Haluaisitko muuttaa maahan joka haluaa sinut ensisijaisesti sen maan paisuneiden eläkkeiden maksajaksi?
Miksi kukaan haluaisi tulla Suomeen työntekijäksi maksamaan tämäm maan ylisuuren vanhusväestön elämistä?
On niitä parempiakin maita.
Ja onko edes eettistä haalia esim. sairaanhoitajia joistain köyhistä maista? Tarvitsee ne hoitajia itsekin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutetut ja hyvätuloiset muuttavat mm. Kanadaan, Sveitsiin ja Saksaan. Vinkki: sielläkkn lapset pääsevät kouluun ja köyhät lääkäriin, kaduilla on turvallista, on luontoa jne.
Erona se, että ansiotuloverojen päälle ei tule lisäverona 25 % eläkemaksua (sis. työnantajan osuuden), josta ei tule itse hyötymään kun ne käytetään nykyeläkeläisten eläkkeisiin.
Ei Suomessa köyhät pääse lääkäriin.
Sitä voi jokainen läskinilkka nostaa sen katseen sinne peiliin, kun ei sinne lääkäriin pääse.
Kun ei pääse! Esim järvenpäässä ei oo tällä hetkellä ollenkaan lääkäripalveluita ja monet syöpäsairaat syö vuosia särkylääkkeitä ennen kuin kuolevat levinneeseen syöpään. Voiko joku kertoa missä kunnassa Suomessa pääsee nykyään helposti lääkärille?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisten on niin vaikea ymmärtää että tulee sekin päivä kun on itse eläkkeellä?
Tai sitä että eläkeläisetkin on elänyt niitä ns ruuhkavuosia?
Eivät ole eläneet samalla tavalla. Suurilla ikäluokilla oli sisaruksia auttamassa vanhenevien vanhempien kanssa. Nyt me 70-luvulla syntyneet uuvumme kun moni joutuu yksin huolehtimaan vanhemmistaan.
Niin, ennen kaikki oli paremmin. Onko muuten pöljempää sanontaa edes olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkeakoulutetut huippuosaajat edes tulisivat Suomeen, kun heitä halutaan vaikkapa Saksaan tai Norjaankin?
Siksi koska Suomessa on puhdas luonto, puhdasta ruokaa, 4 vuodenaikaa ja turvallista liikkua kaduilla. Sellaista ei ole missään muualla maailmassa.
Niin että esimerkiksi muissa Pohjoismaissa ei ole mitään näistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisten on niin vaikea ymmärtää että tulee sekin päivä kun on itse eläkkeellä?
Niin joo, joskus 70-vuotiaana, jipii. Suuret ikäluokat jäi jo pian 60-vuotispäivänsä jälkeen.
Niin, silloin myös elinikä ennuste oli lyhyempi. Nyt ihmiset elää pidempään ja terveempänä.
Tilanne on jo pysähtynyt. Ja itse asiassa sairastavuus ei ole vähentynyt, päinvastoin me nuoremmat saamme todennäköisemmin esim. syövän kuin suuret ikäluokat. Kiitos saastuneesta ympäristöstä!
Lopeta ininäsi zoomeri.
Haise vaipoissasi, boomeri.
Olet oikeassa. Suomalainen sisu on kuolemassa paskat housuissa palvelutaloissa samaan aikaan kun valmiiksi katettuun pöytään tullut sukupolvi alkoi sotkemaan kaikkea, kun ei ollut muutakaan tekemistä.
Suomi ja suomalaiset ovat taantuneet jo pitkään, jopa aiemmin fiksut ihmiset ovat lähteneet mukaan tähän vihervasemmiston kulttuurinsuojelupelleilyyn, lähtevät mukaan kaikkeen nyhtökauravillitykseen ja sähköautoiluun vaikkei heillä ole näihin edes varaa. Työssäkäynti ei kiinnosta, oman lapsen tai puolison hyvinvointi ei kiinnosta, oma agenda ja ideologia on se joka määrää elämän suunnan, sitä mietitään yöt unessa ja päivät valveilla. En tiedä johtuuko tuo nyt aivopesusta ja pitkästä väsytystaistelusta että ihminen muuttuu vai vaan mielen heikkoudesta ja muista päänvioista.
On vaikea ajatella edistyksellisistä naisista enää yhtään mitään selväpiirteistä. Neiti liberaalit eivät edes tiedä, mitä sukupuolta he edustavat, vaikka ilmoittavat vihaavansa patriarkaattia ja valkoihoisia länsimaisia heteromiehiä. Jotkut feministit haluavat siitä huolimatta olla miehiä ja raivostuvat, jos heitä kutsutaan naispronomineilla. He ovat tulleet luoneeksi maa jossa kukaan ei enää voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi korkeakoulutetut huippuosaajat edes tulisivat Suomeen, kun heitä halutaan vaikkapa Saksaan tai Norjaankin?
Siksi koska Suomessa on puhdas luonto, puhdasta ruokaa, 4 vuodenaikaa ja turvallista liikkua kaduilla. Sellaista ei ole missään muualla maailmassa.
No Ruotsissa ei kyllä enää uskalla liikkua kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutetut ja hyvätuloiset muuttavat mm. Kanadaan, Sveitsiin ja Saksaan. Vinkki: sielläkkn lapset pääsevät kouluun ja köyhät lääkäriin, kaduilla on turvallista, on luontoa jne.
Erona se, että ansiotuloverojen päälle ei tule lisäverona 25 % eläkemaksua (sis. työnantajan osuuden), josta ei tule itse hyötymään kun ne käytetään nykyeläkeläisten eläkkeisiin.
Sitä voi jokainen läskinilkka nostaa sen katseen sinne peiliin, kun ei sinne lääkäriin pääse.
Kun ei pääse! Esim järvenpäässä ei oo tällä hetkellä ollenkaan lääkäripalveluita ja monet syöpäsairaat syö vuosia särkylääkkeitä ennen kuin kuolevat levinneeseen syöpään. Voiko joku kertoa missä kunnassa Suomessa pääsee nykyään helposti lääkärille?!
Julistat nyt tuota oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia edes lukematta mitä aiemmin on sanottu?
Voitko kertoa missä lääkäriin pääsee? Esim Järvenpäässä ei pääse ollenkaan. Keusote alueella monet eivät ole saaneet aikoja vaikka ovat yrittäneet. Missä pääsee lääkäriin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska täällä ei joudu kadulle kodittomaksi, jos joutuu työttömäksi tai sairastuu. Eikä tarvitse miljonäärin tulot että saa lähetettyä lapsensa kouluun.
Jännä, miten tämä saa alapeukkuja, kuten myös kommentti puhtaasta luonnosta, turvallisesta ympäristöstä ja vuodenaikojen vaihtelusta. Kai ihmiset sitten ottavat nämä itsestäänselvyyksinä, vaikkeivat todellakaan sitä ole, se huomaa kun asuu vähän aikaa toisessa maassa. Hyvään elämään tarvitaan muitakin tekijöitä kuin sitä rahaa, ja edellä mainitut kasvattavat huomattavasti elämänlaatua. Toki, jos elää siinä harhassa, että itse ja läheiset elävät ikuisesti terveinä, työkykyisinä ja onnekkaina, voi tuo liberaali markkinatalous tuntua parhaalta korilta mihin laittaa kaikki munat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julistat nyt tuota oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia edes lukematta mitä aiemmin on sanottu?
Voitko kertoa missä lääkäriin pääsee? Esim Järvenpäässä ei pääse ollenkaan. Keusote alueella monet eivät ole saaneet aikoja vaikka ovat yrittäneet. Missä pääsee lääkäriin?
Naantalissa. Suomi ei ole = pk-seutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pääsekään kun joka toinen suomalainen on ylipainoinen ja kuormittaa niin terveydenhuoltoa kuin tukijärjestelmiäkin. Olisiko jo aika laittaa niitä valoja päälle ja hetki miettiä mistä se yhteiskunta koostuu. Ihmisistä, joista yli puolet on ylipainoisia.
Se ei ole minun vika että muut on lihavia. Minä olen s kokoa. Missä pääsee lääkäriin, kysyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Ruotsissa ei kyllä enää uskalla liikkua kaduilla.
Tukholma ei ole koko Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, joskus 70-vuotiaana, jipii. Suuret ikäluokat jäi jo pian 60-vuotispäivänsä jälkeen.
Niin, silloin myös elinikä ennuste oli lyhyempi. Nyt ihmiset elää pidempään ja terveempänä.
Tilanne on jo pysähtynyt. Ja itse asiassa sairastavuus ei ole vähentynyt, päinvastoin me nuoremmat saamme todennäköisemmin esim. syövän kuin suuret ikäluokat. Kiitos saastuneesta ympäristöstä!
Lopeta ininäsi zoomeri.
Haise vaipoissasi, boomeri.
Olet oikeassa. Suomalainen sisu on kuolemassa paskat housuissa palvelutaloissa samaan aikaan kun valmiiksi katettuun pöytään tullut sukupolvi alkoi sotkemaan kaikkea, kun ei ollut muutakaan tekemistä.
Suomi ja suomalaiset ovat taantuneet jo pitkään, jopa aiemmin fiksut ihmiset ovat lähteneet mukaan tähän vihervasemmiston kulttuurinsuojelupelleilyyn, lähtevät mukaan kaikkeen nyhtökauravillitykseen ja sähköautoiluun vaikkei heillä ole näihin edes varaa. Työssäkäynti ei kiinnosta, oman lapsen tai puolison hyvinvointi ei kiinnosta, oma agenda ja ideologia on se joka määrää elämän suunnan, sitä mietitään yöt unessa ja päivät valveilla. En tiedä johtuuko tuo nyt aivopesusta ja pitkästä väsytystaistelusta että ihminen muuttuu vai vaan mielen heikkoudesta ja muista päänvioista.
Piiska kourassa ollaan vaatimassa paljon tekemättä itse kuitenkaan mitään. Siitä perseen pesemisestä pitäisi saada se sama jonka se saa joka käytti sen kouluajan taululle katsomiseen, eikä muiden häiriköimiseen ja kiusaamiseen.
Kiitos modelle kun perkasi trollien viestit ketjusta!
Valtavan on vaihtunut, milleniaalit ovat nyt se suuri ikäluokka.
Miltä tulevaisuus näyttää nyt heistä suurena ikäluokkansa HS.fi tänään.