Ei sitten vastata viesteihini nettideittailuissa
No tuttua touhua 2000-luvun puolivälistä asti, tuskin tulee muuttumaan. Pitää varmaan kirjoittaa asiallisten viestien sijaan törkeitä josko silloin vastattaisiin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun viestit kuulostaa umpitylsille, anteeksi vaan. Ymmärrän että haet jotain yhteistä tarttumapintaa samoista harrastuksista jne mutta ei semmoinen ole kovin kiinnostavaa. Kuulostat lapselta joka kirjoittaa kirjeenvaihtokaverilleen. Yritä saada vähän kipinää viesteihisi.
Ja ei, ratkaisu ei ole törkyviestit.
"Olin jo sulkemassa konetta, mutta oli ihan pakko pysähtyä kun näin sut siinä rannalla[tms., viittaus kuvaan] kuin mikäkin merenneito kumisaappaissa, ja tuntui että katsoit suoraan sisimpääni. Sitten luin profiilisi ja tajusin että meillä on tosi paljon yhteistä. Ajattelin että on pakko yrittää, koska tässä voi olla nyt se mitä etsin. Ole niin ihana ja vastaa tähän niin jutellaan."
Aloittaja
Onko näin, olen lukenut ohjeita aiemmin useammalta sivulta ja niissä neuvottu aloittamaan keskustelu tuohon tyyliin mitä laitoin esimerkiksi eikä aloittaa mitenkään ulkonäköä kehuen tai menemällä liian tunteilevaan heti alussa.
Kipinää tietysti voisi olla enemmän.
Kannattaa olla aito, ja oma itsensä. Mitkään ulkoa opetellut/ jonkun naisten iskemisgurun lipevät neuvot eivät myöskään toimi.
Ongelma onkin, että ap on tylsä. Silloin pitäisi ensin kehittyä mielenkiintoiseksi, jotta omana itsenään olisi kiinnostava. Sitä harjoitellessa voi esittää kiinnostavaa: fake it till you make it.
Jos muiden miesten viestit on tuollaisia niin nyt ymmärrän miksi jopa tällä naamalla saa vastauksia
Vierailija kirjoitti:
"Hei, mitäpä kesään kuuluu ja onko sinulla harrastuksia?"
"Hei, harrastat paljon luonnossa liikkumista, itsekin tykkään tästä ja käyn paljon metsissä kävelyillä ja ottamassa kuvia. Tykkäät myös musiikin kuuntelusta, mitä bändejä tai artisteja kuuntelet?"
Ensimmäisessä kommentissa aloitus ajankohtaisessa asialla (kesä) on ihan jees. Sen sijaan jatko ei ole ollenkaan jees. Kuulostaa tenttaamiselta.
Jos naisen profiilista ei käy ilmi mitään yhdistäviä asioita (harrastuksia), niin ainoa mikä naisessa sinua kiinnostaa on ilmeisesti hänen ulkonäkönsä, tai ulkoinen olemuksensa, eikö niin? Silloin sinun kannattaa hyväksyä, että hänkin arvioi sinua ulkonäkösi perusteella. Jos se ei herätä kiinnostusta, hän ei koe olevansa velvollinen vastaamaan mitään.
En itse ole koskaan laittanut minkään deittipalstan kautta viestiä pelkän ulkonäön perusteella, joten en nyt tiedä, mitä tuossa tilanteessa kannattaisi kirjoittaa, mutta jotain spontaania. Ehkä itse miehenä lähtisin liikkeelle jotenkin tähän tyyliin: "Moi, mitäpä kesään kuuluu? Itse palasin juuri mökiltä ja nyt on edessä syksyn työrupeama. Olisihan tuota voinut lomailla pitempäänkin. Joko siellä on lomat pidetty ja millainen syksy on edessä? Olisi kiva tutustua."
Jälkimmäinen kommentti kuulostaa sekin ulkoa opetellulta, ikävä kyllä. Lähtisin liikkeelle ihan samalla tavalla kuin edellä, mutta liittäisin kommenttini johonkin yhteiseen kiinnostuksen kohteeseen. Mutta spontaanius, ajankohtaisuus, niitä painottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun viestit kuulostaa umpitylsille, anteeksi vaan. Ymmärrän että haet jotain yhteistä tarttumapintaa samoista harrastuksista jne mutta ei semmoinen ole kovin kiinnostavaa. Kuulostat lapselta joka kirjoittaa kirjeenvaihtokaverilleen. Yritä saada vähän kipinää viesteihisi.
Ja ei, ratkaisu ei ole törkyviestit.
"Olin jo sulkemassa konetta, mutta oli ihan pakko pysähtyä kun näin sut siinä rannalla[tms., viittaus kuvaan] kuin mikäkin merenneito kumisaappaissa, ja tuntui että katsoit suoraan sisimpääni. Sitten luin profiilisi ja tajusin että meillä on tosi paljon yhteistä. Ajattelin että on pakko yrittää, koska tässä voi olla nyt se mitä etsin. Ole niin ihana ja vastaa tähän niin jutellaan."
Aloittaja
Onko näin, olen lukenut ohjeita aiemmin useammalta sivulta ja niissä neuvottu aloittamaan keskustelu tuohon tyyliin mitä laitoin esimerkiksi eikä aloittaa mitenkään ulkonäköä kehuen tai menemällä liian tunteilevaan heti alussa.
Kipinää tietysti voisi olla enemmän.
Tekemällä sitä mitä olet tähän asti tehnyt, saat saman lopputuloksen kuin tähän asti.
Eli et mitään.
Mä oon edelleen sitä mieltä että monelle miehelle tekisi hyvää aloittaa naisten kanssa sosialisointi Martoista. Martoissa poistuu iskemis paine ja opit olemaan luonnollisemmin naisen seurassa. Bonuksena voit lisätä Tinder profiiliin maininnan Martta jäsenyydestä sekä kuvan tunnilla tehdyistä pullista. Miehestä tulee välittömästi pehmeämpi kuva.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon edelleen sitä mieltä että monelle miehelle tekisi hyvää aloittaa naisten kanssa sosialisointi Martoista. Martoissa poistuu iskemis paine ja opit olemaan luonnollisemmin naisen seurassa. Bonuksena voit lisätä Tinder profiiliin maininnan Martta jäsenyydestä sekä kuvan tunnilla tehdyistä pullista. Miehestä tulee välittömästi pehmeämpi kuva.
Minä olen sitä mieltä, että monen miehen kannattaisi alkaa ylipäänsä olla tekemisissä naisten kanssa. Ja miesten. Kehittää sosiaalisia taitojaan live-elämässä.
Miesten ja naisten suhde nettideittailussa on jopa 80/20% eli naiset eivät kertakaikkiaan ehdi vastata kaikille. Vastasin yhdelle miehelle ja luin ainoa vastaaja. Nyt muutamat treffit takana ja hyvältä näyttää. Eli vain yksi tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vastaan aina ja mitä törkeämpi viesti niin sen parempi.
N35-47
Never happens, ellei nainen ole maksullisella linjalla töissä
Seksipuhelin Marjatta 😁
Kannattaa olla aito, ja oma itsensä. Mitkään ulkoa opetellut/ jonkun naisten iskemisgurun lipevät neuvot eivät myöskään toimi.