Mikä tuossa Heleniuksen jutussa on ideana?
Maksetaan löysälle tyypille, että tulee ottamaan turpaan?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyrkkeilystä tietävä selventää? Mitään otteluaan tuosta ei tule.
Et tiedä nyrkkeilystä, mutta se silti tiedät, ettei siitä tule ottelua? Mihin perustat arviosi?
Silmämääräiseen arviointiin ja siihen, että ottelu tuli "yllätyksenä". En tiedä nyrkkeilijöistä, mutta saavuttavatko urheilijat mestaruuden siten, että heidät haastetaan esim juoksemaan kilpaa mahdollisimman nopeasti?
Lajista riippuen kyllä. Juoksukilpailuakaan ei automaattisesti voita parhaimmalta näyttävä henkilö, vaan parhaan suorituksen tekevä.
Tarkoitin sitä, että voiko noin lyhyellä valmistautumisella voittaa? Pikajuoksija tuskin. Mutta nyrkkeilyssä se on ilmeisesti mahdollista. Jännä laji, jos näin on.
Juurihan Helenius otteli. Oletan, että valmistautui siihen otteluun ainakin jotenkin. Olisi eri asia, jos ei olisi mitään matsia eikä treeniä ollut kuukausiin.
No mutta nyt kuulostaa paremmalta. Minä olen vain mediaotsikoiden varassa kuten jo aiemmin kerroin.
Eli matsi tulee?
No tulee, tulee. Kyllä se Heleniuksen aiempi matsi oli mediassa laajasti esillä sikäli kun sen tason ottelu nyt yleensäkään uutisoidaan.
https://yle.fi/a/74-20043961
Vierailija kirjoitti:
Pääsylippuja oli myyty ihan mukavasti, mutta nyt niitä on vapautunut myyntiin vaikka kuinka paljon.
Eli kenet yleisö halusikaan nähdä?
Kerro. En minä tiedä kuka Heleniuksen vastustaja on.
Vierailija kirjoitti:
Pääsylippuja oli myyty ihan mukavasti, mutta nyt niitä on vapautunut myyntiin vaikka kuinka paljon.
Eli kenet yleisö halusikaan nähdä?
Kerro. En minä tiedä kuka Heleniuksen vastustaja on.
Eikä kukaan ole vieläkään kertonut sitä kanavaa, mistä tuon ottelun näkee.
1. tai max. 2.erässä samanlainen huonosti esitetty knockout, kuten edellisessäkin Heleniuksen "oikeassa" matsissa.
Se lyönti, jos edes osui, ei olisi kaatanut ketään.
No mutta nyt kuulostaa paremmalta. Minä olen vain mediaotsikoiden varassa kuten jo aiemmin kerroin.
Eli matsi tulee?