!!!

Vierailija
36/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö yritä integroitua jenkkilöihin vai miksi palstailet täällä? Kai niillä jenkeillä on omat palstat??

En ymmärrä tätä ajattelumallia, että pitäisi surfata netissä maanrajojen sisäpuolella. Netti on just sitä varten että voi surfata ihan missä vaan. 

Vierailija
37/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullapa on kakkosasunto Cap Ferratissa. Ostin sen ihan perintörahoilla

.

Vierailija
38/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä Suomessa asuvat eivät saisi käydä ulkomaisilla nettipalstoilla? Mikä ihmeen kaavoihin kangistunut muumio oletkaan?

Vierailija
39/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita ulkomailla käyneitä ihmisiä palstalla? Olen tosiaan käynyt nyt virallisesti neljässä maassa. Mieheni on turisti.

Muista ulkomailla käyneitä paikalla? Olen nyt matkustanut Intian asumattomilla seuduilla ja Kalaharin aavikolla. Mieheni on puristi.

Vierailija
40/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisinpä minäkin vaikka Kaliforniaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi