Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi yliarvostettua?

Vierailija
12.08.2023 |

Mun mielestä saunassa käyminen.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen. 

Vierailija
22/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha. Toki sitä täytyy elämistä varten olla jonkin verran, mutta kun se menee omaisuudella leveilemiseen tai kituuttamalla eläkeikää varten säästämiseen niin se on jonkin näköinen ongelma/turha ylpeilemisen aihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko

Vierailija
24/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsin euroviisu biisit vuodesta toiseen. Raadit tykkää. 

Vierailija
25/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokopäivätyö 5 päivänä viikossa. Moni selviäisi pienemmälläkin työnteolla.

Samoin pakollisten 2 lapsen hankinta. Monelle ei voi suositella yhtäkään.

Vierailija
26/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyminen. 

Eihän tästä enää puhuta muuta kuin pahaa nykyaikana. Perhe elämä on kamalaa ja rahakkaan ei riitä.

Vierailija
27/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.

Vierailija
28/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.

Kun sitä saa riittävästi, huomaa että se on yliarvostettua. Vaihda partneria - kyllä, mutta silti huomaat että se on yliarvostettua.

Ilman seksiä on tuskaa noin 10 viikkoa, ja sitten alkaa helpottaa ja unohdat koko asian. Ja huomaa, ei mitään omaa kivaa tuona aikana.

Pysy vahvana veli!

Vierailija
29/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhien viettäminen perinteisesti. Sain aika paljon kommentteja töissä kun kerroin tehneeni jouluaattona sushia ja katsoin jonkun elokuvan. :D "Siis eikö sulla ollu ees kinkkua????"

Onko kommentointi välttämättä negatiivista, jos joku jotain kommentoi...? Voihan se olla pelkkää uteliaisuuttakin ja hämmästystä siitä, että söit vain sushia. Siis ihan hyväksyttävää muiden silmissä, vaikka he kertomaasi ihmettelivätkin ja siitä kyselivät. Olisi niitä hämmästeleviä kysymyksiä voinut tulla kinkustakin, kuten "siis et itse paistanut sitä kinkkua ees?"

Vierailija
30/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusiin autoihin vaihtaminen kolmen vuoden välein. Rahaa palaa turhuuteen.

Vierailija
31/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram. Ja oman pärstän ja ties minkä ruumiinosan kuvaaminen sinne.

MIKSI??

Siksi kun mä oon niin helvetin komee

Vierailija
32/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi.

Kun sitä saa riittävästi, huomaa että se on yliarvostettua. Vaihda partneria - kyllä, mutta silti huomaat että se on yliarvostettua.

Ilman seksiä on tuskaa noin 10 viikkoa, ja sitten alkaa helpottaa ja unohdat koko asian. Ja huomaa, ei mitään omaa kivaa tuona aikana.

Pysy vahvana veli!

Huomasin jo ennen leskeksi jäämistäni, että niin hyvää kuin seksi olikin, niin se oli kuitenkin vain hetken hurma, josta ei mitään sen enempää iloa koitunut elämään.

Vierailija
33/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Tämä on fiksua olla huoleton ja toimiva kulkupeli alla

Vierailija
34/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkieliset. Eivät ole sen fiinimpiä kuin suomenkielisetkään. Itse asiassa älykkyysosamäärältään tyhmempiä.

Vierailija
35/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Tämä on fiksua olla huoleton ja toimiva kulkupeli alla

Juu kyl kannattaa olla aina parasta alla. Kuten semmoinen itsestään poksahtava sähköauto.

Vierailija
36/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko.

Vierailija
37/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reggae.

Vierailija
38/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Kuvottavaa puuhaa.

Vierailija
39/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi minun edesmennyt v. 1930 syntynyt äitini teki ihan kaikki itse. Oli ihania taateli- ja maustekakkuja, joulutorttuja, pipareita, lihapiirakkaa, itse paistettua kinkkua, kokonainen kalkkuna, laatikot, rosolli, graavilohta ja lasimestarin silliä. Kävi vielä kokopäivätöissä ja minä tietty auttelin minkä osasin.

Olen huono tytär, en tee kuin joulutortut ja lihapiirakan itse. Kaikki muut ostan.

Ei ne äidin ruoat hukkaan menneet eikä niillä mässäilty. Sopivasti syötiin. Silti tänä päivänä nuo ovat turhuutta tehdä itse.

Vierailija
40/44 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouspäivät.

Jopa Martta-järjestö, joilta ne vanhanaikaiset suursiivousohjeet ovat peräisin, kehottavat ihmisiä nykyään siivoamaan pienen palan kerrallaan. Mutta silti on niitä, jotka tahkoavat koko kotinsa läpikotaisin yhtenä päivänä joka viikko, säännöllisellä siivousajalla kuin orjat. Ja kun se ei riitä monelle, että he itse niin tekevät, vaan myös sen puolison ja lasten on usein osallistuttava siihen yhden perheenjäsenen siivousintoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän