Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun avo/avio/seurustelu suhteessa seksi hiipuu?

Vierailija
12.08.2023 |

Hei kaikki pariskunnat, niin miehet kuin naisetkin. Haluaisin nyt palstan miehet ja naiset että kysytte myös omalta puolisolta mielipidettä tähän asiaan ennenkuin vastaatte. Tai toki voi vastata suoraan.
Onko teillä tullut sellaisia pidempiä taukoja siihen intiimeimpään kanssa käymiseen? Onko jompikumpi sortunut pettämään yms?. Monesti nähnyt esim: pareja keillä pidempi paussi tullut , vähän niinkuin huomaamatta niin sitten toinen on turvautunut omaan käteen ja toinen toiseen ihmiseen. Sitten puolusteltu että kun ei saanut seksiä?. Vaikka olisi suuta kysyä sitä ja keskustella siitä vaikka 24 tuntia vuorokaudessa.
Nuorempanahan sitä seksiä jaksaa vaikka kuinka paljon. Olen kuullut eräältä naiselta että sitä vain voi ja voi harrastaa yhä uudelleen ja uudelleen. Itse olen erimieltä. Jos on todellakin LAADUKASTA seksiä niin silloin max 1krt vrk. Siihen menee nimittäin paljon aikaa jos panostaa siihen hetkeen.
Niin ja onko miten mennyt parisuhteessa muuten, mistä niin sanotusti tullut stop seksille ? onko isoja muutoksia, esim lapsia siunaantunut. Nehän tunnetusti koettelee PARISUHDETTA. Ja moni eroaakin vauva vuonna kun luulee reppanat että se on sellaista aina. Vaikka yleensä se eka vuosi on juuri se pahin. Tilanne muutos yms. Onhan niitä muitakin syitä. Esim miehen EREKTIO ongelmat. Nuista mies ei vain uskalla puhua, hän on saattanut yrittää itsepäisesti saada stondista siinä onnistumatta, nini silloin sitä ei uskalla ehdottaakaan. Naisten helpompi harrastaa seksiä KUIN miesten, sen takia naiset jotkut siis KUVITTELEVAT että mies on kone, ja että penis seisoo aina kun näkee alastoman NAISEN. Väärin, jos esim parisuhde takerrellut, niin siitäkin tulee nuo penis ongelmat miehelle psyykkeen vuoksi. Naisilla voi taas olla puhdasta haluttomuutta omaa miestä kohtaan, ja haaveilee jostain ihan muusta.
Tästä nyt tuli pidempi avaus mutta haluan tähän järkevää keskustelua.

Itse sanon sen verta tähän aiheeseen että, kyllä OLEN huomannut seurustellessa että syystä tai toisesta tulee niitä kylmiä/kuumia kausia vaikkei aina syytä tiedäkkään. Mutta itse on kuitenkin sellainen ihminen että pärjää ilman seksiä tai itsetyydytystä vaikka vuosia jos tarve on.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkä suhde lähes 20 vuotta ja seksiä on ollut vähimmillään 0 kertaa kolmessa vuodessa. Nyt seksiä on 5-6 kertaa vuodessa. Yleensä käy niin että seksiä on lauantaina illalla ja heti sunnuntaina aamulla. Tämä toistuu parina viikonloppuna. Viimeksi näin kävi elokuussa. En tiedä koska seksiä on seuraavan kerran, varmaan ensi keväänä. Taukoa syntyy niin helposti ja tauko on useita kuukausia. Näin on ollut aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan