Naiset, onko tämä teistä ok?
Jos miehenne tai poikaystävänne osoittelee tai hölskyttelee kroppanne epätimmejä kohtia ja nauraa niille? Ja jälkeenpäin kysyttäessä väittää tykkäävänsä juuri niistä kohdista, koska tykkää "naisellisista muodoista"?
Minun mieheni teki noin, ja minusta se tuntui nöyryyttävältä. Vaikka mies väitti sitä kohteliaisuudeksi, silti tuntuu tosi pahalta. Olisi parempi, kun ei olisi sanonut mitään.
Olen normaalipainoinen, kun kohta joku sitä kuitenkin kysyy.
Kommentit (40)
Ei ole ok. Kuulostaa ihan koulukiusaus meiningiltä tuollainen.
Ainoastaan naisen valheellinen kehuminen supermalliksi on positiivista huomiota.
Mitä se narsismi olikaan?
Nämä kommentit selvensivät asiaa, kiitos.
- ap
"Onko tämä ok?"
No, onko sinun mielestäsi? Tuntuuko, että se on ok? Vai etkö osaa päättää mitä tunnet kysymättä muiden mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
"Onko tämä ok?"
No, onko sinun mielestäsi? Tuntuuko, että se on ok? Vai etkö osaa päättää mitä tunnet kysymättä muiden mielipidettä?
Saa kai sitä kysyä. Minusta se ei ollut ok vaan nöyryyttävää, kuten sanoin. Jotenkin alentavaa.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan naisen valheellinen kehuminen supermalliksi on positiivista huomiota.
Eli kiusaamisen ja supermalliksi väittämisen välillä ei ole taas muita vaihtoehtoja, kuten vaikka jättää kommentoimatta ulkonäköä millään tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä väite nyt sellainen olkiukko? Valistakaa toki, olen vasta opettelemassa argumentointitermejä.
Eihän muut palstalla voi ymmärtää keskinäistä kieltänne.
Vierailija kirjoitti:
Eihän muut palstalla voi ymmärtää keskinäistä kieltänne.
Minä en käytä tuollaista "kieltä". Minä en naura kumppanin ulkonäölle enkä heittele epämääräisiä kommentteja.
- ap
Siltä sen kaljua tai ryppynaamaa ja sano jotain jännää.
Eksäni oli ihan samanlainen.
Suosittelen ihan oikeasti lähtemään suhteesta. Nämä miehet yrittävät tuhota itsetuntosi.
Taitaa olla joku poikanen. Hanki mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kiusaamisen ja supermalliksi väittämisen välillä ei ole taas muita vaihtoehtoja, kuten vaikka jättää kommentoimatta ulkonäköä millään tavalla?
Jättää kehumatta naisen ulkonäön? Niin olen itsekin tehnyt ja siitä ei kyllä tykätä pidemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla joku poikanen. Hanki mies?
Tämän kirjoitti takuuvarmasti puutteessa riutuva valkoritari. Pientä vahingoniloa puskee kun ilman jää vaikka kuinka pokkuroi. :D
Miehen kommentit tuntuivat todella nöyryyttäviltä. Hän siis hölskytteli takapuoltani ja nauroi. Hän osoitti pakaran yläosaa, sanoi "täällä on vähän kiinteämpää", sitten siirsi kätensä pakaran alaosaan ja jatkoi "mutta täällä... wiggle wiggle". Siis ihan oikeasti käytti englanninkielistä sanontatapaa. Olin aivan puulla päähän lyöty, että miten joku voi olla noin tökerö.
Sain sanottua, etten tykännyt miehen sanomisista. Hän siitä puolustautumaan, että hyväkuntoinen kroppa on ja niinpoispäin. "Naisellisista muodoistakin" jotain selitteli.
Muistan vain "täällä on vähän kiinteämpää, mutta TÄÄLLÄ..."
Tiedän itsekin, etten ole virheetön, mutta pakkoko sitä on alleviivata!
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onko tämä ok?"
No, onko sinun mielestäsi? Tuntuuko, että se on ok? Vai etkö osaa päättää mitä tunnet kysymättä muiden mielipidettä?Saa kai sitä kysyä. Minusta se ei ollut ok vaan nöyryyttävää, kuten sanoin. Jotenkin alentavaa.
- ap
Sinuna miettisin, miksi kaipaat muiden lupaa omille tunteillesi. Sinusta se tuntui nöyryyttävältä ja alentavalta, joten se oli sitä.
Nyt sinun pitää sanoa tuo miehellesi. Jos hän pyytää vilpittömästi anteeksi eikä enää nöyryytä sinua, voi olla että asia on kunnossa. Mutta on huono merkki jos miehesi ei osannut jo tilanteessa lukea, että et pitänyt tuosta. Useimmiten ihmiset huomaavat toisen epämukavan olon. Moni mies vaan ei välitä siitä, kun kyseessä on nainen.
Miettisin miksi olen valinnut kyseisen ihmisen kumppanikseni.