Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko pallosalaman olemassaoloon?

Vierailija
11.08.2023 |

Tiedehän ei ole todistanut pallosalaman olemassaoloa, eikä sen olemassaolosta ole edes varteenotettavia teorioita.

Uskotko pallosalaman olemassaoloon?

Vaihtoehdot

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, olen nähnyt sellaisen. Miksen uskoisi?

Vierailija
2/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnytkin muutaman kerran. Kotia tuli ikkunanraosta ja meni huoneen ympäri seiniä pitkin, pistorasiasta ulos. Viimeksi pelotti kun poljin pyörällä ja yritin ehtiä kotiin ennen ukkosta, no se räsäytti takana kunnolla ja vilkasin että mihin se iski, pallosalama tuli kohti ja pyörän perässä, hyppäsin ojaan pyörän päältä ja kattdlin kun se pyöri siinä ja häipyi. Meni jonku aikaa että uskalsin nousta ojasta. Ja en pelkää ukkosta, lapsena menin pihalle keinuun ihastelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa nähnyt

Vierailija
4/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut sen leffan 007 ja pallosalama. Uskon.

Vierailija
5/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran nähnyt joten miksi en uskoisi omia silmiäni

Vierailija
6/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryskis!! kirjoitti:

Olen nähnytkin muutaman kerran. Kotia tuli ikkunanraosta ja meni huoneen ympäri seiniä pitkin, pistorasiasta ulos. Viimeksi pelotti kun poljin pyörällä ja yritin ehtiä kotiin ennen ukkosta, no se räsäytti takana kunnolla ja vilkasin että mihin se iski, pallosalama tuli kohti ja pyörän perässä, hyppäsin ojaan pyörän päältä ja kattdlin kun se pyöri siinä ja häipyi. Meni jonku aikaa että uskalsin nousta ojasta. Ja en pelkää ukkosta, lapsena menin pihalle keinuun ihastelemaan.

Älä jauha paskaa. Oletko ollut monestikin hoidossa?

Vierailija
7/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuli tv-antennia pitkin pirttiin, iski lsängyn ja pääni vierestä lattiaan, vieri lattialistan vieressä oviaukosta toiseen huoneeseen ja sieltä ulos jostain raosta.

Vierailija
8/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen tarvi uskoa, kun sen on kokenut, tietää.

Vierailija
9/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryskis!! kirjoitti:

Älä jauha paskaa. Oletko ollut monestikin hoidossa?

Oletko sinä ollut, ellet niin hopi hopi! Tyhmä, joka ei ole kokenut mitään elämässään.

Vierailija
10/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja se on videolla.

Vierailija
11/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallosalama ja revontulien rätinä. Molemmat kuultu ja nähty. Missä ne tiedeukot on silloin kun jotain kiinnostavaa tapahtuu?!

Vierailija
12/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, ettei nykytekniikalla saada pallosalamaa todistetuksi! Kaikenmaailman pimeä aine ja mustat aukot kyllä löydetään, mutta pallosalamaa ei. Sama revontulien sähköisten purkausten äänien kanssa, ei saada nauhoitettua!! Surkeaa tieteen tekemistä.

Vierailija
13/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ja se on videolla.

No kannattaa ehdottomasti lähettää se video joka paikkaan, sellaisesta kun ei kiistatta todistettavaa videota tunnu löytyvän koko maailman historiasta, ei edes jenkeistä tai Japanista ja ne kuvaa kaiken ja on aina kuvannut.

Vierailija
14/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole uskon asia, se on tosiasia.

Vierailija
15/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni oli lypsyllä, kun pallosalama tuli navettaan ja tappoi vasikan.

Vierailija
16/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, kun sellainen on valitettavasti seuraillut minua pelottavasti ukonilmalla kotona jonkin aikaa. 

Vierailija
17/17 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysärillä tuli pallosalama aukinaisesta ikkunasta huoneeseeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi