Mikä oli hcg:si alkuraskaudessa?
Hei! Minulta mitattiin hcg viikkolla 4+3 ja arvo oli 2641. Mietin,että se taitaa olla hiukan korkea viikkoihin nnähden, mahtaisiko ennustaa tuplia:) Tiedän, että tämä on yksilöllistä, mutta jos joku tuplamamma viitsisi jakaa omat lukunsa näillä viikoilla, niin mielenkiinnolla katsoisin:)
Kommentit (6)
pp15 oli 1150. Ja kaikki oireet tuplana :-/.
t.muksuja2 rv 34+6
Tuplat ovat kyllä tervetulleet jos ovat tullakseen:) Onneksi ei hormoneista huolimatta tunnu vielä muita oireita kuin hurja väsymys, lievä ristiselkäkipu ja kohdun kannakkeiden satunnaiset repäisyt. Ja hiuksen hieno kuvotus muutaman kerran päivässä. Ekasta tytöstäni olin tosi kunnossa koko raskauden.
eli vastasi rv 4+1 (tai 4+2). Eli näinkin voi käydä, että HCG alhainen ja tuplat masussa :)
Onnea raskaudestasi, ja tulehan kertomaan kuulumisia!
- avellana rv 28+5
Ja lääkäri haluaa ultrata perjantaina, jolloin viikkoja on 5+1. Mahtaako silloin jo näkyä jotain ultrassa??? Esikoisen raskaudessa menin yksityiselle rv 7 ja syke näkyi, mutta rv 5...
...KAKSI sikiöpussia ja niiden sisällä toivottavasti myös kaksi ruskuaispussia. Siis molempien sisällä yksi ruskuaispussi. Tosin jos ruskuaispusseja ei vielä näy, ei syytä huoleen - kaikilla lääkäreillä ei ole topluokan ultralaitteet. Minulla ruskuaispussit eivät näkyneet 5+0, mutta näkyivät 5+2.
Paljon onnea ultraan, hyvin se menee!
kunpavauva
Unelma ja Lempi rv 10+2
Minun arvoni oli 4+2 vähän reilut 600 ja SILTI on tuplat tulossa. Jo minunkin arvoni ennakoi pikkaisen tuplia (ei toki välttämättä). No, pian pääset ultraan varmistamaan asian. Onnea!
Lisään vielä tähän, että tuplat eivät ole minulle tuoneet tuplapahoinvointia tai tuplaväsymystä - ihan hyvin ja helposti on alkuraskaus tähän asti mennyt. Toivottavasti tuplani pysyvät myös masussa ainakin kesäkuulle asti.
kunpavauva
Unelma ja Lempi
rv 9+6