Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö yhtään laihaa karppaajaa

Vierailija
11.08.2023 |

:)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme karppaajaa. Yksi on hoikka, yksi normaalivartaloinen ja yksi lihaskimppu.

Vierailija
2/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

....ja kaikilla aina vatsa kuralla!

Vierailija
4/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

....ja kaikilla aina vatsa kuralla!

naama rasvassa raivoaa että läskillä laihtuu

Vierailija
5/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen ihan normaalipainoinen ja aloin karpata selättääkseni vaikean ibs:n. Minulle tämä toimii, enkä halua palata niihin aikoihin kun on aina vatsa kipeä ja kun hädin tuskin ehtii vessaan.

Vierailija
6/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en tunne, mutta en ole ihan varma kaikkien tuntemieni ihmisten ruokavalioista. Kylässä meillä ei ole koskaan käynyt kukaan karppaaja.

Tiedän kyllä yhden, joka laihdutti karppaamalla 10kg (n. 90kg -> 80kg), mutta lihoi 15kg lopetettuaan sen.

Jos ryhtyy karppaamaan, siihen tulee lähtökohtaisesti sitoutua loppuelämän ajaksi. Suurin osa (en tarkoita, että kaikki) lihoo entistä komeimpiin lukuihin, jos joskus myöhemmim alkaa syömään hiilihydraattipitoista ruokaa.

Aina kun haluaa pudottaa painoa, se kannattaa tehdä sellaisella ruokavaliolla, mitä aikoo jatkaa elämänsä loppuun.

Vierailija
7/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähes 30kg laihtunut 4-5v aikana vähähiilihydraattisella. Hoikka nykyään. Tunnen monta muuta keto ja vhh tyyppiä, kaikki ylipainoiset on vaikeasti ylipainoisia ollut aluksi ja paino laskusuunnassa, mutta matka on pitkä kun pysyviä muutoksia tekee. Normaalipainoiset on hassusti myös urheilevia, siis muuttuneet myös urheileviksi. Vakiintunut jo elämäntavaksi vhh.

Vierailija
8/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihduin 120kg -> 80kg karppaamalla. Pysyi siinä vuoden ajan. Sitten lopetin ja kaikki on tulleet takaisin viidessä vuodessa.

-Mies

Vierailija
9/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaessani karppauksen vuonna 2007 olin läski 120 kg. Vuosi myöhemmin olin 40 kiloa kevyempi ja normaalipainon ylärajoilla. Pysyin siinä viitisen vuotta ja sitten ketoilin itsestäni vielä 10 kiloa pois. Ja nykyään olen edelleen siinä painossa eli en enää lihava mutten myöskään laiha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi