Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan tökerö tyttöystävä ilmoitti vasta ruokapäytään istuessaan, että ei voi syödä kalaa, on allerginen. Tämän olisi

Vierailija
12.08.2023 |

voinut ilmoittaa kyllä aiemmin! Eipä mulla ollut muuta kuin leipää tarjolla hänelle.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vävyehdokas kertoi, ettei syö mitään, missä on sipulia, koska ei tykkää sipulista.

Sanoin, että valmistamissani lihapullissa ei ole sipulia. Niinpä vävyehdokas söi hyvällä ruokahalulla, ruoan herkullisuutta kehuen, lihapullia, joihin olin silläkin kertaa laittanut sipulia.

Kohtelias nuorimies. Sipulissa on inhottavinta se, miltä tuntuu suussa eikä maku. Siksi sitä voi hyvinkin saada piilotetuksi ruokiin raastettuna tai murskattuna.

Vierailija
62/64 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vävyehdokas kertoi, ettei syö mitään, missä on sipulia, koska ei tykkää sipulista.

Sanoin, että valmistamissani lihapullissa ei ole sipulia. Niinpä vävyehdokas söi hyvällä ruokahalulla, ruoan herkullisuutta kehuen, lihapullia, joihin olin silläkin kertaa laittanut sipulia.

Kohtelias nuorimies. Sipulissa on inhottavinta se, miltä tuntuu suussa eikä maku. Siksi sitä voi hyvinkin saada piilotetuksi ruokiin raastettuna tai murskattuna.

Kaikenlainen piilottelu on sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikakin olisi voinut asiasta etukäteen ilmoittaa. 

Vierailija
64/64 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidest leiväst ja kahdesta turskasta,

hän tarjosi särvintä hurskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi