Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, onko tämä teistä ok?

Vierailija
12.08.2023 |

Jos miehenne tai poikaystävänne osoittelee tai hölskyttelee kroppanne epätimmejä kohtia ja nauraa niille? Ja jälkeenpäin kysyttäessä väittää tykkäävänsä juuri niistä kohdista, koska tykkää "naisellisista muodoista"?

Minun mieheni teki noin, ja minusta se tuntui nöyryyttävältä. Vaikka mies väitti sitä kohteliaisuudeksi, silti tuntuu tosi pahalta. Olisi parempi, kun ei olisi sanonut mitään.

Olen normaalipainoinen, kun kohta joku sitä kuitenkin kysyy.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kommentit tuntuivat todella nöyryyttäviltä. Hän siis hölskytteli takapuoltani ja nauroi. Hän osoitti pakaran yläosaa, sanoi "täällä on vähän kiinteämpää", sitten siirsi kätensä pakaran alaosaan ja jatkoi "mutta täällä... wiggle wiggle". Siis ihan oikeasti käytti englanninkielistä sanontatapaa. Olin aivan puulla päähän lyöty, että miten joku voi olla noin tökerö.

Sain sanottua, etten tykännyt miehen sanomisista. Hän siitä puolustautumaan, että hyväkuntoinen kroppa on ja niinpoispäin. "Naisellisista muodoistakin" jotain selitteli.

Muistan vain "täällä on vähän kiinteämpää, mutta TÄÄLLÄ..."

Tiedän itsekin, etten ole virheetön, mutta pakkoko sitä on alleviivata!

- ap

Ai jaa, olikin provo.

Vierailija
22/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla joku poikanen. Hanki mies?

Kyllä miehissä on heikkolahjaisia ja ilkeitä ihmisiä. Monet aikuiset miehet ovat tosi huonoja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kommentit tuntuivat todella nöyryyttäviltä. Hän siis hölskytteli takapuoltani ja nauroi. Hän osoitti pakaran yläosaa, sanoi "täällä on vähän kiinteämpää", sitten siirsi kätensä pakaran alaosaan ja jatkoi "mutta täällä... wiggle wiggle". Siis ihan oikeasti käytti englanninkielistä sanontatapaa. Olin aivan puulla päähän lyöty, että miten joku voi olla noin tökerö.

Sain sanottua, etten tykännyt miehen sanomisista. Hän siitä puolustautumaan, että hyväkuntoinen kroppa on ja niinpoispäin. "Naisellisista muodoistakin" jotain selitteli.

- ap

Ai jaa, olikin provo.

Ei ole provo.

- ap

Vierailija
24/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut täällä ennenkin. Uusintamatskua.

Vierailija
25/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko tämä ok?"

No, onko sinun mielestäsi? Tuntuuko, että se on ok? Vai etkö osaa päättää mitä tunnet kysymättä muiden mielipidettä?

Saa kai sitä kysyä. Minusta se ei ollut ok vaan nöyryyttävää, kuten sanoin. Jotenkin alentavaa.

- ap

Sinuna miettisin, miksi kaipaat muiden lupaa omille tunteillesi. Sinusta se tuntui nöyryyttävältä ja alentavalta, joten se oli sitä.

Nyt sinun pitää sanoa tuo miehellesi. Jos hän pyytää vilpittömästi anteeksi eikä enää nöyryytä sinua, voi olla että asia on kunnossa. Mutta on huono merkki jos miehesi ei osannut jo tilanteessa lukea, että et pitänyt tuosta. Useimmiten ihmiset huomaavat toisen epämukavan olon. Moni mies vaan ei välitä siitä, kun kyseessä on nainen.

En voi olla miehen kanssa, joka puhuu minulle noin rumasti. Tämä suhde oli sitten varmaankin tässä.

- ap

Vierailija
26/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni joskus myös hölskyttelee mun takapuolta samaan tyyliin. En tykkää, mutta hän vaikuttaa tykkäävän. Takapuoli on kuulemma mun paras puoli.

Vierailija
27/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko tämä ok?"

No, onko sinun mielestäsi? Tuntuuko, että se on ok? Vai etkö osaa päättää mitä tunnet kysymättä muiden mielipidettä?

Saa kai sitä kysyä. Minusta se ei ollut ok vaan nöyryyttävää, kuten sanoin. Jotenkin alentavaa.

- ap

Kyllä. Se on alentavaa ja halventavaa käyttäytymistä. Se on juuri sitä, että tekee vaikka mitä ikävää ja sitten sanoo että mitä sinä siitä suutut, sehän oli vain leikkiä..

Se on todella törkeää käytöstä. Kannattaa sanoa suoraan. Että lopettaa., Ja kertoa ,että se loukkaa sinua..

Vierailija
28/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ai jaa, olikin provo.

Ei ole provo.

- ap

Sanoin jo sinua provoilijaksi eli valehtelijaksi. Miksi luulet että uskon valehtelijaksi tunnistamaani ihmistä heti kun vain väität että et ole valehtelija.

Vierailija
29/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän testasi kuinka pitkälle annat alentaa itseäsi. Ja hän haluaa myös reaktioa tuolla härkkimisellä, että kivahdat, pimahdat, lyöt tms.

Oikea reaktio on lähteä eikä tulla enää takaisin. Rima käytökselle liukuu kerta kerralta alemmas.

Mies on häiriintynyt, ehkä narsisti, kun epäilet itseäsi.

Ja saa kysyä muilta, jos ei tiedä itse

Ja etenkin narsisti sekoittaa kompassin niin, ettei tiedä mistään mitään.

Vierailija
30/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristaisin napakasti kiveksistä.

Vierailija
31/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni joskus myös hölskyttelee mun takapuolta samaan tyyliin. En tykkää, mutta hän vaikuttaa tykkäävän. Takapuoli on kuulemma mun paras puoli.

Hölskyttele sen piliä ja kulkusia ja naurahda epämääräisesti. Jos mies ihmettelee, selitä että pidät pienistä vehkeistä, ne on niin söpöjä kin.

Vierailija
32/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytöksessä ei toteudu se ohje että kilpailkaa toinen toisenne kunnioittamisessa. Tuskin tuon miehen käytös muuttuu parempaan suuntaan kun on jo noin karmeaa. Lähde suhteesta ja ole ylpeä itsestäsi.

Vierailija
33/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me naiset siedetään tämmöstä moskaa? Kun tällaiseen törmää oikeassakin elämässä. Nykyään nainen voi saada lapset yksin tai toisen naisen kanssa kumppanuusvanhemmuus järjestelyllä.

Ap tutustu:

https://www.fertimedica.pl/en/

https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/plovdiv/aphrodite-mc-plov…

Vierailija
34/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi me naiset siedetään tämmöstä moskaa? Kun tällaiseen törmää oikeassakin elämässä. Nykyään nainen voi saada lapset yksin tai toisen naisen kanssa kumppanuusvanhemmuus järjestelyllä.

Ap tutustu:

https://www.fertimedica.pl/en/

https://www.whatclinic.com/fertility/bulgaria/plovdiv/aphrodite-mc-plov…

En pidä lapsista enkä ole aikeissa lisääntyä.

- ap

Vierailija
35/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tyhmä mies. Miksi tyydyt tuollaiseen urpoon?!?

Vierailija
36/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aivan raivoissani. Epäkunnioittavaa ja ilkeämielistä roskaa eikä tuollaisen sanomiselle ole MITÄÄN muuta syytä kuin halu loukata - joko koska tuntee itsensä epävarmaksi tai koska haluaa olla ilkeä. Oli miten oli niin et todellakaan viittaa tuolle kintaalla vaan asia keskustellaan halki ja poikki ja näytät miehelle että tuollainen vittuilu on kerrasta poikki tai on suhteenne poikki. 

Vierailija
37/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin aivan raivoissani. Epäkunnioittavaa ja ilkeämielistä roskaa eikä tuollaisen sanomiselle ole MITÄÄN muuta syytä kuin halu loukata - joko koska tuntee itsensä epävarmaksi tai koska haluaa olla ilkeä. Oli miten oli niin et todellakaan viittaa tuolle kintaalla vaan asia keskustellaan halki ja poikki ja näytät miehelle että tuollainen vittuilu on kerrasta poikki tai on suhteenne poikki. 

Suhde on jo käytännössä poikki. Harmittaa, koska olin jo ehtinyt kiintyä ja miehessä oli paljon hyviä puolia.

Minua on muuten kiusattu ulkonäöstä lähes koko ikä. Surettaa, että hyvän parisuhteen löytäminen on näköjään mahdotonta.

- ap

Vierailija
38/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKKIEN naisten kaunein kohta on, missä jalat haarautuvat, mutta vaikka sen sanoo kuinka tosissaan ja taatusti hyvässä tarkoituksessa, niin aina löytyy niitä, jotka katsovat asiakseen loukkaantua. Jotkut asiat ovat niin tabuja, että niistä ei saa puhua edes myönteistä.

Vierailija
39/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän testasi kuinka pitkälle annat alentaa itseäsi. Ja hän haluaa myös reaktioa tuolla härkkimisellä, että kivahdat, pimahdat, lyöt tms.

Oikea reaktio on lähteä eikä tulla enää takaisin. Rima käytökselle liukuu kerta kerralta alemmas.

Mies on häiriintynyt, ehkä narsisti, kun epäilet itseäsi.

Ja saa kysyä muilta, jos ei tiedä itse

Ja etenkin narsisti sekoittaa kompassin niin, ettei tiedä mistään mitään.

Ei välttämättä narsisti. Voi olla myös kypsymätön, kokematon, kyvytön ilmaisemaan asioita sanallisesti (esim. huono sanavarasto) tai sosiaalisesti tökerö. Olipa mitä tahansa, tuollaista käytöstä ei tarvitse sietää. Itselleni jo pelkkä sosiaalisten taitojen puute tai kehno ulosanti olisivat riittäviä syitä päättää suhde.

Vierailija
40/40 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule tollainen töksäyttelijä ei osaa olla töksäyttekemättä ikäihmisenäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi