Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin avaimetpoikaystävälle, mutta hän ei minulle

Vierailija
12.08.2023 |

Mitä tästäkin nyt pitäisi ajatella. Annoin kaksi kuukautta sitten avaimet talooni poikaystävälleni. Hän ei ole tuon jälkeen kertaakaan puhunut asiasta tai tehnyt elettäkään että antaisi minulle avaimia omaan asuntoonsa. Antamani avaimet lojuvat jo viikkoja hänen luonaan tietokonepöydällään.
Suoraan sanottuna odotin että olisimme vaihtaneet avaimia, tai että mies olisi ainakin omasta aloitteestaan antanut minulle omansa joskus jälkikäteen. En usko että miehellä on käynyt mielessäkään. Minusta tuntuu että miehelle koko suhteemme lojuu siellä tietokonepöydän nurkassa avainnippuni seurassa. Itse asiassa haluan avaimeni takaisin, jos niillä ei ole hänelle mitään merkitystä tai arvoa.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko kellekään käynyt samoin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysikö hän sinulta avaimia? Onko hän käyttänyt niitä kertaakaan? Kauanko olette seurustelleet? Oletteko jutelleet suhteenne vakavuudesta ennen tai jälkeen avaimien antoa? Ehkäpä mies säikähti, että haluat suhteestanne vakavamman, tai hän ei alun pitäenkään ymmärrä, miksi annoit avaimet, jos hän ei ole sellaisia pyytänyt eikä kokenut tarvitsevansa.

Näihin jos vastaat, niin saataisiin vähän lisäinfoa asiasta.

Oltiin keskusteltu suhteesta ja tulevaisuudennäkymistä jo ennen avainten antoa. Mies myös tiesi että olisi saamassa avaimet, ja että jos muuttaisimme yhteen, uusi taloni olisi ollut vaihtoehto. Mies ei ole käyttänyt avaimia tasan yhtä kertaa.

Aluksi asia ei häirinnyt minua. Jotenkin olisin vain odottanut eleen palauttamista. Viime aikoina olemme muutenkin riidelleet enemmän. Harmittaa.

-ap

Eli olit ehdottanut että voisitte tulevaisuudessa asua yhdessä sinun luonasi ja sen jälkeen annoit sinne avaimet. Miksi sinun pitäisi saada avain miehen nykyiseen asuntoon? Ja miksi hänen olisi pitänyt tulla ovilla avaimilla jos olet aina ollut kotona kun hän tulee luoksesi?

Vierailija
22/26 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit avaimesi? Tajuatko sinä, että hän voi mennä vaikka kirjastoon teettäämään 3D printerillä muovi kopiot avaimistasi? Oletko ihan järjiltäsi? Äkkiä avaimet pois sieltä, ennen kuin ne on vääristää käsissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän hauskin 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
24/26 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopussa:Mitä tästä pitäisi ajatella?

Et taida olla penaalin terävin kynä 🙃

Vierailija
25/26 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hoi! Kuinka tyhmä voi ihminen olla? 

Vierailija
26/26 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koskaan:

Anna avaimia

Ota kirjoille

Kerro lempipaikastasi tai ravintolastasi

Vie omaan kuntosaliisi

Kerro hetuasi

Päästä koneellesi

Lisäsin tähän: kerro omia aikataulujasi tarkkaan.

Kerroin exälle tyyliin, se haastava työharjoittelu alkaa ens kuun lopulla, hän esitti täysin välinpitämätöntä. Oli muka hajamielinen kaikessa. Mutta juuri silloin ?maanantain vastaisena yönä, muisti tulla valvottamaan. Tai että mullon matka muutaman viikon päästä, juuri silloin soitti aamuyöllä kun olin lähdössä. Sitä että kiusanteko oli niin laskelmoitua, ei voinut ensin tajuta.

Aina ei ole pakko olla käytettävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän