*0o0o0*0o0o* Elokuun Eloisat * 0o0o0*0o0*
Kommentit (27)
Kiitti, käynpä sitten katsomassa millaista väkeä täällä on ja kirjoittamassa jotain itsestäni. Viimeksi jäin vähän yksin synnytyksen jälkeen, tällä kertaa en aijo tehdä samaa mokaa. Jos siis kaikki menee hyvin... (tämä alku, niin pakkohan se on aina näin todeta) :)
meinaan koko ajan kirjoittaa allekirjoituksena oman nimeni, kun on niin tottunut siihen töissä:)
Kurkkasin sen verran, et lukaisin ekat infot ja mietyttää yks juttu...
Mitä tarkoittaa _osittain suljettu_ lista?
Onko se tyyliin kaikki saa lukea, mutta kirjoittaa saavat vain jäsenet?
Jos tilanne on se niin, sitten en viitsi liittyä, jos on suljettu lista niin eikö siellä sit pitäis pystyä puhumaan myös ilman pelkoa siitä, että joku väärä ihminen mahdollisesti näkee koko elämäni sisällön..?
(Mulla on tapana kirjoitella " suljetuilla osastoilla" aika henk.koht asioita.)
yyh, nyt on ,elkein koko kämppä siivottu ja unohdin syönä siinä rumbassa ja nyt kärsin sitten väli yökkäyksistä... Lievä kuvotus meinaa iskeä välillä, vaikka olen jo syönyt ihan kunnon ruokaa. Puuh, kaitpa tää tästä kohta helpottaa jahka maha ötökkä tajuaa, et ruoka on syöty jo, voi lopettaa kiukuttelun.
ei mitään erikoista tänään. Paha olo jatkuu, ja pahenee aina vain iltaa kohden. Parempi kyllä niin päin, niin jaksaa sitten päivällä enemmän olla tytön kanssa. Illalla saakin sitten röhnätä ihan vapaasti ja potea yökötystä. Tässä illalla vaan tule mussutettua ihan hirveesti kokoajan jotain pientä, pitääkseen olon edes jotenkuten siedettävänä, joten paino varmaan nousee tässä alussa aika reippaasti. Toivottavasti sitten taas tasaantuu, kun etominen hellittää.
Muille kertomisesta: Me ei olla vielä kerrottu kenellekkään, paitsi omille ystävilleni olen kertonut. He sitten tukevat taas, jos jotain ikävää sattuu.
Mut nyt en tän enempää kerkeä tällä kertaa turista. Hyviä vointeja kaikille, ja osanottoni niille, joilla elokuun odotus päättyi:/ Toivottavasti tärppää pian uudestaan, jos niin toivotaan:)
T. Falz
Niin se vaan viikko taas tuossa hurahti...
Kohta ois joulu ja onneks kaikki joulutouhut on melkein tehty, paitsi pikasiivous viel ennen aattoa ja piparinpaisto.
Joo mulle riittää ihan että voin tänne elokuun eloisiin päivittäin pinoutua ja purkaa omaa oloani hyvää että huonoa.
Oma olo tällä kertaa hyvä, ei tämä pieni piiperoinen hirveästi minua kiusaa, huonoa oloa on aamuisin pikkuisen, mutta ruoka vie senkin pois.
Väsymystä on ja vilutusta(piti tarkistaa että kirjoitin tuon sanan oikein).
Oltiin siskon poikani synttäreillä eilen ja eräs miespuolinen henkilö sanoi minulle, että sinä olet lihonut ja naamakin on pyöristynyt. Vähän aikaa piti miettiä mitä sanoa, kun tuli niin suoraan....iiik:)
Otin ihan palautteen vastaan hymyillen, kun tiesin olevani raskaana ja mistä naamani pyöreys johtuu:o)
No mutta tässäpä nämä tärkeimmät, neuvolaa odotellen:)
Mukavaa illanjatkoa:)
Iivokki 7+3
Miksi viestejä saa lukea myös listalle kuulumattomat? Aikaisemmilla odotuslistoilla, joilla olen ollut, on saanut kirjoittaa rauhassa sillä vain ryhmäläiset ovat päässeet lukemaan viestejä.
Entä mistä listan nimi tulee? Yleensähän listat on ollut tapana nimetä kuukausien mukaan, esim. eloisat07
Buam: Halit ja voimia, kauheaa että joudut taas kokemaan keskenmenon, kurjuuden kurjuus =( Toivottavasti pian tärppää ja pysyvästi!!! liimaa ja tarrasukkia sinne!!!!
Hillapinja: Tervetuloa joukkoon!!!! Ja aina pitääkin kysellä kun on epäselvää =)
täällä päiväpinoissa me vaihdamme aina päivittäisiä kuulumisiamme samassa tilassa olevien kanssa. Tänne saa kirjoitella ihan mitä tahansa. Erikseen on sitten elokuisten esittelypino, jossa meistä jokaisesta pieni esittely, löydät sen varmasti muutaman sivun takaa =)
Meillä esikoinen olis sitten pistänyt koulussa parastaan, näin perjantaina opettajaaa ja hän kysyi heti, että onko meille tulossa kolmas lapsi, esikoisemme kun oli koulussa kertonut kaikille, että äidin masussa on pikkurillin kokoinen vauva..... emme ole siis kertoneet esikoisellemme(4v) mitään, mutta hän on kahdesti epäillyt että masussani on vauva kun se niin pömpöttää.... no vaikeahan tuossa tilanteessa oli alkaa kieltelemään.... kiva tietotoimisto tuo pikkuneiti!
Toivottavasti perjantain ultrassa on kaikki kunnossa... jännittää!
Oksentelu on aloitettu, viikonloppuna kahdesti sain halailla pönttöä...huh!
Mukavaa maanantai-iltaa kaikille!
Duracel 7+4 tai 8+4