Olen surullinen mökkeilijä
Aina tulee itku ja haikeus, vaikka kaikki asiat on hyvin. Mistähän moinen johtuu?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksinäinen mökkeilijä? Ehkä tylsää yksin? Pitäisikö hankkia kumppani?
En ole yksin, enkä yksinäinen. En tiedä mikä mua vaivaa. Ap
Mökillä itsekseen on aikaa ajatella. Ja sen jälkeen tehdä ratkaisuja jotka tulevat nostamaan omaa hyvinvointiasi pidemmän päälle. Tee itsellesi hyvinvointiteko.
Tervetuloa surullisten mökkeilijöiden yhdistykseen, eli surmökyn jäseneksi..
Jos on mökki ja aikaa ja rahaa olla siellä niin ei pitäisi olla mitään surua. Ajattele vähän meitä köyhiä ja mieti sitte tunteesi uudelleen. Tietty paha jos sulla on suru mutta aattele laajemmalla kaavalla. Jaksuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole yksin, enkä yksinäinen. En tiedä mikä mua vaivaa. Ap
Toivottavasti löydät syyn sentimentaalisuuteesi, jos se haittaa sinua. Vaikka sinullahan on kaikki hyvin. Mökillä on aikaa rauhoittua ja miettiä syitä kaikkeen. Kirjoitatko päiväkirjaa? Voisiko siitä olla apua?
Mökkeilyyn voi liittyä vanhoja muistoja. Tai käsittelemättömiä tunteita. Onko kyseessä vanhempien entinen mökki...? Oletko mökkeillyt lapsuudessasi, ja liittyykö lapsuuden mökkimatkoihin jotain jota alitajuisesti työstät nyt...?
Nostaako mökillä olo mieleen jotain, jota et arkikiireiden keskellä tunnista? Yksinäisyyttä, tyytymättömyyttä omaan tilanteeseen, huolta?
Itsekin olin surullinen mökkeilijä. Tai ainakin jotenkin melankolinen. Nyt olen luopumassa mökistä, mutta sekin on oma surutyönsä. Nyt olen surullinen mökistä luopuja.
Mullekin tuli mieleen, liittyykö mökkiin lapsuusmuistoja?
Vierailija kirjoitti:
Jos on mökki ja aikaa ja rahaa olla siellä niin ei pitäisi olla mitään surua. Ajattele vähän meitä köyhiä ja mieti sitte tunteesi uudelleen. Tietty paha jos sulla on suru mutta aattele laajemmalla kaavalla. Jaksuja!
Ai luuletko ettei mökinomistaja voi olla köyhä?! Itsellä harvoin varaa edes matkustaa mökille, saatikka korjata sitä.