Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita ulkomailla asuvia ihmisiä palstalla? Olen tosiaan asunut nyt virallisesti Yhdysvalloissa neljä vuotta. Mieheni on juristi

Vierailija
12.08.2023 |

ja töissä kansainvälisessä firmassa. Itse hoidan kaksivuotiasta lastamme kotona. Olen viihtynyt. Mulla on Suomessa edellisestä suhteesta kaksi aikuista lasta.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi "hienoa"! Se kai pointtisi oli? :D :D :D  

Vierailija
2/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukritrolli ihannoi Usaa, oikea asuinpaikka Helsinki-Kontula

Vierailija
4/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Vierailija
5/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ulkomailla käyneitä ihmisiä palstalla? Olen tosiaan käynyt nyt virallisesti neljässä maassa. Mieheni on turisti.

Vierailija
6/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa on paljon suomalaisia työllistettyjä. Itsekkin joskus haaveilin muuttavani sinne, mutta elämällä oli muita suunnitelmia varalleni.

Vierailija
7/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtf

Vierailija
8/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doubt

Vierailija
9/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita ulkomailla käyneitä ihmisiä palstalla? Olen tosiaan käynyt nyt virallisesti neljässä maassa. Mieheni on turisti.

Hauska🤣🤣🤣🤣🤣

Itse olen käynyt Mikkelissä ja Loimaalla.

Kaija 50v.

Ps. Mun mies on suutari.

Ja hyvä onkin!

Vierailija
10/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko HEL-NYC palannut?

Vierailija
11/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Asuin wpb 10 vuotta ..mitä ihmeelistä siinä nyt on? Ajoin vielä Dui siellä...

Vierailija
12/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Asuin wpb 10 vuotta ..mitä ihmeelistä siinä nyt on? Ajoin vielä Dui siellä...

Missä päin WPB, vai oliko LW, Lantana, Boynton, tms.?

Vierailija
13/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni asuu Australiassa. En ole vieraillut vielä

Vierailija
14/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon mäkin tosi kv-nainen. Mun mies on intialainen kokki. Ollaan käyty Intiassa, jossa minut vihittiin hänen omaisuudekseen. Monikulttuurisuus on kaikille unelmaa, mutta kaikki ei sitä tavoita. Nyt mulla on monta lasta ja lisää tulossa. Teen paljon kotitöitä.

Vierailija
15/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut vielä ampumisen uhri?

Vierailija
16/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset tulee niin kateelliseksi jos joku mainitsee asuneensa ulkomailla? Asuin itsekin vähän aikaa ja jos asia tulee missään kohtaa ilmi, niin siihen takerrutaan ja jaksetaan mainita, miten siinä ei ole mitään hienoa, vaikka mitään sellaista en olisi sanonutkaan. Ilmeisesti sitä asiaa pitäisi peitellä viimeiseen saakka, jos on vaikka vuosien ajan asunut jossain muualla. Kuitenkin se sitten on ihan normaalia tuoda esille jossain yhteydessä, että on asunut vaikka jossain toisaalla puolen Suomea. Ylipäätään ihmiset keskustellessa tuo ilmi asioita menneisyydestään, mutta jos kerrot asuneesi joskus ulkomailla, niin pidät itseäsi takuulla parempana ja kerskut vain asialla.

Vierailija
17/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boynton,lk wth all those

Vierailija
18/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suomalaiset tulee niin kateelliseksi jos joku mainitsee asuneensa ulkomailla? Asuin itsekin vähän aikaa ja jos asia tulee missään kohtaa ilmi, niin siihen takerrutaan ja jaksetaan mainita, miten siinä ei ole mitään hienoa, vaikka mitään sellaista en olisi sanonutkaan. Ilmeisesti sitä asiaa pitäisi peitellä viimeiseen saakka, jos on vaikka vuosien ajan asunut jossain muualla. Kuitenkin se sitten on ihan normaalia tuoda esille jossain yhteydessä, että on asunut vaikka jossain toisaalla puolen Suomea. Ylipäätään ihmiset keskustellessa tuo ilmi asioita menneisyydestään, mutta jos kerrot asuneesi joskus ulkomailla, niin pidät itseäsi takuulla parempana ja kerskut vain asialla.

Kateellisuusolettamaasi sisältyy kaksi aliolettamaa:

1. kaikki Suomessa asuvat ovat tyytymättömiä tilanteeseen

2. kaikki ulkomailla asuvat suomalaiset ovat tyytyväisiä tilanteeseen

Kumpikaan näistä ei tietenkään pidä paikkaansa.

Ulkomailla asuminen on niin tavallista ja yleistä, ettei siinä ole mitään ihmeellistä. Jossain sitä pitää jokaisen asua. Suomen rajojen ulkopuolella asuu satoja tuhansia suomalaisia. Niille kaikilleko ollaan kateellisia? Käsittämätöntä ajattelua. Taidat olla boomeri?

Vierailija
19/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boynton,lk wth all those

Cool, ollaan pöyritty samoilla huudeilla, since 1986 :)

Vierailija
20/42 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ;)tunnetaankohan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan