Annoin avaimetpoikaystävälle, mutta hän ei minulle
Mitä tästäkin nyt pitäisi ajatella. Annoin kaksi kuukautta sitten avaimet talooni poikaystävälleni. Hän ei ole tuon jälkeen kertaakaan puhunut asiasta tai tehnyt elettäkään että antaisi minulle avaimia omaan asuntoonsa. Antamani avaimet lojuvat jo viikkoja hänen luonaan tietokonepöydällään.
Suoraan sanottuna odotin että olisimme vaihtaneet avaimia, tai että mies olisi ainakin omasta aloitteestaan antanut minulle omansa joskus jälkikäteen. En usko että miehellä on käynyt mielessäkään. Minusta tuntuu että miehelle koko suhteemme lojuu siellä tietokonepöydän nurkassa avainnippuni seurassa. Itse asiassa haluan avaimeni takaisin, jos niillä ei ole hänelle mitään merkitystä tai arvoa.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko kellekään käynyt samoin?
Kommentit (26)
Annoit avaimesi? Tajuatko sinä, että hän voi mennä vaikka kirjastoon teettäämään 3D printerillä muovi kopiot avaimistasi? Oletko ihan järjiltäsi? Äkkiä avaimet pois sieltä, ennen kuin ne on vääristää käsissä.
Lopussa:Mitä tästä pitäisi ajatella?
Et taida olla penaalin terävin kynä 🙃
Ap hoi! Kuinka tyhmä voi ihminen olla?
Vierailija kirjoitti:
Älä koskaan:
Anna avaimia
Ota kirjoille
Kerro lempipaikastasi tai ravintolastasi
Vie omaan kuntosaliisi
Kerro hetuasi
Päästä koneellesi
Lisäsin tähän: kerro omia aikataulujasi tarkkaan.
Kerroin exälle tyyliin, se haastava työharjoittelu alkaa ens kuun lopulla, hän esitti täysin välinpitämätöntä. Oli muka hajamielinen kaikessa. Mutta juuri silloin ?maanantain vastaisena yönä, muisti tulla valvottamaan. Tai että mullon matka muutaman viikon päästä, juuri silloin soitti aamuyöllä kun olin lähdössä. Sitä että kiusanteko oli niin laskelmoitua, ei voinut ensin tajuta.
Aina ei ole pakko olla käytettävissä.
Eli olit ehdottanut että voisitte tulevaisuudessa asua yhdessä sinun luonasi ja sen jälkeen annoit sinne avaimet. Miksi sinun pitäisi saada avain miehen nykyiseen asuntoon? Ja miksi hänen olisi pitänyt tulla ovilla avaimilla jos olet aina ollut kotona kun hän tulee luoksesi?